AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Jeg ønsker å kjøpe mitt forever hjem,og mine kriterier er: -Enebolig med stor tomt slik at det er 1-200meter til nærmeste nabo. - skogsområde (uten bjørn) - helst også havutsikt -rolig bymiljø. (Bor nå i kommune med 18 000 og synes det er for travelt) - helst i sør eller østlandet pga temperatur. -gode skiløyper Det viktigste er helt klart rolig miljø. Og skog Anonymkode: df011...516
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Havutsikt og skog er to ting som ikke er så enkelt å kombinere Anonymkode: 51dbd...cbc 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Havutsikt og skog er to ting som ikke er så enkelt å kombinere Anonymkode: 51dbd...cbc Dessverre smertelindring klar over det 🥵 😂 Anonymkode: df011...516
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Havutsikt og skog er to ting som ikke er så enkelt å kombinere Anonymkode: 51dbd...cbc Jeg er en av de få heldige! Skog bak huset og havet rett nedenfor. Men finnes nok få av disse. Anonymkode: 56580...2f5 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #5 Skrevet 2. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg er en av de få heldige! Skog bak huset og havet rett nedenfor. Men finnes nok få av disse. Anonymkode: 56580...2f5 Dette er i Skien forøvrig. Langs Frierfjorden. Så dine andre kriterier ser ut til å passe og egentlig 😅 Anonymkode: 56580...2f5 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #6 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg ønsker å kjøpe mitt forever hjem,og mine kriterier er: -Enebolig med stor tomt slik at det er 1-200meter til nærmeste nabo. - skogsområde (uten bjørn) - helst også havutsikt -rolig bymiljø. (Bor nå i kommune med 18 000 og synes det er for travelt) - helst i sør eller østlandet pga temperatur. -gode skiløyper Det viktigste er helt klart rolig miljø. Og skog Anonymkode: df011...516 Hokksund? Anonymkode: bc8a4...9b2
Kaneel Skrevet 2. mai 2022 #7 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ønsker å kjøpe mitt forever hjem,og mine kriterier er: -Enebolig med stor tomt slik at det er 1-200meter til nærmeste nabo. - skogsområde (uten bjørn) - helst også havutsikt -rolig bymiljø. (Bor nå i kommune med 18 000 og synes det er for travelt) - helst i sør eller østlandet pga temperatur. -gode skiløyper Det viktigste er helt klart rolig miljø. Og skog Anonymkode: df011...516 Helle i Bamble muligens, Drangedal? Kan ikke by på hav men nydelig utsikt over tokke (brakkvann) nydelig vann 1
Kaneel Skrevet 2. mai 2022 #8 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ønsker å kjøpe mitt forever hjem,og mine kriterier er: -Enebolig med stor tomt slik at det er 1-200meter til nærmeste nabo. - skogsområde (uten bjørn) - helst også havutsikt -rolig bymiljø. (Bor nå i kommune med 18 000 og synes det er for travelt) - helst i sør eller østlandet pga temperatur. -gode skiløyper Det viktigste er helt klart rolig miljø. Og skog Anonymkode: df011...516 Bergsbygda Porsgrunn eller hva med Langangen! En skjult perle også i utkanten av Porsgrunn nesten mot Larvik
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #10 Skrevet 5. mai 2022 Har du sett på Arendal eller Grimstad områdene? Mye sjønært, og ikke lang vei til skiløyper i Frolandsområdet 😊 Vanskelig å dekke bodd skog, sjø, avstand og skiløyper, men her kunne jeg fint ha bodd hvis jeg hadde noen millioner til å fikse opp; https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=220589547 Anonymkode: 9de99...e3c 1
sommermor Skrevet 5. mai 2022 #11 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Har du sett på Arendal eller Grimstad områdene? Mye sjønært, og ikke lang vei til skiløyper i Frolandsområdet 😊 Vanskelig å dekke bodd skog, sjø, avstand og skiløyper, men her kunne jeg fint ha bodd hvis jeg hadde noen millioner til å fikse opp; https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=220589547 Anonymkode: 9de99...e3c Du fant drømmestedet mitt. Nå skulle jeg ønske jeg hadde mulighet til å flytte og hadde tilstrekkelig med penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå