Gå til innhold

Dere som er 40+ gift+ barn og som ikke har blitt dølle, men er fortsatt kule, hva er hemmeligheten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen tips til folk som skal tre inn i det middelaldrende livet og frykter og bli døll og akkurat som foreldrene mine. Har noen dølle tendenser allerede.

Jeg vet at trening hjelper veldig, praktiserer det ukentlig. Merker at intervalltrening gjør meg kvikkere i hodet og mer” Krameraktig”. Men hvilke andre tips har dere?

Anonymkode: 03b54...bc3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De røyker hasj. 

Anonymkode: 29bbd...bb6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

De røyker hasj. 

Takk for tipset, men ellers takk. 

AnonymBruker
Skrevet

De lever for jobben sin og jobber overtid så ofte de kan. Har sex hver dag og mange orgasmer. That’s it. 

Anonymkode: bc473...aee

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noe døllere enn middelaldrende kvinner (og menn) som trener da?

Mitt beste tips er å gjøre ting du synes er gøy, være sammen med morsomme mennesker, være interessert i verden rundt deg, ta sjanser, bli kjent med nye mennesker, lære deg nye ting (språk, teknologi), ikke sitte foran TVn men heller GJØRE ting. Si nei til kjedelige ting.

Anonymkode: d9918...77e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.5.2022 den 18.14):

Finnes det noe døllere enn middelaldrende kvinner (og menn) som trener da?

Mitt beste tips er å gjøre ting du synes er gøy, være sammen med morsomme mennesker, være interessert i verden rundt deg, ta sjanser, bli kjent med nye mennesker, lære deg nye ting (språk, teknologi), ikke sitte foran TVn men heller GJØRE ting. Si nei til kjedelige ting.

Anonymkode: d9918...77e

Ja, ikke være en sånn person som skal mene noe om andre for å føle at man lever… 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke 40 + selv, men av de jeg observerer på jobb som holder seg unge og freshe til tross flere barn og ekteskap, så er dette noe jeg plukker opp:

- de trener og holder seg i form. Spiser sunt. 

- prøver nye ting, er på kino, kulturarrangementer osv. 

- bryr seg om hår, sminke og kler seg relativt ungt på en måte som kler de. Ikke på en overdreven måte, men de er langt fra det man betegner som kjerring/tantete. Jeg er 32 og flere av de kler seg myyyye bedre enn meg. 

- de dyrker egne hobbyer, er sammen med venner, reiser, leser bøker, holder seg oppdaterte. 

- er mye med barna sammen med andre familier med barn. 

- virker å ha det bra i parforholdet uten at jeg vet hemmeligheten der. Men vil tro de er gode på å pleie kjærleiken og seg selv parallelt. 

Anonymkode: 0eb9d...74e

Gjest MuggenKanari
Skrevet

Folk som påstår de ikke er dølle er de dølleste. De som faktisk ikke er dølle er for opptatte med å være udølle til å melde seg frivillig som talsperson for et udøllt liv. 

Skrevet

Prøve å være en easygoing person. Være openminded. Være nysjerrig på andre kulturer og livstiler en vår egen. Ikke hate et helt folkeslag. Vær en god lytter selvom du er uenig. Ikke være dømmende. Ha humor. Ikke bli fort fornærmet…..Si ha til å bli med på ting selvom du er i tvil noen ganger😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.5.2022 den 14.59):

Har du noen tips til folk som skal tre inn i det middelaldrende livet og frykter og bli døll og akkurat som foreldrene mine. Har noen dølle tendenser allerede.

Jeg vet at trening hjelper veldig, praktiserer det ukentlig. Merker at intervalltrening gjør meg kvikkere i hodet og mer” Krameraktig”. Men hvilke andre tips har dere?

Veldig enkelt. Du setter bare igang med trening osv, men av gammel vane er det som kjent vondt å vende. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble ufrivillig døll. Sykdom tok over livet så jeg vil si at de som ikke er blitt dølle er friske og energirike mennesker. Hadde jeg vert frisk hadde jeg nok vert mere opptatt av klær og ulike aktiviteter.

Anonymkode: 63e89...478

AnonymBruker
Skrevet

Unngå konesveis. 

Anonymkode: 383b0...0cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...