AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Jeg fikk ikke til å betale for den gjennom vipps🤷♀️ Trodde jeg gjorde det, men ingen innbetaling på vipps viser i appen. Er det garantert at jeg får hentet den i Juni eller går den til noen andre? Jeg fikk ordrebekreftelse på mail om at forhåndsbestillingen er mottatt. Noen som vet? Anonymkode: 8f196...041
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Er det sommerkoppen så kommer de garantert ikke til å gå tom, så det ordner seg helt sikkert Anonymkode: e4ccd...fc8 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 Den går nok til noen andre Anonymkode: 35d34...757
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 Hvis du har fått ordrebekreftelse går det nok fint Anonymkode: f813a...57e 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #5 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fikk ikke til å betale for den gjennom vipps🤷♀️ Trodde jeg gjorde det, men ingen innbetaling på vipps viser i appen. Er det garantert at jeg får hentet den i Juni eller går den til noen andre? Jeg fikk ordrebekreftelse på mail om at forhåndsbestillingen er mottatt. Noen som vet? Anonymkode: 8f196...041 Tar de betalt før de har fått inn og sendt varen da? Det kan hende de bare reserverer beløpet, og ikke trekker det fra kundens konto før varen faktisk skal sendes. Litt feil av en butikk å ta betaling en eller to måneder før de en gang har varen i hus. Det vil jo bli feil for kundene, som må betale lenge før de får varen en gang. Anonymkode: 3e240...c2a 1
Curiousine Skrevet 2. mai 2022 #6 Skrevet 2. mai 2022 Du reserverer den bare, du betaler ikke før du henter 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå