AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Har en 12 åring som har vondt i magen av og til. Noen kaster han opp etter noen timer med takvis smerter. Har hatt litt hard avføring også,men nå jeg har tenkt at det er gallestein. Bør vel kontakte legen hvis det fortsetter. Er ikke ofte han har smerter, men noen dager i måneden Anonymkode: 327b3...90b
Anonymous 91 Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Jeg hadde slike smerter fra jeg var 14. Fjerna galleblæren når jeg var 20. Snakk med legen du
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 Det samme hendte meg når jeg var liten, men det var nyrestein. Anonymkode: 53654...078
Mezzosoprena Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har en 12 åring som har vondt i magen av og til. Noen kaster han opp etter noen timer med takvis smerter. Har hatt litt hard avføring også,men nå jeg har tenkt at det er gallestein. Bør vel kontakte legen hvis det fortsetter. Er ikke ofte han har smerter, men noen dager i måneden Anonymkode: 327b3...90b Synes du bør kontakte lege allerede nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå