AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Har noen prøvd dette? Det er jo ganske mye for lite penger ift hva prisen er på de andre. Er for både hvitt og farget. Prøver bare å få finne billigst måte å leve på, men det må være litt kvalitet og. First Price er uaktuelt pga lukten og at det fra de ofte er svært dårlig og man må bruke mye. Lurer også på om oppvaskpulveret deres har glansemiddel? Anonymkode: 6129c...24f
flusa Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Syns det er helt ok☺️ Vasker røyet rent,og lukter godt også☺️
male32 Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 Hei Vaskepulver har jeg ikke prøvd, men oppvaskpulveret har jeg erfaring med.Kan ikke anbefale dette. Etter vask ligger det en stor klump av pulveret igjen i maskinen der man har pulveret. Dette har jeg ikke opplevd med Finish eller Sun. De har også billig vaskemiddel på Rusta av merket Refin om du har Rusta i nærheten. Er ganske fornøyd med dette.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 Har ikke prøvd det. Jeg bruker ikke pulver. Men jeg er veldig glad i rema 1000 sin flytende tøyvask. Den lukter kjempegodt også 😊 Anonymkode: 4638a...8ed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå