Gå til innhold

Jeg er homo og liker bare streite menn. Kommer til å ende opp ensom :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig seksuell av meg. Da mener jeg veldig!

Nærmest lyser opp når jeg ser en kjekkas. Og de ser jeg mange av. på butikken, i gata, og i garderoben på trening ;) 

Problemet er at ingen av de vil jo ha meg.... De liker jo damer alle sammen :(

Hva skal jeg gjøre? Alle menn jeg liker utseendet til er streite. Skulle ønske jeg var ei smellvakker dame istedet. Så mye lettere jeg hadde hatt det da :( 

Anonymkode: ffeff...1ac

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet pandemien ikke nødvendigvis er helt overstått enda, men er Grindr stadig en greie?

Anonymkode: 9fd23...459

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at du egentlig ikke har lyst til å binde deg eller egentlig ikke er klar for å binde deg. Så derfor finner du de uoppnåelige. 

Anonymkode: 00b4c...fd4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du, og hvor ferdes du på fritiden? Her i Oslo tror jeg ikke du ville hatt problemer med å finne en partner, jeg har vært med mine skeive kompiser på London Pub mange ganger, har sett mange kjekkaser der! Såpass kjekke at jeg tenker synd de er homo, haha. 

PS. Ingen vits å sitte og tenke på at du burde vært en annen, det har aldri gagnet NOEN.

Anonymkode: 6efb2...693

AnonymBruker
Skrevet

Grindr er stedet, ifølge mine homofile venner (Jeg er kvinne, så har ikke akkurat testa😂), hvis det er uforpliktende sex du ser etter. Ellers - flere av mine homofile venner ser helt streite ut. Det er ikke alle menn som liker menn som får gaydaren til å gå av. Du finner nok noen etterhvert, om du prøver.

Anonymkode: 0d787...c0a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvor bor du, og hvor ferdes du på fritiden? Her i Oslo tror jeg ikke du ville hatt problemer med å finne en partner, jeg har vært med mine skeive kompiser på London Pub mange ganger, har sett mange kjekkaser der! Såpass kjekke at jeg tenker synd de er homo, haha. 

PS. Ingen vits å sitte og tenke på at du burde vært en annen, det har aldri gagnet NOEN.

Enig, London Pub er en gullgruve 👍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ikke problem med å finne noen nei. Problemet er vel heller at det er for mange feminine skruller. Mange homser liker vanlige kjekke maskuline menn. 

Anonymkode: 09691...da8

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et iboende problem ved å være homofil, det er færre homofile menn enn hetrofile samtidig som ikke alle homofile menn er åpne om det. Benytter en søketeori på dette problemet, ser en at du homofile må benytte lengre tid for å finne en passende partner.

For å bøte på dette problemet har homofile benyttet to knep, de anvender steriotype utseender og væremåte og de har opprettet møteplasser.

Om du ikke tiltrekkes av  de  steriotype utseender og væremåten som anvendes av en del homofile så er dette et stort problem for deg. Heldivvis for deg så finnes det også store mengder homofile menn som ikke følger disse steriotypene, de er bare vanskeligere å finn. Men nettdating er en fantastisk oppfinnelse for å løse dette problemet. 

Anonymkode: 0413d...4a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er veldig seksuell av meg. Da mener jeg veldig!

Nærmest lyser opp når jeg ser en kjekkas. Og de ser jeg mange av. på butikken, i gata, og i garderoben på trening ;) 

Problemet er at ingen av de vil jo ha meg.... De liker jo damer alle sammen :(

Hva skal jeg gjøre? Alle menn jeg liker utseendet til er streite. Skulle ønske jeg var ei smellvakker dame istedet. Så mye lettere jeg hadde hatt det da :( 

Anonymkode: ffeff...1ac

Hvordan vet du dette? Tror du ville bli overrasket om du kunne lese tankene til alle du møter og blir betatt av 😁 Jeg er gift med en dame, men er litt bi og reagerer ofte på kjekke typer jeg/vi møter. Sier også til henne at han eller henne var kjekk/fin. Det samme gjør hun så det går helt greit. Vil ikke være utro så bruker dette bare som eyecandy. Elsker å være i treningsgarderoben, men viser aldri noen interesse så om du hadde møtt meg der så ville du nok tenkt at "trist at han er så streit" 🤩

Anonymkode: 70ec6...7d1

Skrevet

Interessant problemstilling. Har en kollega som er skeiv og godt gift men han har ingen av de stereotypiske trekkene som vi ofte forbinder med homofile. Har opplevd flere ganger at kvinner prøver seg på han og vil ikke akseptere at han er homo. 

AnonymBruker
Skrevet
Voksenmann skrev (30 minutter siden):

Interessant problemstilling. Har en kollega som er skeiv og godt gift men han har ingen av de stereotypiske trekkene som vi ofte forbinder med homofile. Har opplevd flere ganger at kvinner prøver seg på han og vil ikke akseptere at han er homo. 

Så respektløst av de damene. Akkurat som når menn ikke vil akseptere lesbiske som er feminine. 

Anonymkode: 5f422...462

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...