AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Har de siste ukene hatt problemer med å legge barnet mitt på 18 mnd. Det har egentlig ikke vært noe problem tidligere. Har de samme rutinene som vi har hatt siden i høst. Nå er hun helt hysterisk når vi går ut av rommet, hyler og gråter og roper etter oss! Dette kan pågå i 1- 2 timer. Vi går selvfølgelig inn ofte og trøster og prøver å roe henne ned. Når vi kommer inn er hun smørblid, skal tulle og tørne i senga.. men med en gang vi går ut blir hun hysterisk.. når hun sovner så sover hun godt resten av natten. Men taper jo litt timer på søvn siden det tar så lang tid før hun sovner. Kan ikke sitte inne med henne heller, for da roer hun seg iallefall ikke, skal bare tulle og hoppe i senga da. Noen tips? Hun sover 1,5-2,5 time på dagtid, men føler hun trenger det. Blir skikkelig grinete og overtrett hele ettermiddagen hvis ikke.. 😓 Anonymkode: f4965...878
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Vi hadde litt samme greia med vår, og da sto vi i døråpningen og snakket beroligende med ham. Så trakk jeg meg lenger unna, og til slutt satt jeg utenfor døra hans og sa: "mamma er her, det går bra! Det er natta nå, jeg passer på deg." Han gråt fælt første kvelden, men jeg passet på å være der hele tiden og snakke rolig til ham. Tror vi holdt på to-tre kvelder før han skjønte greia og roet seg uten at vi måtte sitte ved siden av. Ikke vært et problem siden! Anonymkode: a18b4...2bf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå