Gå til innhold

Fisting

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er noe jeg har lest om, men som jeg synes høres helt "sykt" ut. Men nå har jeg opplevd det selv, og det er faktisk det sykeste jeg har opplevd. Jeg kom i to minutter. Det sluttet aldri. Måtte be partneren om å stoppe da jeg ikke orket mer.

Forstår ikke hvordan det er mulig å få en hel mannehånd inn.

Ifølge partner har det med anatomi, elastisitet, og muskler å gjøre. Jeg er veldig trang.

Noen andre som har lyst til å dele sine erfaringer? Tørr ikke fortelle om det til noen jeg kan, eller spørre om de har gjort det...

Anonymkode: ae85f...7d5

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gjør dette innimellom. Vi liker det. Hva lurer du på?

Anonymkode: 54b52...ddc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Vi gjør dette innimellom. Vi liker det. Hva lurer du på?

Jeg lurer på andre sine erfaringer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en av mine favoritter også. Får slike sinnsyke orgasmer. Og liker følelsen av litt godt/ondt det er helt i starten. Best når mannen slikker som en Gud samtidig. Ender som regel i lange orgasmer og avslutter med squirting.

Anonymkode: b9f71...7ad

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette er noe jeg har lest om, men som jeg synes høres helt "sykt" ut. Men nå har jeg opplevd det selv, og det er faktisk det sykeste jeg har opplevd. Jeg kom i to minutter. Det sluttet aldri. Måtte be partneren om å stoppe da jeg ikke orket mer.

Forstår ikke hvordan det er mulig å få en hel mannehånd inn.

Ifølge partner har det med anatomi, elastisitet, og muskler å gjøre. Jeg er veldig trang.

Noen andre som har lyst til å dele sine erfaringer? Tørr ikke fortelle om det til noen jeg kan, eller spørre om de har gjort det...

Ikke sjans for at du er veldig trang om du får inn en hel mannehånd 

Anonymkode: e143e...c97

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsøkt, men ikke noe vondt-godt for min del, bare vondt. Ingen tålmodighet eller glid kunne hjelpe på det. 

Anonymkode: 139f1...41e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 1.46):

Ikke sjans for at du er veldig trang om du får inn en hel mannehånd 

kvinner kalver ut en baby på 4,5 kg - en hand er ingen ting...

Anonymkode: 46f22...96e

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er smerter under en fødsel, ingen nytelse der.. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss91 skrev (5 minutter siden):

Det er smerter under en fødsel, ingen nytelse der.. 

Det er da flere eksempel på nettopp det. Altså nytelse under fødsel.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er jo noe helt annet, kroppen forbereder seg i 9 mnd på å kunne føde. I mange tilfeller revnes det under fødsel også. En hånd er ikke ingenting. Hadde ikke hatt sjans til å få inn en hel hånd 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.5.2022 den 19.15):

Jeg er veldig trang.

Det varer ikke lenge om du fortsetter med dette.

Anonymkode: 36bd9...86f

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også trang, jeg har ekstremt god kontakt med muskelaturen der nede og kan "runke" mannens penis med musklene uten noe bevegelse... Og han har forsøkt å fiste meg, og han har nesten fått inn hele hånda - og han har store hender. Det tok lang tid med enormt mye oppvarming, glidemiddel og kåtskap, og det var både vondt og godt på samme tid. Han brukte den andre hånden på klitoris og han snakket til meg underveis og sørget for å holde meg kåt gjennom det hele. Smerte er lett å takle når man er kåt nok, og fy søren så hardt jeg kommer av det..!! Jeg squirter masse til vanlig også, men dette var i en helt ny sjanger. Definitivt noe vi kommer til å fortsette med av og til (helst med noe i blodet tror jeg, for å være mest mulig avslappet) 

Anonymkode: 2ddf5...75f

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fister ikke fremme, det får jeg ikke til, men bak så går det.. kreves naturlig nok trening over tid

Anonymkode: 28e97...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

vi fister ikke fremme, det får jeg ikke til, men bak så går det.. kreves naturlig nok trening over tid

Anonymkode: 28e97...ea4

Trening og ett reelt ønske om å få det til er mega viktig.

M@ster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er også trang, jeg har ekstremt god kontakt med muskelaturen der nede og kan "runke" mannens penis med musklene uten noe bevegelse... Og han har forsøkt å fiste meg, og han har nesten fått inn hele hånda - og han har store hender. Det tok lang tid med enormt mye oppvarming, glidemiddel og kåtskap, og det var både vondt og godt på samme tid. Han brukte den andre hånden på klitoris og han snakket til meg underveis og sørget for å holde meg kåt gjennom det hele. Smerte er lett å takle når man er kåt nok, og fy søren så hardt jeg kommer av det..!! Jeg squirter masse til vanlig også, men dette var i en helt ny sjanger. Definitivt noe vi kommer til å fortsette med av og til (helst med noe i blodet tror jeg, for å være mest mulig avslappet) 

Anonymkode: 2ddf5...75f

Slapp helt av ....der nede sørg for å være maks kåt...

Bruk god tid...prøv litt og gjør litt annet prøv så igjen

Og hele deg må ville det...

Kroppen hodet og fitta...

Det er vidunderlig deilig å se neven synke inn.....

M@ster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Herrefred, hvor mange ganger skal dette "argumentet" brukes.. Du vet at kroppen bruker lang lang tid på å forberede en fødsel og det er masse hormoner og fysiske forandringer i bekkenet som gjør det mulig å få ut en unge på 4,5 kilo..🙄

Anonymkode: a0cd3...92b

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får det ikke til, men det føles ut som at bekkenbeinet er for trangt til at en hånd passer gjennom

Anonymkode: 1b2f5...425

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

👊

I følge TS, så er det først når han kan punchfiste deg at du kan si at du er litt vid. Frem til da er du trang 😂

Fra spøk til alvor, det er noe med  det å fiste. Ikke alle kvinner som liker den følelsen av å bli fylt opp, men flesteparten  vegrer seg nok for å prøve det i frykt for å bli for vid. Min erfaring med å fiste strekker seg mange år tilbake. Det er magisk, og skulle så gjerne ønske at samboer likte den følelsen av å bli fistet.

Dessverre for meg så har hun tatt en beslutning for oss at vi ikke lenger skal ha et gøyalt og spennende sexliv. 

Det minner meg på at jeg bør vel skrive en søknad om å ha sex i helga. På hennes premisser🙄

Anonymkode: 06136...6ff

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

👊

I følge TS, så er det først når han kan punchfiste deg at du kan si at du er litt vid. Frem til da er du trang 😂

Fra spøk til alvor, det er noe med  det å fiste. Ikke alle kvinner som liker den følelsen av å bli fylt opp, men flesteparten  vegrer seg nok for å prøve det i frykt for å bli for vid. Min erfaring med å fiste strekker seg mange år tilbake. Det er magisk, og skulle så gjerne ønske at samboer likte den følelsen av å bli fistet.

Dessverre for meg så har hun tatt en beslutning for oss at vi ikke lenger skal ha et gøyalt og spennende sexliv. 

Det minner meg på at jeg bør vel skrive en søknad om å ha sex i helga. På hennes premisser🙄

Anonymkode: 06136...6ff

Men fisting er jo ikke gøyalt hvis man bare får vondt.

Du kan jo spør om hun vil fiste deg i stedet, det er vel gøyalt? 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får det ikke til, men det føles ut som at bekkenbeinet er for trangt til at en hånd passer gjennom

Anonymkode: 1b2f5...425

Samme her

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...