Gå til innhold

Blir helt sykt kåt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke gå en dag uten å runke😳visst jeg ikke runker hver dag, helst 2 til 3 ganger blir jeg overkåt dagen etter, du kan se det i mine øyne og ansikt, kåtheten bare lyser av meg og jeg ender opp med å runke på de merkeligste plasser, er bare en ting som står i hode på meg, finne en plass å få tømt ballene mine.Andre som har det på samme måte ?

Anonymkode: bd226...13e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan ikke gå en dag uten å runke😳visst jeg ikke runker hver dag, helst 2 til 3 ganger blir jeg overkåt dagen etter, du kan se det i mine øyne og ansikt, kåtheten bare lyser av meg og jeg ender opp med å runke på de merkeligste plasser, er bare en ting som står i hode på meg, finne en plass å få tømt ballene mine.Andre som har det på samme måte ?

Hvor gammel er du? Er vel helt normalt i en viss alder. Men blir det et problem så kan du gå til lege å få hormoner, eller evt prøve å lære deg å ikke la lysten ta over :) 

Anonymkode: b6252...98c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gammel er du? Er vel helt normalt i en viss alder. Men blir det et problem så kan du gå til lege å få hormoner, eller evt prøve å lære deg å ikke la lysten ta over :) 

Hvilke hormoner da? haha. Ts aldri gå til en lege for og få hormoner mot sexlysten din, skaff deg en dame.

Anonymkode: 51ebd...bc2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har det på samme måte, men jeg er dame. Det er skikkelig slitsomt og frustrerende.

Anonymkode: 404cf...aa1

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? - Det kan ha mye å si..

Anonymkode: b421e...71c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvilke hormoner da? haha. Ts aldri gå til en lege for og få hormoner mot sexlysten din, skaff deg en dame.

Såklart det finns. Få ned testosteronhalten 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja, jeg har det på samme måte, men jeg er dame. Det er skikkelig slitsomt og frustrerende.

Litt viktig å vite din alder også synes jeg, vil du oppgi alder?

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

🙈😂...Er vel helt normalt vil jeg tro..Skaff deg en dame og hvis du sliter ut henne ikke vent for lenge med å bytte...

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du må jo finne deg en pulevenn, en som får glede av din kåtskap👏

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Dette var en godt sjøl morsomhet! 🙂 Som kanskje var ufrivillig, men stemmer på en prikk. 

Om du vil ha dempet sexlysten din - skaff deg dame. Tar 1-2 år så har du null sexlyst. 

Anonymkode: 0551c...87c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det på samme måte da jeg var tenåring og fram til midten av 20-årene. Konstant kåt og kunne benytte enhver anledning til å få tømt meg. Plagsomt men deilig. Dette endrer seg når du blir litt eldre.

Anonymkode: b4fc1...10d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...