AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Del Skrevet 2. mai 2022 Jeg sitter og skriver master mens jeg jobber 60% utenom, og som resultat av denne nokså stressende perioden så har jeg fått tidenes kviseutbrudd. Som tenåring så har jeg alltid slitt litt med kviser i pannen og på haken, men nå sitter jeg med store dype kviser på kvinnene som har gitt arr og misfarging. Pannen min ser ut som en kjøttkake full av røde kviser. Når en av kvisene forsvinner så kommer det to nye. Hvordan holder jeg huden i sjakk? Må jeg belage meg på noen behandling? Anonymkode: ed325...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Del Skrevet 2. mai 2022 Som du selv sier så har du stresset en del. Da ville jeg ha avventet det litt for å se an om det blir bedre over sommeren. Hvis ikke burde du vurdere en tur til legen din eller hudlege. Anonymkode: d1604...26a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 2. mai 2022 #3 Del Skrevet 2. mai 2022 Jeg hadde sjelden kviser da jeg var ungdom. For et par måneder siden begynte ansiktshuden å bli rød og porene på kinnene virket større. Så ble det verre og verre, og til slutt hadde jeg dager med kviser/akne rundt munnen og huden kjentes øm. Fikk time hos lege, som straks sa at dette var voksenakne, Acesea. Fikk resept på en krem som heter Soolantra (10 mg). Den skal smøres på huden hver kveld. Allerede den tredje dagen var forandringen stor, og etter 5 dager er huden min helt fin. Legen sa at Acesea kan komme av stress, sterkt krydret mat, alkohol m.m. Råder deg til ikke å vente, men ta kontakt med lege. Og lykke til med master-oppgaven din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå