AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Min baby på fem mnd hoster for tiden. Ikke voldsomt mye, men blir litt verre når hun gråter. Hoster bare noen host om gangen, ikke lange hostebyger liksom. Er litt mer grinete en vanlig, men ingen feber og forsåvidt god almenntilstand. Spiser fortsatt godt, dog litt mindre enn normalt. Bør jeg kontakte fastlegen for dette? Anonymkode: a1ac1...c64
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Jeg hadde ikke gjort det, men ville fulgt nøye med på om det blir verre eller om det kommer feber. Anonymkode: 1ea9e...bf4
Mezzosoprena Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 Nei, det hadde jeg ikke gjort når det er noen særlig flere symptomer slik du beskriver det.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 Nei. Hva skulle fastlegen ha gjort med det liksomv Anonymkode: 7e389...8f4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #5 Skrevet 2. mai 2022 Jeg hadde ikke gjort det så lenge hun har god allmenntilstand, spiser godt og har våte bleier. Min baby hostet da hun var 5 uker gammel (smittet av eldre søsken), og etter noen dager kontaktet jeg lege siden det står på helsenorge at man skal det. Allmenntilstanden var god, hun spiste godt og hadde våte bleier. Legen lyttet og hørte litt fra lungene, men så lenge formen var god, skulle vi bare følge med. Anonymkode: 80966...710 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå