AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Del Skrevet 2. mai 2022 Er cerave bra? Har det hjulpet huden din? Jeg vurderer å kjøpe det. Huden min får lett kviser, hvilke produkter burde jeg kjøpe? Anonymkode: 24149...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #2 Del Skrevet 6. mai 2022 Jeg synes den er bra. Jeg fikk litt kviser av dagkremen på begynnelsen, men det gikk over. Nattkremen liker jeg veldig godt, og den lysegrønne rensen også. Anonymkode: 48c3b...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #3 Del Skrevet 6. mai 2022 Helt ok. Bruker de innimellom siden de selges i små reisestørrelser, veldig praktisk på tur og reise. Men ville ikke brukt det fast. Anonymkode: 2918d...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #4 Del Skrevet 6. mai 2022 Jeg liker det, uten at jeg nødvendigvis føler det gjør noe spesielt. Jeg bruker en del aktive ingredienser for huden min, retinol, syrer, vitaminer, peelinger osv. Så da synes jeg den milde rensen deres er fin å bruke, og ansiktskremen. Men det er som sagt fordi jeg har blåst penger på masse annet som faktisk hjelper huden masse, imens cerave føler jeg er en fin ting som er skånsomt og fuktighetsgivende for en sensitiv hud, men ikke noe mirakelkur. Men mot kviser er det også fint å være litt snill med huden, mange kjører på med for mye sterke anti kvisegreier og ender opp med verre hud eller nye problemer. Anonymkode: 2e23b...5bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 7. mai 2022 #5 Del Skrevet 7. mai 2022 Jeg liker bodylotion og rengjøringslotion deres, men siden de ikke er crueltyfree kommer jeg ikke til å kjøpe de. Kun prøvd hos andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Del Skrevet 7. mai 2022 Oppskrytt! Ikke verdt pengene for meg, føltes som spenol. Anonymkode: 200ae...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Del Skrevet 7. mai 2022 Elsker Cerave! Bruker fuktighetskrem og rens (hydrating cleanser). Bra og billig, og anbefales av hudleger. Anonymkode: 020f5...0d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffilatte Skrevet 7. mai 2022 #8 Del Skrevet 7. mai 2022 (endret) Jeg er veldig fornøyd med Cerave. Prøvde meg litt med Cetaphil for noen år siden uten hell, så var veldig happy da Cerave kom på det norske markedet. Jeg har fet, akneutsatt hudtype, i tillegg til at huden min er VELDIG sensitiv. Mild parfyme i produktene er no-go, da får jeg rosaceautbrudd, kløe, svie, hele pakka. At Cerave er så mild er hovedgrunnen til at jeg bruker merket. Bruker foaming cleanser og SA smoothing cleanser (den lyseblå) etter behov, samt den vanlig blå moisturising lotion med pumpe etterpå. Om du har hud som tåler litt, ville jeg kanskje gått for hudpleie med litt mer futt. Om du har sensitiv hud, eller er fornøyd med mild og basic hudpleie, er Cerave helt topp. Produktene er veldig hyppig på salg, så jeg ville holdt øye med produktene på f.eks. Prisjakt, så slipper du ofte å betale fullpris. Endret 7. mai 2022 av kaffilatte skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 8. mai 2022 #9 Del Skrevet 8. mai 2022 Har bare brukt den geønne rensen,som er til fet hud. Den er utrolig bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå