Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 10 år gamle datter elsker å synge høyt. Ville dere tillatt det i stuen til en hver tid? Eller innenfor å be henne synge på rommet sitt? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synger hun fint?😁

Anonymkode: 9cc8e...907

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synger hun fint?😁

Ja, hun er flink å synge for alderen 😅

AnonymBruker
Skrevet

Er greit med litt pause kanskje?

jeg hadde sagt at nå ønsker jeg å høre noe annet, og da kan du synge litt på rommet ditt kanskje?

hos oss har vi en regel om kun en lyd i stua om gangen. Så hvis vi ser ett program, så settter ikke noen av ungene seg i stua å ser tiltok med lyd, eller setter på musikk. Gjør vi ingenting, kan de synge, danse, sette på musikk osv.. 

Anonymkode: 88e50...b92

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er greit med litt pause kanskje?

jeg hadde sagt at nå ønsker jeg å høre noe annet, og da kan du synge litt på rommet ditt kanskje?

hos oss har vi en regel om kun en lyd i stua om gangen. Så hvis vi ser ett program, så settter ikke noen av ungene seg i stua å ser tiltok med lyd, eller setter på musikk. Gjør vi ingenting, kan de synge, danse, sette på musikk osv.. 

Anonymkode: 88e50...b92

Det var lurt :)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan spørre henne om hun vil begynne i kor eller lignende?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje du kan spørre henne om hun vil begynne i kor eller lignende?

Hun har gått i kor før, men er mest glad i å synge solo :) 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke til enhver tid, men jeg ville selvfølgelig latt hund synge i stua av og til hvis jeg ikke så på tv, leste bok eller holdt på noe som krevde min oppmerksomhet. Dersom hun er flink synes jeg det er viktig at dere som foreldre viser at dere setter pris på og støtter hobbyen hennes.

Anonymkode: 2d42c...94b

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Fionas said:

Hun har gått i kor før, men er mest glad i å synge solo :) 

Hvis dere vil bruke penger på det, kan hun kanskje begynne å ta sangtimer hos en sangpedagog. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde satt grenser for hvor mye man kan synge å fellesrom ja - men hvis det ikke står på en tv eller noen forsøker å ha en samtale så hadde jeg nok latt det gå. 

Men, hvis det blir fullt karaokeshow med musikk i bakgrunnen så hadde jeg bestemt at det skulle skjer på eget rom.

• Liker 1
Skrevet

Hei @Fionas.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Rhodiola, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...