Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2002 #1 Skrevet 16. oktober 2002 Hei alle sammen. Kan noen hjelpe meg i min jakt på brudekjole. Jeg skal gifte meg til sommeren og ser etter en sommerlig kjole. Det jeg har mest lyst på er en kjole som er kort forran og lang bak. FINNES DETTE ?? Eller om det finnes en lang kjole, der man etterhvert kan ta av en del, så den blir kort. Jeg ønsker en kjole som er smal i livet, med eller uten stropper og som er litt stilig. Håper noen kan hjelpe meg. :D :D :D
Tiffany Skrevet 17. oktober 2002 #3 Skrevet 17. oktober 2002 Hei Du kan prøve her http://wedding.weddingchannel.com/login/bride_home.asp Tiffany
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2002 #4 Skrevet 17. oktober 2002 :o Hva med å få skreddersydd en kjole ??????????????? :blunke:
Gjest Snart brud! Skrevet 17. oktober 2002 #5 Skrevet 17. oktober 2002 Jeg gifter meg i kirken i julen og ønsket en meget enkel elegant kjole. Jeg valgte lys rosa, todelt med korsett og ganske smalt skjørt. Tynne skulderstropper på korsettet. Jeg kan tenke meg at denne vil være nydelig på sommeren. Den er kjøpt hos Lilly i København. Dersom du er interessert kan du få se bilde av kjolen etter jul. Jeg føler meg veldig fin i en annen farve enn hvitt og er kjempeglad for at jeg har valgt utradisjonelt. Jeg gleder meg til å bære denne. Lykke til med din kjolejakt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå