AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Stillegående kombiskap som kostet 6800,- for fire år siden. Hvilken pris ville du satt? Sovesofa uten madrass, men kan benyttes som sofa og man kan ha to skumgummimadrasser på 75 cm som kan oppbevares når man slår sofaen sammen. Ny pris 14.000,-. 7 år gammel, lite brukt, men kan lukte litt røyk. Hvordan fjerne røyklukta om det går? Hvilken pris ville du satt? Tv, ikke smart-tv, 29 tommer, lite brukt, ca, 10 år gammel. Pris eller gi bort? Terassevarmer, lite brukt, kjøpe før jul, kosta 800 kr. Pris på finn? Trådhyller, noen med plastkurver med lokk. Pris? Tv-bord, trehvitt med to hyller under og glassdører, ingen skader, til en liten tv. Gis bort eller pris? Anonymkode: b6f1d...ada
Kvittering Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Jeg tar 200kroner for å sette pris på dette for deg 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 Sovesofaen som lukter røyk bør du bare prøve å få gitt bort gratis. Ingen betaler for noe som stinker røyk. Røyklukt er umulig å få vekk fra tekstiler som ikke kan vaskes. Selv når det kan vaskes i maskin, kan røyklukt henge igjen i tekstiler faktisk, så sofaen er nok en tapt sak. Bare prøv å gi den bort. Kanskje noen som røyker inne vil ha den og ikke bryr seg om at det lukter røyk av den. Ca 10% av Norges befolkning i dag røyker daglig, men jeg vet ikke hvor mange % av de som faktisk røyker inne. Det kan ikke være mange som gjør det nå. Anonymkode: 2e432...04d 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #5 Skrevet 2. mai 2022 Den tven kan gis bort. Tviler på noen kjøper den. Anonymkode: 2e81c...575 2 1
Loboto Skrevet 2. mai 2022 #6 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): halv pris på alt Anonymkode: aac71...022 Du ville kjøpt en 7 år gammel sovesofa med røyklukt til 7.000??? 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #7 Skrevet 2. mai 2022 Ts her. Jeg trodde 1/3 av prisen var vanlig, men ser noen skriver halv pris. Enig med tv-en og sofaen. Men terrassevarmeren kan jeg kanskje oppnå halv pris for. Anonymkode: b6f1d...ada
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #8 Skrevet 2. mai 2022 Vær så snill å opplys om at den 7 år gammel sofaen har røykelukt. Ikke alltid så lett å oppdage når man ser den, men umulig å ikke kjenne på når den kommer inn i hjemmet. Anonymkode: 4953c...34c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #9 Skrevet 2. mai 2022 Den sofaen hadde jeg bare kjørt på dynga. Null verdi med røyklukt. Anonymkode: 62eb2...97b 1
Spell Skrevet 2. mai 2022 #10 Skrevet 2. mai 2022 Halv pris kan man ta dersom gjenstanden er ganske ny (typ opptil 2 år siden kjøp), og er i nesten tilsvarende tilstand som ny. Men man kan også få mer dersom det er feilkjøp og man ikke får byttet, dvs så og si ubrukt og veldig ny. Eller at gjenstanden er sjelden, vanskelig å få tak i, eller er et spesielt merke. Brukte apple-produkter selges for mye mer enn det er verdt etter min mening, men det er merket som selger... Men som regel får man ikke så mye som 1/3 en gang. Bruk, alder, kvalitet og merke har mye å si. Ting som gamle sofaer, som i tillegg lukter røyk, er man nesten bare heldig om man får gitt bort. Å kaste en sofa koster penger, så mange som er ivrige på at noen er villige til å bare hente. Det er mulig du kan få litt mer enn halv pris for terrassevarmeren dersom den nesten ikke er brukt. Kommer an på hvor mange andre som selger i ditt område, og til hvilken pris. Tven er gammel og liten = gis bort. Trådhyller har vært mangelvare en stund, så det kan du få litt for, men kommer helt an på tilstand, og evt merke (Elfa er populært) Tv-bordet får du nok ikke mye for, men du kan legge det ut for en liten sum og se om du får solgt det. Tv-bord er visst noe folk bytter ofte, for det er veldig mange av dem på finn i Oslo-området i alle fall. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #11 Skrevet 2. mai 2022 2000 for kombiskapet , eventuelt gå ned til 1000 hvis ingen er interessert. De andre tingene er du meget heldig hvis du får gitt dem bort... Anonymkode: bbd5b...3a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå