Sommer1 Skrevet 6. november 2005 #1 Skrevet 6. november 2005 Temmelig ofte blir jeg bare helt plutselig logget av msn, hvor et lite vindu sier at jeg ble logget på på en annen datamaskin.. Jeg skifter såklart passord til noe Helt annet, inkludert noen tall.. Men likevel 4 min senere skjedde det samme igjen.. Kan dette bare være et teknisk problem?? Hvor finner jeg adressen til msn for å spørre om en ispn-nummer sjekk?? Takk for hjelp!
Gjest gjest1 Skrevet 6. november 2005 #2 Skrevet 6. november 2005 Antar du har fjernet spyware og evt virus?
Kristin Skrevet 6. november 2005 #3 Skrevet 6. november 2005 (endret) Dette har jeg vært bort og.. Jeg bruker MSN messenger, fant ut at det var Windows messenger på min maskin som logga seg på... Slo av automatisk pålogging for denne, og siden har det gått bra.. Endret 6. november 2005 av Titti73
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #4 Skrevet 6. november 2005 Hehe, det siste har jeg også opplevd, men har forlengst skrudd av den funksjonen, så det kan ikke være det.. Har et program som heter Microsoft Antispyware. men skjønner ikke helt sammenhengen her da :klø: . Men så er jo jeg heltr grønn på data og da
Sommer1 Skrevet 6. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2005 Var meg ovenfor her.. Når jeg snakket om funksjonen, mente jeg det med windows messenger som automatisk skrudde seg på...
Superlammet Skrevet 7. november 2005 #6 Skrevet 7. november 2005 Husk at det er forskjell på windows messenger og MSN Messenger da. Windows messenger fjerner du på Start---> control panel---> add/remove new programs---> windows components---> windows messenger.
jordbær Skrevet 7. november 2005 #7 Skrevet 7. november 2005 Husk at det er forskjell på windows messenger og MSN Messenger da. Windows messenger fjerner du på Start---> control panel---> add/remove new programs---> windows components---> windows messenger. ← Hvis man skal fjerne windows messenger for godt, må man gjøre dette på en annen måte. Finnes en kommando man kjører. Messenger har en tendens til å installere seg selv automagisk, selv om man fjerner den..
jordbær Skrevet 7. november 2005 #9 Skrevet 7. november 2005 Har enda ikke skjedd med meg.. ← Det har desverre skjedd med meg! :D
Potetmel Skrevet 7. november 2005 #10 Skrevet 7. november 2005 Enda en grunn til å holde seg unna MSN. Finnes bedre alternativer der ute.
jordbær Skrevet 7. november 2005 #11 Skrevet 7. november 2005 Enda en grunn til å holde seg unna MSN. Finnes bedre alternativer der ute. ← Det er jo ikke snakk om MSN, men Windows Messenger. To forskjellige klienter.
Sommer1 Skrevet 7. november 2005 Forfatter #12 Skrevet 7. november 2005 Jamen! huff, mye rart her nå *klage* hehe.. Hvordan skal jeg få kontaktet msn? Windows messenger eksisterer ikke lenger hos meg.. Har MSN messenger, 7,5
Potetmel Skrevet 7. november 2005 #13 Skrevet 7. november 2005 Det er jo ikke snakk om MSN, men Windows Messenger. To forskjellige klienter. ← Ser nok ut til at det er snakk om MSN, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå