Gå til innhold

Han er aktiv på datingside- lite interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje teit å spørre om, men har møtt en mann 2 ganger de siste par ukene. Det har vært veldig hyggelig, men han logger seg fortsatt inn på datingsiden der vi møttes hver dag. Bør jeg ta det som et tegn på at han ikke er så veldig interessert?

Han har allerede foreslått å finne på noe igjen, men blir usikker, hvis han leter etter noen bedre så vet jeg ikke om jeg gidder. Jeg har vært inne selv et par ganger, men ikke etter jeg møtte han 2. gang. 

Anonymkode: 799dd...e51

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje teit å spørre om, men har møtt en mann 2 ganger de siste par ukene. Det har vært veldig hyggelig, men han logger seg fortsatt inn på datingsiden der vi møttes hver dag. Bør jeg ta det som et tegn på at han ikke er så veldig interessert?

Han har allerede foreslått å finne på noe igjen, men blir usikker, hvis han leter etter noen bedre så vet jeg ikke om jeg gidder. Jeg har vært inne selv et par ganger, men ikke etter jeg møtte han 2. gang. 

Det gjør jo tydeligvis du også, så da er dere skuls.

Anonymkode: e922c...e3a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er så mange måter å forholde seg til det der. Du kan jo se denne tråden: 

For noen blir det en vane å bla innom diverse nettsteder hver dag. Jeg er innom Finn daglig, enda jeg ikke skal kjøpe noe. Denne typen tidtrøyte kan være vanskelig å venne seg av med, selv etter at man er etablert i forhold, men det trenger ikke å være det som skal ødelegge for dere. Ta en uhøytidelig prat om det,  med basis i at du også har vært pålogget. Kanskje ville han bare sjekke om du er aktiv?  

Anonymkode: 8ed58...7cf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har møtt han to ganger. Hvordan kan han vite at du er noe særlig interessert? Han har sikkert opplevd utallige ganger at dama har gått videre tidlig i relasjonen, og gidder ikke slette profiler og apper før han har noe mer håndfast.

Anonymkode: dd9e5...e32

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Ja, det kan jo kanskje bare være vane. Jeg kan jo se om det passer å snakke om det neste gang vi møtes. Og jeg vet vi bare har møtes to ganger, jeg vet at det ikke er mye. 

Jeg logget meg inn sist for en uke siden, sluttet etter det. Orker ikke å forholde meg til mer enn en om ganger uansett. 

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg logget meg inn sist for en uke siden

Hvordan vet du dette?

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

men han logger seg fortsatt inn på datingsiden der vi møttes hver dag.

Anonymkode: 38d21...bbf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar. Ja, det kan jo kanskje bare være vane. Jeg kan jo se om det passer å snakke om det neste gang vi møtes. Og jeg vet vi bare har møtes to ganger, jeg vet at det ikke er mye. 

Jeg logget meg inn sist for en uke siden, sluttet etter det. Orker ikke å forholde meg til mer enn en om ganger uansett. 

Hvordan vet du at han logger inn på datingsiden hver dag da, hvis du ikke logger inn selv? 

Anonymkode: 1d759...53d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan vet du at han logger inn på datingsiden hver dag da, hvis du ikke logger inn selv? 

Fordi jeg kan se det uten å logge inn

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken datingside er dette?

Anonymkode: 1c03e...6c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi jeg kan se det uten å logge inn

Så du logger ikke inn, men besøker siden uansett for å luske utenfor? Pussig adferd. Hvilken side er dette egentlig?

Anonymkode: dd9e5...e32

AnonymBruker
Skrevet

Kan finne ut om han har vært aktiv, men kanskje jeg bør stoppe ja, blir bare litt usikker når det gjelder dating, har hatt et par dårlige erfaringer. Men takk for svar uansett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at de mennene som har ønsket noe seriøst med meg, har kuttet ut fra første eller andre møtet og fokusert på meg. De som har fortsatt å lete via tinder eller datingnettsider, har jeg blitt brent på.

Anonymkode: cc617...806

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For noen blir det en vane å bla innom diverse nettsteder hver dag. Jeg er innom Finn daglig, enda jeg ikke skal kjøpe noe. Denne typen tidtrøyte kan være vanskelig å venne seg av med, selv etter at man er etablert i forhold, men det trenger ikke å være det som skal ødelegge for dere. Ta en uhøytidelig prat om det,  med basis i at du også har vært pålogget. Kanskje ville han bare sjekke om du er aktiv?  

Anonymkode: 8ed58...7cf

Sier litt om hva slags tid vi lever i. Sammenligner datingsider med en salgsside. Ikke rart det er mye useriøse der.

Anonymkode: 3e0f8...db2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

På Badoo kan man få varsel på tlf når en du er match med er pålogget. Har skjedd meg flere ganger.

Anonymkode: 3e0f8...db2

AnonymBruker
Skrevet

Litt i gråsonen her, man burde kanskje slette hvis man møtes for andre gang og ønsker å avtale en tredje, men jeg syntes nå det er akkurat innafor å fortsatt være på datingsted gjennom de første 1-2 datene. Hvis dere fortsatt har tonen etter tredje gang, så syntes jeg han dog bør inaktivere på datingapp for å vise at man er seriøs. 

Anonymkode: ef02c...b71

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Min erfaring er at de mennene som har ønsket noe seriøst med meg, har kuttet ut fra første eller andre møtet og fokusert på meg. De som har fortsatt å lete via tinder eller datingnettsider, har jeg blitt brent på.

Anonymkode: cc617...806

Samme opplevelse her. Synes ikke det er rart du sjekker, TS.

Anonymkode: ef51c...63d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...