Gå til innhold

Hvilke krokodiller liker du best?

Hvilken krokodilletype foretrekker du?  

77 stemmer

1. 1. Hvilken krokodilletype foretrekker du?

• De svarte, åff kårs!
      36
    • De orange!!
      15
    • Liker begge to like godt
      17
    • Krokodiller? Æshj!
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg liker de svarte best! Irriterende at det bare er igjen oransje krokodiller når jeg skal kjøpe smågodt :sur:

Endret av @nea
Skrevet

Jeg er glad du bor i Bergen, Sniglå - så kan vi holde bestanden nede på de oransje dillene både her og der!

Og det er jo seff flest oransje diller igjen fordi det er de tøffeste dillene, og de har spist opp de sorte!

Skrevet
Jeg liker ikke ferske og veldig myke krokodiller. De som har ligget en stund og fått en litt hardere hinne er best (gjelder forøvrig også for lakrisbåter).

:ler: Deilig å høre at det ikke er bare jeg som liker de slik. De som er helt ferske er egentlig ikke gode i det hele tatt!!

Hvorfor tror du ellers de har laget en egen boks kun med sorte? Spørs om de ikke skal utrydde de oransje. ;)

Finnes det?!? :overrasket:

Ingen får lov til å utrydde de oransje!! :sur:

Jeg er glad du bor i Bergen, Sniglå - så kan vi holde bestanden nede på de oransje dillene både her og der!

Og det er jo seff flest oransje diller igjen fordi det er de tøffeste dillene, og de har spist opp de sorte!

:grine2:

DER har dere forklaringen folkens!!

Skrevet

Liker begge to like godt jeg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

De svarte er best!!

Men de nye svarte som de selger utenom er en ytterst dårlig kopi..Æsj!

Gjest Ninakanin
Skrevet

altså jeg er rar..

jeg fisker alltid ut de sorte. og tar seiersdansen hvis jeg får tre-fire i en "scoop". Men..jeg liker de orange best?!?!?!

:klaske:

Skrevet

Ninakanin: Det er fordi du har blitt inndoktrinert til å tro at det er de svarte som er best!

Som jeg mistenkte....Det lukter konspirasjon her....

:ler:

Gjest Ninakanin
Skrevet

ja det er helt sykt egentlig!!! de smaker jo ingenting!!!!

Skrevet (endret)

De svarte, selvsagt ;)

Universitas hadde en artikkel om dette. Produsentene mente at det ikke var forskjell på oransje og svarte krokodiller, men det er det selvfølgelig. Ikke er det krokodiller heller, men alligatorer...

Hey, fant artikkelen :)

Endret av susanne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...