AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Hvor mange visninger hadde dere før det ble solgt? Og måtte dere gjøre noen endringer ift pris? Anonymkode: 34e46...407
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 Vi hadde sikkert ti visninger🥺 Fikk solgt 900000 under takst til slutt 😤 Anonymkode: 5e828...ced
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi hadde sikkert ti visninger🥺 Fikk solgt 900000 under takst til slutt 😤 Anonymkode: 5e828...ced Shit 😨 Hvilken prisklasse lå det på? Anonymkode: 34e46...407
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 Leiligheten jeg kjøpte, lå ut for salg i to år. Anonymkode: ae6a3...f56
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 Vis oss boligen. Så skal jeg fortelle deg hva du må gjøre. Naboen min hadde en leilighet som lå ute 6 mnd. Solgte til slutt langt under takst. Hadde hun hatt en ok megler ville han satt henne ned og laget en liste med enkle, billige ting hun måtte fikse. Og den ville vært solgt uken etter. Anonymkode: 5152f...1ee 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #6 Skrevet 3. mai 2022 Vår leilighet lå ute i 2 år før den ble solgt. Var ingenting galt med leiligheten, men ingen kjøpere. Når den endelig ble solgt ble alt annet i området også solgt. I løpet av de to årene var det kun 2 boliger i dette området som ble solgt.. vi prøvde å gå ned i pris flere ganger, byttet megler to ganger. Hadde tilsammen 2 fellesvisninger, og 5 private visninger. Da vi fikk solgt hadde vi nettopp byttet megler, satt opp prisen til det prisen var første gang. Endte med budrunde og fikk solgt en halv million over takst. så mye spørs hvordan markedet hos deg er, og hvis mye annet blir solgt med en gang så er det kanskje annonse og andre ting som bør sees på Anonymkode: 0412a...834
Hulderen Skrevet 3. mai 2022 #7 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vis oss boligen. Så skal jeg fortelle deg hva du må gjøre. Naboen min hadde en leilighet som lå ute 6 mnd. Solgte til slutt langt under takst. Hadde hun hatt en ok megler ville han satt henne ned og laget en liste med enkle, billige ting hun måtte fikse. Og den ville vært solgt uken etter. Anonymkode: 5152f...1ee Hvorfor gav du ikke de tipsene til naboen din? 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #8 Skrevet 4. mai 2022 Leiligheten var i utgangspunktet lettsolgt, og to naboer solgte til kuppere mens jeg var i prosessen med å få boligen ut på markedet. Det var stor kamp om den typen leilighet i den prisklassen akkurat da, og megler var bombesikker på at jeg kom til å få solgt senest etter første visning. Kupping var altså mer sannsynlig enn at det ville bli salg etter første visning. Dagen leiligheten kom ut for salg, raste det lokale boligmarkedet uten forvarsel og ingen fikk solgt. Lokale meglere klør seg fortsatt i hodet over den knekken. Det var ingenting som tilsa at dette kunne skje, og spesielt ikke så fort. Det skjedde bokstavelig talt over natta. Hadde en fellesvisning med to interesserte som trakk seg etter visning og en fellesvisning uten oppmøte. Megler ville la boligen ligge i to uker for å vurdere hvor mye vi skulle gå ned i prisantydning, eventuelt om vi skulle trekke boligen fra markedet og prøve igjen om en til to måneder. Tilfeldigvis var det en som kom på privatvisning og la inn bud. Solgte for 100k under prisantydning. Anonymkode: f6c35...a2e
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #9 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Shit 😨 Hvilken prisklasse lå det på? Anonymkode: 34e46...407 Dette var under oljekrisen, så boligmarkedet var helt krise. Ingen fikk solgt.. Lå ute for 6 mill først, ble solgt for 5,1 til slutt. Anonymkode: 5e828...ced
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå