AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Noen som har forsøkt Profhilo? Er det verd pengene? Litt dyr behandling syns jeg. Anonymkode: 15217...4ac
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 Dytter på denne tråden Anonymkode: 9ed0f...3d0
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 Lurer jeg også på. Ser det er mange som kjører kampanjer med Profhilo for tiden så noen må jo ha prøvd? Selv holder jeg meg til Restylane og Juvederm etter å ha erfart at fillers som Revolax og Boltero forsvinner på 123 Anonymkode: 78703...fdb
tøydokka Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 Ikke prøvd selv, men har en venninne som jobbet som kosmetisk sykepleier. Hun sier produktet er bra. Det fyller ikke på samme måte som fillers, så man risikerer ikke å se for fylt ut. Hun hr prøvd det selv og sier det er bra, men ikke et mirakelprodukt som det fremkommer av reklamen. Man må nesten prøve selv og se om det er verdt pengene.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #5 Skrevet 29. november 2022 Har prøvd det og er kjempefornøyd, men har en god behandler som valgte å ikke sette «dosen» under øye pga fare for poser. Kommer til å fortsette med dette. Anonymkode: 583a2...14d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå