AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Nei. Av seks menn jeg var på første date med, sa jeg ja til andre date med to stk. Den ene datet jeg i et par mnd før jeg avsluttet; jeg fikk ikke følelser. Den andre ble kjæresten min 😊 Anonymkode: 91b3b...f38
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #3 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 2.5.2022 den 20.17): Nei. Av seks menn jeg var på første date med, sa jeg ja til andre date med to stk. Den ene datet jeg i et par mnd før jeg avsluttet; jeg fikk ikke følelser. Den andre ble kjæresten min 😊 Anonymkode: 91b3b...f38 Dytt Ok interessant for begge damene jeg har møtt den siste uken har sagt ja til og møtes igjen. Og vi har en dag avtalt også. Anonymkode: 39e87...7f6
Blått Skrevet 4. mai 2022 #4 Skrevet 4. mai 2022 Sier ja som oftest, med mindre det er fullstendig krasj på første date og man ikke klarer å snakke sammen i det hele tatt. Ønsker å gi folk en sjanse.
Ost Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 Kommer an på om vedkommende virket grei og var lett å prate med. Fått inntrykk av at det er mange selvopptatte folk der ute, som ofte er å anse som "high maintenance" så da velger jeg å la være 😬
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå