AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Fikk tilbud av en sånn jobb ved siden av studiene, er egentlig overkvalifisert, men jeg synes at jobben er fint og lærerikt ved siden av studiene. Jeg har relevante arbeidserfaring fra ansvarsområdene i stillingsannonsen. Det bedriften driver med er også relevant for mitt studieretning. Noen som vet hva lønna ligger på her? Gjerne i timelønn? Takk på forhånd 😊 Anonymkode: 14262...a31
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 TS De har ikke sagt noe om lønn enda, skal møte de i løpet av denne uken om tilbudet, (fast stilling). Anonymkode: 14262...a31
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 Det er helt umulig for oss å svare på, kommer helt an på bransje. Men.. har du fått et tilbud uten å vite noe om lønnen? Høres litt merkelig ut. Dette må du jo bare spørre om, er jo litt vesentlig å vite det før du skal takke ja eller nei. Anonymkode: 8abaf...a4b 1
Safiye Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 Umulig å svare på, ja. Jeg jobbet selv som administrasjonsassistent, noe ala kontorassistent, i en periode under studiene. Fikk 240kr/timen. Arbeidsoppgavene var veldig enkle, ordne med lunch, bestilling av kontorrekvisita, ordne med møterom, påse at alt ser ryddig og fint ut osv. Dette var innenfor eiendom/finans. Fikk veldig fine muligheter i selskapet etter studiene da det var relevant til det jeg studerte.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 TS Dette er innen Management consulting. Anonymkode: 14262...a31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå