AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Svarer dere hver gang dere ser at en venn ringer? Eller kan dere unngå å svare noen ganger, hvis dere ikke har overskudd til å snakke? Anonymkode: 767ae...f11
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Svaret alltid hvis jeg kan, men sier at jeg må ringe dem senere om det ikke passer. Anonymkode: bcfc3...3cc
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 Jeg svarer hvis jeg har lyst. (Det har jeg for det meste). Anonymkode: 644d0...8d2
GammelKaktus Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 Svarer alltid. Er kontaktperson i barnehagen og skolen for 2 venninner så jeg må ta telefonen for det kan være noe viktig og det er det som regel for hvis noen vil ringe bare for å blabla så sender de som regel melding først og spør om det passer siden det raskt kan ta litt tid... 😄
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #5 Skrevet 2. mai 2022 Har forskjellige ringetoner på vennene mine. Noen kan jeg svare med en gang da de prater i 5 minutter. Andre igjen får man aldri lagt på fordi de prater som en foss. Jeg svarer når jeg har tid🙂 Anonymkode: 90570...ed3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #6 Skrevet 2. mai 2022 Nesten bestandig, men jeg må innrømme at det er ei venninne som jeg av og til ikke svarer på. Samtalene med henne er alltid ekstremt lange og de tømmer meg for all energi. Jeg lider av utmattelse og har vanskelig for å sette grenser, så hvis jeg skal noe annet samme dag kan jeg ikke snakke med henne først. Anonymkode: 77edd...eb9
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #7 Skrevet 2. mai 2022 Svarer som regel alltid. Hvis det ikke passer, så sier jeg det - og at jeg ringer opp senere. Når jeg sier som regel, er unntaket hvis jeg tar en powernap (jeg kan høre at det ringer, men jeg orker ikke å ta telefonen). Pleier å ringe opp da, eller sende en sms for å høre om hva det gjelder. Anonymkode: 4834e...e43
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #8 Skrevet 2. mai 2022 Vennene mine vet at jeg ikke tar telefon. Derfor svarer jeg alltid de veldig få gangene de ringer, fordi jeg regner med det er krise. Anonymkode: 9f6fd...acc
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #9 Skrevet 2. mai 2022 Kommer an på. Har et par venner som ikke jobber akkurat nå og er pratesyke på dagtid, da svarer jeg kun om jeg har tid. De har også et helt annet behov for kontakt enn meg, jeg kunne klart meg med et par samtaler i mnd. Har ingenting med hvor glad jeg er i dem eller hvor nære vi er. Om det er tredje dag på rad hender det også jeg ikke svarer, hvor mye nytt kan ha skjedd fra i går? Ikke lett alltid å være introvert med ekstroverte venner 😅 Anonymkode: ed929...30a
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #10 Skrevet 2. mai 2022 Jeg svarer hvis jeg har lyst. Heldigvis ringer vennene mine ytterst sjeldent uten at det er avtalt. Er ikke så glad i å snakke i telefonen og det er heldigvis ikke de heller. Anonymkode: cd06e...eed
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #11 Skrevet 2. mai 2022 Kommer litt an på hvem som ringer. Hvis det ringer en venn som ikke er SÅ nære og som vanligvis aldri ringer så tar jeg den fordi det da må være en grunn. Om en av mine nærmeste ringer så har vi stor takhøyde for å svare på sms at vi ikke orker å prate og om det var noe spesielt. Anonymkode: b7f6b...e21
Daria Skrevet 2. mai 2022 #12 Skrevet 2. mai 2022 Det er så sjelden det skjer nå - de fleste kommuniserer heller på messenger eller snap - så hvis noen faktisk ringer, svarer jeg meg stor entusiasme (og litt angst - hvorfor ringer de? Har noe skjedd...?), så sant jeg er ledig. 1
Gjest Villfisker Skrevet 2. mai 2022 #13 Skrevet 2. mai 2022 Svarer ikke hvis jeg er opptatt. Ringer heller tilbake senere.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #14 Skrevet 2. mai 2022 Svarer ikke hvis jeg ikke orker. Sender da heller en melding og sier det ikke passer, men at hun kan skrive melding hvis det er noe spesielt. Dette er venninner som ofte ringer for å prate, noe jeg ikke er noe glad i. Jeg avviser ikke hvis det er noe viktig. Anonymkode: c93bd...406
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #15 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Svarer ikke hvis jeg ikke orker. Sender da heller en melding og sier det ikke passer, men at hun kan skrive melding hvis det er noe spesielt. Dette er venninner som ofte ringer for å prate, noe jeg ikke er noe glad i. Jeg avviser ikke hvis det er noe viktig. Anonymkode: c93bd...406 Vanskelig det der. Jeg har også noen sånne, og det går ut over meg uansett hva jeg velger🙈Irritabel og utmattet etter 2,5 t samtale. Eller stresset av dårlig samvittighet ved å ikke ta tlf🤷♀️ Her KG, er grunnen til hvorfor jeg sikkert er en av de «kalde nordmennene». Prøver bare å overleve🥴 Anonymkode: d7995...2c7
powerpuffen Skrevet 2. mai 2022 #16 Skrevet 2. mai 2022 Jeg blir nesten aldri ringt av venninner. Det er stort sett messenger og snapchat det går i. Og de FÅ gangene jeg har blitt ringt, så har det vært snakk om dødsfall, så jeg blir alltid redd når venninner RINGER.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #17 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vanskelig det der. Jeg har også noen sånne, og det går ut over meg uansett hva jeg velger🙈Irritabel og utmattet etter 2,5 t samtale. Eller stresset av dårlig samvittighet ved å ikke ta tlf🤷♀️ Her KG, er grunnen til hvorfor jeg sikkert er en av de «kalde nordmennene». Prøver bare å overleve🥴 Anonymkode: d7995...2c7 Ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Slike venner ringer bare den neste på lista for å prate ☺️. Dårlig samvittighet tjener ingen i denne situasjonen. Anonymkode: c93bd...406
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå