Gå til innhold

Hvilken bunad mener du er den fineste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Og for å være litt «slem»… jeg synes at flere kommersielle aktører bør ta seg i nakken… jeg ser så mange «feilsydde» bunader/stakker, alternativt tilbehør og søljer…. Når man ført bestemmer seg for å bruke 30-40-50 000 på dette så bør det være riktig….

Anonymkode: d7c32...f2b

• Liker 3

Annonse

AnonymBruker

Jeg har Fanabunad. Har alltid vært glad i den, men har i voksen alder blitt ekstra for at jeg sokner til akkurat den bunaden pga historien. Det er en bunad som har en ubrutt tradisjon, dvs man brukte bunader helt til bunader kom på «moten» igjen. Den har rom for variasjon og at man kan gjøre den mer personlig. 

Ekstra bonus at herrebunaden er veldig flott! 

64235083-C73C-445E-A211-DB8FA2B0D764.jpeg

70B7E4B0-2A09-4A32-A4A3-71F9DA88A87D.jpeg

Anonymkode: a821c...ffe

• Liker 2
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg har Fanabunad. Har alltid vært glad i den, men har i voksen alder blitt ekstra for at jeg sokner til akkurat den bunaden pga historien. Det er en bunad som har en ubrutt tradisjon, dvs man brukte bunader helt til bunader kom på «moten» igjen. Den har rom for variasjon og at man kan gjøre den mer personlig. 

Ekstra bonus at herrebunaden er veldig flott! 

64235083-C73C-445E-A211-DB8FA2B0D764.jpeg

70B7E4B0-2A09-4A32-A4A3-71F9DA88A87D.jpeg

Anonymkode: a821c...ffe

Hva i allverden er det de damene har på hue? Hun med rosa vest ser ut som hun har en plastpose på hue :skratte:

Anonymkode: 2772d...9e5

Annonse

AnonymBruker
9 hours ago, AnonymBruker said:

Herrebunad er det teiteste jeg ser. Ser ut som nisser alle sammen med knickers og sånne latterlige strømper! :hoho:

Anonymkode: 2772d...9e5

Follonunaden har lang bukse.

Anonymkode: 42d9a...d92

Annonse
AnonymBruker
Hulderen skrev (På 4.5.2022 den 22.21):

Så enig! Man velger jo bunad ut fra tilhørighet, ikke ut fra hvilken man liker best. Derfor er det ikke noe poeng i å kåre Norges vakreste bunad. 

Jeg er ikke enig. Skulle jeg hatt, skulle jeg hatt en jeg likte. Driter i hvilken tilhørighet den er stemplet med.

Anonymkode: c86b3...4ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...