AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Del Skrevet 2. mai 2022 Jeg nærmer meg 40, og føler det er på tide å fornye frisyren, i frykt for å se ut som enn aldrende mann som styler seg "for ungt". Hvilke frisyrer synes dere passer en mann på 40+? Legg gjerne ved bilder. Anonymkode: 1ad20...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Del Skrevet 2. mai 2022 Det kommer veldig an på hvilken type hår og ansiktsform. Anonymkode: a68f2...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Del Skrevet 2. mai 2022 Menn på 40 har jo alt fra «tykt og fyldig» hår til «definert måne» og «helgrått». Har du hår? Er det grått? Er det grånende? Er det fyldig? Er det krøllet eller rett? Er det tynt eller tykt? Jeg kan jo anbefale deg manbun før det er for sent her i livet. Men du kan jo ha like lite hår på isen som en munk. Og da kan du fortsatt ha manbun, altså. Men det ser ikke så pent ut. Noe som selvsagt er underordnet din glede - utseende er alltid mindre verdt enn glede. Men muligens av betydning. Anonymkode: 6f67d...01c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Del Skrevet 2. mai 2022 manbun ser jævli ut uannsett 😂 Anonymkode: fd552...4ae 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #5 Del Skrevet 2. mai 2022 Spør frisøren neste gang du er der, hva slags frisyre som passer for noen som nesten er 40. Anonymkode: a3726...377 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #6 Del Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Menn på 40 har jo alt fra «tykt og fyldig» hår til «definert måne» og «helgrått». Har du hår? Er det grått? Er det grånende? Er det fyldig? Er det krøllet eller rett? Er det tynt eller tykt? Jeg kan jo anbefale deg manbun før det er for sent her i livet. Men du kan jo ha like lite hår på isen som en munk. Og da kan du fortsatt ha manbun, altså. Men det ser ikke så pent ut. Noe som selvsagt er underordnet din glede - utseende er alltid mindre verdt enn glede. Men muligens av betydning. Anonymkode: 6f67d...01c Jeg har tykt og fyldig hår, helt stritt, ikke et eneste grått hår ennå utrolig nok. Manbun er man for gammel til når man bikker 25, spør du meg, og det ser helt grusomt ut uansett. Ellers takk for tips Anonymkode: 1ad20...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå