Gå til innhold

Hvordan komme i kontakt med enslige mødre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann på 29 år som søker kontakt med litt eldre enslige mødre typ 40-50 år.

Jeg har møtt noen på tinder, byen osv men føler det blir for monotont, søker derfor flere arena som jeg kan møte denne gruppen damer.

Noen her på KG som har noen tips?

Anonymkode: cdcea...127

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange modne damer på KG som er ute etter fuckboys

Anonymkode: d9521...8c9

AnonymBruker
Skrevet

Match kanskje? Lett å se alder og om de har barn der.

Anonymkode: ba2c2...c42

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal disse damene være mødre? 

Anonymkode: ce974...575

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor skal disse damene være mødre? 

Anonymkode: ce974...575

Mødre er sexy! 

Anonymkode: 27928...5f0

AnonymBruker
Skrevet

Mødre er sexy! 

Enig. Synes det er pirrende å høre ungeskrål i huset mens man har seg med mora på soverommet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Enig. Synes det er pirrende å høre ungeskrål i huset mens man har seg med mora på soverommet. 

Hvorfor får du deg ikke barn selv?? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er en mann på 29 år som søker kontakt med litt eldre enslige mødre typ 40-50 år.

Jeg har møtt noen på tinder, byen osv men føler det blir for monotont, søker derfor flere arena som jeg kan møte denne gruppen damer.

Dette burde ikke være vanskelig. Det flyter over av enslige alenemødre på tinder. Det burde ikke være så vanskelig å finne en moden, enslig dame å bli kjent med, men vær tydelig på hva du søker og hvorfor. 

Anonymkode: 2c2c2...728

AnonymBruker
Skrevet

Mange på kafe på dagtid. Men det mest effektive er å stille seg opp på Karl Johan eller noe med en ropert og lage parringslyder spesielt tilpasset alenemødre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette burde ikke være vanskelig. Det flyter over av enslige alenemødre på tinder. Det burde ikke være så vanskelig å finne en moden, enslig dame å bli kjent med, men vær tydelig på hva du søker og hvorfor. 

Anonymkode: 2c2c2...728

Ja, har truffet de fleste fra tinder, på byen osv. Men der søker jo alle det samme, jeg har lyst til og møte damer på steder der de ikke leter etter sex hvis det gir mening. Det finnes jo alene mødre som ikke er på tinder og det er de jeg vil møte.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Heng utenfor barnehagen sånn jevnlig .  Stopp eldre mødre og spør om de er single 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men der søker jo alle det samme, jeg har lyst til og møte damer på steder der de ikke leter etter sex hvis det gir mening.

Det gir overhodet ikke mening. Kvinner 40-50 søker ikke sex over forhold, nesten uansett hvor du møter dem. 

Anonymkode: 0cd4d...2c4

• Liker 1
Skrevet

Det gir overhodet ikke mening. Kvinner 40-50 søker ikke sex over forhold, nesten uansett hvor du møter dem. 

Anonymkode: 0cd4d...2c4

Selvfølgelig gir det mening. Det er en alder hvor man gjerne har det veldig greit på mange områder i livet - karrieren er etablert, økonomien stabilisert på et greit nivå, småbarnsperioden er unnagjort og man kjenner på en helt ny form for frihet. Ikke rart man kan trives som singel på en slik tid i livet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Strippeklubber?

Anonymkode: 40726...644

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Strippeklubber?

Og Onlyfans?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og Onlyfans?

Hallo !    Han snakker om 40 - 50 åringer.

Anonymkode: 31cd4...b34

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Gå på pub 👍

AnonymBruker
Skrevet

Er singel mamma i begynnelsen av 40 og jeg skal fortelle deg hva du ikke skal gjøre. Dette skjedde meg da jeg var i lekeparken med to små. En fyr uten barn kom bort og lurte om han kunne slå seg ned der jeg satt på benken. Han hadde noe loke musikk i øra og greier. Begynte først å si så fint du er her m barna. Ok. Så han var litt usikker og rar men ville prate. Lol på lekeplassen 😂 Jeg svarte ikke noe særlig. Han prøvde vel å finne på noe å si, så han bare; "åssen gidder du henge her a?". Da måtte jeg si jeg er her ned barna mine men at du gidder å henge her er mere spesielt. Så reiste jeg meg opp og gikk til barna. Han satt fortsatt med våre bagger og sykler helt til vi bevegde oss lengere bort og jeg tok kontakt med en annen mor. Så hvis du satser på å sjekke opp i parken, ta med en unge hvertfall og ikke vær fjern😂

Anonymkode: 003c6...44b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja, har truffet de fleste fra tinder, på byen osv. Men der søker jo alle det samme, jeg har lyst til og møte damer på steder der de ikke leter etter sex hvis det gir mening. Det finnes jo alene mødre som ikke er på tinder og det er de jeg vil møte.

Ja, jeg er en av dem. Skjønner hva du mener. Kosligere å bli kjent på en annen arena. Det var jeg som skrev over ang parken. Spørs jo åssen park dere evt har. Men her er det park med lekeplass, treningsplass og andre ting. Man kan løpe seg en tur, trene i apparatene osv. Men beste tipset er nok å ha med en kid eller en kompis med kid😂  Ellers gjelder vel vanlig rutine, lese tegn, blikk, ikke vær innpåsliten😂 Småprat litt, kanskje dere har felles interesser å spinne videre på. For min del er det hyggelig at menn snakker til gutta mine da de har faren sin et stykke unna. Så du kan jo ta kontakt direkte med barna også, om de spiller fotball i parken eller lignende, og deretter gå over til mora😅😂 Alt dette forutsetter at du er litt kjekk og oppegående og god på signaler. Lykke til. Kanskje vi ses, lol, neida, orker ikke bli kjent med noen nå tror jeg. Det som et med oss alenemødre, vi blir stort sett opptatt med barna, hvertfall jeg. 

Anonymkode: 003c6...44b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...