Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er litt usikker på hva jeg egentlig vil med innlegget, men hadde vært hyggelig å høre fra andre i samme situasjon, eventuelt tips og triks på veien. :) 

Jeg er 35 år, mannen min er 36.  

Vi har ikke brukt prevensjon på noen måneder, men har vært forsiktige i den forstand at han har hoppet av i svingen. Vi har med andre ord vært veldig klar over hva som kan skje, og det ville ikke vært noen krise for oss. Denne måneden har vi sluttet å være forsiktige og vil bli veldig glade om det skulle skje at jeg blir gravid, men går foreløpig ikke aktivt inn for det eller setter inn noen tiltak heller. 

Jeg har litt varierende syklus, men har brukt app lenge for å ha oversikt. Snittsyklus er på 31 døgn. I følge appen skal eggløsning være torsdag 5. mai, men jeg synes jeg kjente stikk på venstre side, samt veldig følsomme brystvorter i går/i dag. Så mulig den er litt tidligere denne måneden? Og om vi har kost oss ordentlig i helgen! 😂😂 Tre ganger på lørdag, to ganger i går og en dag i morges... Så det kan jo faktisk være muligheter selv om jeg vel hadde sett for meg at vi kom til å bruke lenger tid, særlig pga alderen vår... 

Og nå gjør jeg meg selv smått gal, synes jeg kjenner alt av små og stort i kroppen og klarer omtrent ikke å la være å tenke på det... 😅🙈

Kanskje jeg er mer gira enn jeg trodde jeg var, kan iallefall ikke påstå at det ikke kribler litt i kroppen av det som kanskje kan være...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette kjenner jeg meg litt igjen i😅 Var veldig vinglete og fram og tilbake, før jeg plutselig forstod at jeg var klar. Dagene går sakte når man venter i spenning, bevisst eller ubevisst. Spennende da!

Anonymkode: 1f526...048

• Hjerte 1
Skrevet

Veldig spennende! Hvordan hadde du det da du skjønte du var klar? Og hvordan gikk det? 😊

Enig i at dagene går sakte ja, burde vel bare prøve å nyte denne fasen også, og finne kos i kaoset. 😄

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken app bruker du? 

Anonymkode: 3549b...e49

Skrevet

Den heter bare kalender, rosa ikon med omriss av en kvinne. Veldig fornøyd med den, men har forsåvidt ikke noe annet å sammenligne med heller. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...