AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Jeg lagde kyllinggryte til middag på lørdag og det ble igjen rester. Det er snakk om ris og kyllinggryte som er oppbevart i kjøleskap, hvor lenge kan dette trygt spises? Anonymkode: c0d93...d2e
Illuminatum Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg lagde kyllinggryte til middag på lørdag og det ble igjen rester. Det er snakk om ris og kyllinggryte som er oppbevart i kjøleskap, hvor lenge kan dette trygt spises? Anonymkode: c0d93...d2e Det kommer selvsagt an på hvor fort det ble nedkjølt.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 Illuminatum skrev (Akkurat nå): Det kommer selvsagt an på hvor fort det ble nedkjølt. Ganske umiddelbart etter at vi var ferdige med å spise. Anonymkode: c0d93...d2e
Brunhilde Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 Jeg hadde spist det i dag, men om jeg skulle spare lenger ville jeg nok fryst det ned.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #5 Skrevet 2. mai 2022 I og med at det er kylling ville jeg spist den senest til middag i dag. Det sagt, mannen tar ofte reser som har ligget 4-5 dager, og har aldri blitt syk. Så er nok jeg som er i overkant forsiktig. Anonymkode: 9e891...f3f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #6 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg lagde kyllinggryte til middag på lørdag og det ble igjen rester. Det er snakk om ris og kyllinggryte som er oppbevart i kjøleskap, hvor lenge kan dette trygt spises? Anonymkode: c0d93...d2e 3 dager går helt fint. Var det ikke ris i? Til den lukter eller smaker dårlig. Anonymkode: ac444...9a1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #7 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I og med at det er kylling ville jeg spist den senest til middag i dag. Det sagt, mannen tar ofte reser som har ligget 4-5 dager, og har aldri blitt syk. Så er nok jeg som er i overkant forsiktig. Anonymkode: 9e891...f3f Kyllingen er ikke problemet. Dårlig kylling lukter dårlig kylling. Dårlig ris lukter spiselig ris, så risen er problemet. Anonymkode: ac444...9a1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå