AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Daten skulle ligge over for første gang, og vi avtalte på forhånd at det ikke var aktuelt med sex. Jeg som tok det opp, for vil vente til vi har sovet sammen hvertfall en gang. Daten var helt enig i dette. Så lå han over. Lå inntil hverandre, men ikke noe sex. Han gjorde ikke noe for å prøve på sex heller, noe jeg er fornøyd med for føler at han da respekterte at jeg ville vente. Men så var ene lomma på sekken hans litt åpen, og jeg så det lå kondomer oppi den. Kjenner jeg ble litt skuffet, siden han da antakeligvis håpte på sex når jeg var så klar på hva jeg mente. Har jeg rett til å være skuffet her, eller er jeg bare teit som kjenner på skuffelsen? Anonymkode: 393ea...a03 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 2. mai 2022 Nei jeg synes han høres ansvarlig ut. Alle kan ombestemme seg, og han tok nok med kondomer i tilfelle du ble for kåt, og ikke klarte å vente. Anonymkode: 61837...73d 119 4 14
Gjest loveli Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 Dette er ikke noe å tenke over. Selvfølgelig håpet han nok på sex, det hadde han gjort uansett om han hadde med kondomer eller ei. Det du burde fokusere på var at han ikke prøvde seg!
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 Skuffet? Ja. Mannfolk er svin å presser kvinner til seg. Anonymkode: 66051...d67 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #5 Skrevet 2. mai 2022 Det siste. Han tenker ihvertfall på sikkerhet/sikker sex i og med at han bærer på kondomer. Det kan jo hende det var gamle kondomer? Eller kanskje han tok med i tilfelle dere endte opp med puling? Anonymkode: ee99b...f4d 8 2
Populært innlegg ElectricScum Skrevet 2. mai 2022 Populært innlegg #6 Skrevet 2. mai 2022 Nei, du har ikke rett til å bli skuffet. Han har lov til å håpe, og når han engang ikke har gjort et forsøk på et lite fremstøt synes du leter etter problemer. 66 1 16
pressplay Skrevet 2. mai 2022 #7 Skrevet 2. mai 2022 Hvorfor skal du være skuffet? Han holdt jo sin del av avtalen ved å ikke pushe på. Samtidig vet jo alle at slike planer kan endre seg fordi det ble god stemning og da er det vel bra at han har tenkt at planene kan endre seg. Godt forberedt heter det. Digresjon. Den enkleste måten å få damene villig den første daten er å kreve at det ikke skal bli sex første daten. Da vil jo damene at du skal prøve deg på dem fordi de vil ha det de ikke kan få. 10 1 6
urenluren Skrevet 2. mai 2022 #8 Skrevet 2. mai 2022 Kan godt hende han håpet på sex, men det viktigste er at han respekterte det du sa og ikke pushet på eller prøvde seg. Da er da lov å håpe likevel, for det kunne jo alltids hende dere hadde ombestemt dere. Tenker at du ikke burde bli skuffet. Mange ville i dette tilfellet ha prøvd seg likevel, men det gjorde han ikke. 11 7
pressplay Skrevet 2. mai 2022 #9 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skuffet? Ja. Mannfolk er svin å presser kvinner til seg. Anonymkode: 66051...d67 Hva med å roe mannehatet ditt noen hakk? Det var ingen som presset noen til noe i følge TS. 10 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #10 Skrevet 2. mai 2022 Heller tvertimot. Han håpet på sex, men hadde registrert og respekterte hva du sa, men i tilfelle du ombestemte deg ville han beskytte seg med kondomer. Hadde dere hatt sex og han ikke hadde hatt med kondomer så hadde du vel klaget på det også....leter du etter feil hos ham? Anonymkode: 4f732...77f 28 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #11 Skrevet 2. mai 2022 Herlighet, ville du heller at han skulle ha sjanset på både graviditet og kjønnssykdommer dersom du hadde ombestemt deg da? 🙄 Å være ansvarlig, heter det. Dessuten så kan det jo hende at de har ligget i sekken hans fra før av. Du er nok ikke den eneste han noen gang har overnattet hos. 🙄 Anonymkode: 359b4...d9f 8 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #12 Skrevet 2. mai 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: Daten skulle ligge over for første gang, og vi avtalte på forhånd at det ikke var aktuelt med sex. Jeg som tok det opp, for vil vente til vi har sovet sammen hvertfall en gang. Daten var helt enig i dette. Så lå han over. Lå inntil hverandre, men ikke noe sex. Han gjorde ikke noe for å prøve på sex heller, noe jeg er fornøyd med for føler at han da respekterte at jeg ville vente. Men så var ene lomma på sekken hans litt åpen, og jeg så det lå kondomer oppi den. Kjenner jeg ble litt skuffet, siden han da antakeligvis håpte på sex når jeg var så klar på hva jeg mente. Har jeg rett til å være skuffet her, eller er jeg bare teit som kjenner på skuffelsen? Anonymkode: 393ea...a03 Avtalte dere spesifikt at han ikke fikk lov til å ha med kondom inn i hjemmet ditt? Hvis ja så kan du bli skuffet, hvis nei så har du ingen grunn til å være skuffet. Anonymkode: 52e49...a93 10
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #13 Skrevet 2. mai 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Har jeg rett til å være skuffet her, eller er jeg bare teit som kjenner på skuffelsen? Anonymkode: 393ea...a03 Det siste, og jeg synes du fremstår som utrygg og usikker på deg selv når du må spørre på KG om du "har rett til" å bli skuffet. Du har rett til å bestemme, og sette grenser for deg selv, men da må du også sette de selv. Men jeg føler dette høres ut som en ansvarsfull mann. Gjør ikke noe at han håper på sex, så lenge han respekterer dine grenser. Å ta med seg beskyttelse, for å være klar og ansvarsfull om planene skulle forandre seg synes jeg høres ut som gode egenskaper i en mann. Hilsen M/45 Anonymkode: 59875...036 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #14 Skrevet 2. mai 2022 Snakk om å lete etter problemer. Anonymkode: 3bc19...08f 19 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #15 Skrevet 2. mai 2022 Kanskje han ikke var interessert i deg på den måten etter og ha vært med deg, hvis han ga null tegn til interesse?. Bare en tanke. Anonymkode: 579f5...1a4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #16 Skrevet 2. mai 2022 Teit å bli skuffet, ja. Om han hadde med kondomer, så betyr det at har tatt ansvar i tilfelle det skulle ende opp med sex. Anonymkode: b19be...444 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #17 Skrevet 2. mai 2022 kanskje han planla å bruke den, med noe andre.. Anonymkode: 8a757...970
Mezzosoprena Skrevet 2. mai 2022 #18 Skrevet 2. mai 2022 Nei, ærlig talt! Han gjorde altså ingenting for å forsøke å ha sex og respekterte deg og dine ønsker. Han han hadde i bakhodet at noe likevel kunne skje (du kunne faktisk ha fått lyst selv også, selv om du hadde planlagt noe annet på forhånd), så er denne mannen altså såpass ansvarlig at han hadde tilgang til kondomer for sikkerhets skyld. 12 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #19 Skrevet 2. mai 2022 Du har rett til å være skuffet, om det er det du er. Ingen kan bestemme hva du føler. Men enig med noen over her: da leter du etter problemer. Du bør heller være SUPERFORNØYD med at du har funnet en fyr som respekterte det du sa OG er ansvarlig nok til å ha kondomer tilgjengelig hvis det skulle bli aktuelt med sex. Et varp, spør du meg!! Ta heller og ransak andre følelser du har: er du egentlig interessert i denne mannen? Siden du problematiserer dette er det kanskje noe som skurrer for deg? Anonymkode: e0dab...0c7 9 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #20 Skrevet 2. mai 2022 Nja, det er vel ikke det verste røde flagget jeg har hørt om, men man får kanskje ikke verdens største respekt for fyrens integritet og karakterstyrke? Anonymkode: 3c576...ce3 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå