Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som bærer barna rundt overalt, hva er bakgrunnen? Tenker da på barn 3+ som helt fint kan gå selv, men blir bært både hit og dit og frem og tilbake fordi de ønsker det. Man fratar dem jo viktig hverdagsaktivitet? Kjenner treåringer som knapt kan gå opp trappa hjemme fordi de alltid bæres opp trapper (f.eks). Vil dere unngå konflikt eller hva er greia?

Anonymkode: 92f19...bc3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette virker som en oppkonstruert problemstilling. Evt har du sett at folk bærer på barna sine og antar at de derfor gjør edet alltid og til alle anledninger. Jeg kjenner ikke en eneste som bærer rundt på treåringer hele tiden, ei heller vet jeg om en eneste treåring som ikke kan gå i trapp. Veldig spesielt at du også automatisk antar at problemet med å gå i trapp stammer fra bæring og ikke kan være av helt andre grunner (de har ikke trapp hjemme og er ikke vant til det, trapp er skummelt fordi det er langt ned osv). Pass dine egne saker. 

Anonymkode: ed788...167

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Troll. 

Anonymkode: 7b459...f67

AnonymBruker
Skrevet

Bar min yngste i årevis. Det var praktisk, lettvindt, vi unngikk konflikt, sparte tid, var bare hyggelig. Hun var syk og slapp og veide veldig lite. Jeg foreslår at du legger fram spørsmålet ditt til de du kjenner som gjør dette, så får du nok svar på det du lurer på. 

Anonymkode: 72512...5e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner et par som bærer barnet sitt når hen slår seg vrang. Det skal heller ikke mye til før barnet slår seg vrang. 

Foreldrene vil ikke ta kampen og da blir det slik. Vi går ofte på tur sammen og det er evig mas hver gang. Oftest tar turene lenger fordi man bruker tid på å godsnakke barnet eller får barnet på glid med godteri. 

Anonymkode: 3bc93...aca

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi vi syntes det er koselig☺️ Tror ikke noen 3 åring blir båret så mye at hen ikke fratar dem hverdagsaktivitet. Det hørtes ut som en oppkonstruert problemstilling. 

Anonymkode: 7db49...5a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dere som bærer barna rundt overalt, hva er bakgrunnen? Tenker da på barn 3+ som helt fint kan gå selv, men blir bært både hit og dit og frem og tilbake fordi de ønsker det. Man fratar dem jo viktig hverdagsaktivitet? Kjenner treåringer som knapt kan gå opp trappa hjemme fordi de alltid bæres opp trapper (f.eks). Vil dere unngå konflikt eller hva er greia?

Anonymkode: 92f19...bc3

Noen barn liker og bli bært og kanskje de er utrygge, nei jeg gir heller barna mine trygt uten og tenke på hva andre mener :)

Anonymkode: bd0fa...873

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noen barn liker og bli bært og kanskje de er utrygge, nei jeg gir heller barna mine trygt uten og tenke på hva andre mener :)

Anonymkode: bd0fa...873

De er nok heller late...

Anonymkode: 3f442...ed5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...