AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Del Skrevet 2. mai 2022 Hvordan få fin kant ved fargeskifte? Har prøvd å finne videoer, men finner ikke ut hvordan kanten skal bli fin. Strikker pledd av restegarn Anonymkode: a14ee...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #2 Del Skrevet 3. mai 2022 Kanten på enden av hver pinne? Jeg strikker alltid siste masken vrang og løfter av første masken. Da ser kanten ut som heklede luftmasker. Hvis jeg drar med en annen farge, prøver jeg å tvinne den mest mulig usynlig inn. legger den over og under annen hver gang mello den nest siste og siste masken. Anonymkode: b10b1...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 3. mai 2022 #3 Del Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvordan få fin kant ved fargeskifte? Har prøvd å finne videoer, men finner ikke ut hvordan kanten skal bli fin. Strikker pledd av restegarn Anonymkode: a14ee...07a Du mener i overgangen mellom fargene? Bestem deg for hvilken side som skal være rettsiden, og bytt kun farge når du strikker med rettsiden mot deg, da slipper du at fargene "blander" seg i skjøten 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #4 Del Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kanten på enden av hver pinne? Jeg strikker alltid siste masken vrang og løfter av første masken. Da ser kanten ut som heklede luftmasker. Hvis jeg drar med en annen farge, prøver jeg å tvinne den mest mulig usynlig inn. legger den over og under annen hver gang mello den nest siste og siste masken. Anonymkode: b10b1...c6c Tusen takk for svar. Men når man skifter farge kan man ikke ta første maske av? Hva gjør du da?ts Anonymkode: a14ee...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Del Skrevet 3. mai 2022 Teatrica skrev (5 timer siden): Du mener i overgangen mellom fargene? Bestem deg for hvilken side som skal være rettsiden, og bytt kun farge når du strikker med rettsiden mot deg, da slipper du at fargene "blander" seg i skjøten 🙂 Ja har en rettside. i overgangen ja. Da kan jeg ikke ta første maske av? Da blir den i en annen farge....hm. TS Anonymkode: a14ee...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå