Gå til innhold

Reagerer dere på dobesøk i datingfasen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir det kleint hvis daten skal bæsje på et hjemmebesøk? Hvordan løser man dette? Når man nettopp har blitt kjent. Er mange redde for å lage tisse/bæsjelyder på do i bli-kjent-fasen? 

Anonymkode: 47ac3...e20

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror absolutt alle kvier seg for å bæsje hjemme hos daten. 

Anonymkode: 760cc...25d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det der løser du enkelt…

Bare å brøle et skikkelig «Åhhh Gud… jaaaaa….!!!» mens du holder på.

Og så servere et «Jammen deilig å vaske hendene!» med en skjevt glis etterpå.

Alt ordner seg med litt humor.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Blir det kleint hvis daten skal bæsje på et hjemmebesøk? Hvordan løser man dette? Når man nettopp har blitt kjent. Er mange redde for å lage tisse/bæsjelyder på do i bli-kjent-fasen? 

Nei egentlig ikke. Det er jo naturlig. Alle gjør det. Ikke noe jeg tenker over :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er for gammel til å gidde bry meg om slike ting. Alle går på do.

Anonymkode: 1765c...a9e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan jeg ikke bry meg om pga intoleranse og kronisk diaré pga kronisk infeksjon i tarmene. Hvis fyren syns at jeg er ekkel eller ser ned på meg for noe slikt så er han ikke noe for meg uansett. 

Da jeg begynte å date min samboer så var det en kveld vi var hos meg som jeg ble skikkelig dårlig. Jeg vet aldri når det vil skje eller av hva, det bare skjer. Så sitter jeg å svetter på do med tidenes mageknip. Jeg rekker akkurat å ta et par paracet for det pleier å roe det verste.

Han var utenfor akkurat da og ventet på meg i 30 min stakkars. Da hadde vi kun kjent hverandre i to uker. Han sendte melding og spurte om det gikk bra der inne. Jeg svarte "vondt 💩 men overlever!" Han lo heldigvis av det. Etterpå forklarte jeg hva som var greia med meg også forteller han at han har laktoseintoleranse så han sliter med det samme. Faktisk så har flertallet i familien hans intoleranse og magetrøbbel av noe slag. 

Så da kan man si at vi passet godt sammen fra første stund. 

Nå hender det at vi sitter på do om natten begge to, kraftige smerter og alt. Vi må alltid bo i et hus med to doer. 

Anonymkode: 23256...a3c

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor det? 

Anonymkode: cca45...611

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det kan jeg ikke bry meg om pga intoleranse og kronisk diaré pga kronisk infeksjon i tarmene. Hvis fyren syns at jeg er ekkel eller ser ned på meg for noe slikt så er han ikke noe for meg uansett. 

Da jeg begynte å date min samboer så var det en kveld vi var hos meg som jeg ble skikkelig dårlig. Jeg vet aldri når det vil skje eller av hva, det bare skjer. Så sitter jeg å svetter på do med tidenes mageknip. Jeg rekker akkurat å ta et par paracet for det pleier å roe det verste.

Han var utenfor akkurat da og ventet på meg i 30 min stakkars. Da hadde vi kun kjent hverandre i to uker. Han sendte melding og spurte om det gikk bra der inne. Jeg svarte "vondt 💩 men overlever!" Han lo heldigvis av det. Etterpå forklarte jeg hva som var greia med meg også forteller han at han har laktoseintoleranse så han sliter med det samme. Faktisk så har flertallet i familien hans intoleranse og magetrøbbel av noe slag. 

Så da kan man si at vi passet godt sammen fra første stund. 

Nå hender det at vi sitter på do om natten begge to, kraftige smerter og alt. Vi må alltid bo i et hus med to doer. 

Anonymkode: 23256...a3c

Flott forhold! Noe for dere? :) 

this-double-toilet-for-lovers-lets-couples-poo-at-the-same-time-0.jpg

Anonymkode: 387cd...257

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nei, jeg bryr meg null. Å gå på do er normalt. 

Anonymkode: 38e99...fba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt kleint kanskje hvis han skal inn rett etter meg kanskje, men må man så må man. Bedre enn å holde det inne og det kommer masse ekstra illeluktende fiser mens man sover ved siden av hverandre i hvert fall.

Anonymkode: 6c797...6e0

AnonymBruker
Skrevet

Pinlig. Tenk om dette skjer?

Anonymkode: c7106...017

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er heldigvis blitt såpass voksen at jeg har kommet dit at jeg ikke bryr meg om jeg eller daten må på do iløpet av et besøk. 

Å gå på do er verdens mest naturlige ting. Så hvorfor komplisere det? 

Anonymkode: 5edd8...072

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må man, så bør man gå på do.

Nei, jeg tenker kun om det tar laaaang tid. Husker en av eksene mine brukte minst 30 min, fordi han måtte først kle av alt (klarte kun å bæsje om han var helt naken), også var avføringen hans helt på trynet og måtte tørke i en evighet. Det gikk fort en rull hver gang han var på do. Jeg fikk inn bedre matvaner hos han, så det ordna seg på sikt da. Men fy søren så mange dass han har tettet! Også sa han ikke i fra heller! Statusen hans nå driter jeg i 😛

Anonymkode: 99cf9...4dc

Skrevet

Om folk synes det er kleint at man må på do, så er ikke det rette folk for meg.

det er naturlig å gå på do, og det burde en vær oppegående voksen person forstå.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...