Gå til innhold

flaut å reise til "syden" sammen med andre pga kropp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på det å ha bikini ....er voksen da:) så da vises alt av både hår og flesk m.m. bryr du deg? Jeg øver meg på å ikke bry meg...

Anonymkode: 3973e...686

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjører en diet et par mnd før sommer og går ned ca 10 prosent i kroppsvekt . 
forsatt småfeit men føler meg bedre . 

Anonymkode: 589dd...889

AnonymBruker
Skrevet

Hår kan fjernes om det sjenerer deg. På stranda i «syden» ser du all slags kropper så fasong behøver du ikke bekymre deg for.

Anonymkode: fad8a...0f6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

skal reise sammen med et annet par...er det jeg tenker på:) på stranda bryr jeg meg ikke....men 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er overvektig, vært det hele mitt voksne liv. Har en bmi på 29 nå, mye former;) Har alltid litt "panikk" rett før ferien, men når eg kommer på stranda så driter eg i det. Er jo all verdens fasonger og kropper på stranda. Nyter sol,varme og sjø på naken hud:)  

Har et vennepar vi har vært på ferie med etpar ganger, venninna mi er strøken. Altså, så slank,fin og stram i kroppen, så jeg blir litt mer selvbevisst akkurat når kroppen skal flashes da. Men min mann er gull, han ELSKER hver cm3 av meg, og syns jeg er sexy i bikini.. valker,celluliter og alt;) Så da blir det så mye enklere å kle av seg :)  

Avogtil før ferie tar jeg en tur på salong og får massasje,skrubb, kanskje en kroppsinnpakning og en runde selvbruning..da føler eg meg freshere:) 

Anonymkode: 9abac...691

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

WHOs cares

Anonymkode: 74f70...d7f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg tror allikevel jeg snakker for de aller fleste andre.

Jeg er 100% uinteressert i andres kropp. 

Anonymkode: 364a7...9dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har de samme tankene. Jeg har alltid vært slank, men for ca 5 år siden ble jeg syk, og etter det har jeg lagt på meg 20kg. Jeg elsket sol, varme og ferie, men ikke nå lenger. Så jeg gruer meg til sommer og varme.

Anonymkode: d99e9...28a

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger godt merke til andres kropper på stranden, noen er fine og noen er ikke så fine. Jeg legger altså merke til andres kropper, men jeg bryr meg ikke ut over det. Jeg tror de aller fleste har godt av å være ute i sol og varme, da vil de også se at egen kropp ikke er så aller verst sammenlignet med alle andre merkelige kropper.

Anonymkode: 1acc6...551

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sørger for å ha to-tre runder med voks av legger, armhuler og bikinilinje før slike turer, for da er det helt plettfritt og så deilig å slippe å barbere i løpet av sommeren. Jg ville vært mer ukomfortabel av å vise hår disse stedene enn jeg er for hvordan kroppen ser ut i bikini, jeg går rundt i badetøy rundt vennene mine uten problem. Noen er slankere enn meg og andre er større enn meg. Ingen bryr seg om det :) 

Anonymkode: 40e2d...afd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg tror allikevel jeg snakker for de aller fleste andre.

Jeg er 100% uinteressert i andres kropp. 

Anonymkode: 364a7...9dd

Samme her, likevel slanker jeg meg før sommeren :fnise: 

Anonymkode: 1d129...870

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker på det å ha bikini ....er voksen da:) så da vises alt av både hår og flesk m.m. bryr du deg? Jeg øver meg på å ikke bry meg...

Jeg går ikke rundt med villfarelsen at andre mennesker er så interessert i meg at de bryr seg om hvordan kroppen min ser ut. Verken i syden eller her hjemme.

Men om jeg er misfornøyd med noe så liker jeg å betegne meg som et rasjonelt menneske. Og da har jeg to valg: å endre på dette «noe» - (feks å spise mindre, trene mer, oppnå nok muskelstyrke til å jogge ned stranda eller annet), eller å endre holdning til dette «noe» (feks tullete ting som form på nese, fregner, magefett, arr eller annet som er som det er) slik at jeg ikke lengre er misfornøyd. Å gå rundt å vøre misfornøyd med seg selv er ikke et rasjonelt livsvalg. Så det er ikke et valg du bør ta, ts.

Anonymkode: 91ba1...544

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Håret du vil skjule barberer du bort før du drar. Kjøp deg en flagrende sarong/strandskjole som du kan dra over badedrakta når du kommer ut av bassenget/ut fra sjøen, ta deg en avslappende drink og NYT livet i syden! Når du kommer dit ser du at det stort sett er flere store enn små kropper på stranda. Og ingen bryr seg!

:)

Anonymkode: 8634a...a9d

• Liker 2
Skrevet

Er det et sted i verden der du kan løpe løpsk på stranda med flesket så er det nå Syden, der har du virkelig all verden fasonger. :ler: Til og med jeg har brukt bikini der nede, hår barberer du eller vokser så det er jo iallfall ikke noe stress.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg overhodet ikke vel i bikini lengre.

jeg sørger for at det ikke er noe hår synlig i det minste, men selve kroppsfasongen er ikke så fjong. Jeg kjenner at jeg liker å bruke mer dekkende badetøy enn tidligere.

Du ser meg aldri i bikini, men enten badedrakt med skjørt eller bikini med "shorts" og tankini-overdel.

Anonymkode: cead6...b03

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre kroppen er fin, er det ingen som bryr seg

Anonymkode: 30b32...1fc

Skrevet (endret)
On 5/2/2022 at 11:05 AM, AnonymBruker said:

Jeg går ikke rundt med villfarelsen at andre mennesker er så interessert i meg at de bryr seg om hvordan kroppen min ser ut. Verken i syden eller her hjemme.

Men om jeg er misfornøyd med noe så liker jeg å betegne meg som et rasjonelt menneske. Og da har jeg to valg: å endre på dette «noe» - (feks å spise mindre, trene mer, oppnå nok muskelstyrke til å jogge ned stranda eller annet), eller å endre holdning til dette «noe» (feks tullete ting som form på nese, fregner, magefett, arr eller annet som er som det er) slik at jeg ikke lengre er misfornøyd. Å gå rundt å vøre misfornøyd med seg selv er ikke et rasjonelt livsvalg. Så det er ikke et valg du bør ta, ts.

Anonymkode: 91ba1...544

Enig! Jeg pleide tidligere å enormt mange usikkerheter rundt kroppen min. Jeg var ca ti kg tyngre enn jeg er nå, akkurat nå er jeg 60kg (170cm). Jeg var ukomfortabel i alt jeg gjorde og alt jeg kledde meg i, og badetøy var ekstremt sårbart for meg.

Til slutt kom jeg til et punkt hvor jeg begynte å gå ned i vekt faktisk pga usikkerheten først, men så fikk jeg motivasjon fordi jeg følte meg mer vel for hver kilo jeg gikk ned. Jeg var faktisk nede på 56 kg i noen måneder og trodde jeg så perfekt ut, men mannen min påpekte at jeg begynte å se altfor tynn ut, og jeg ser i ettertid at han hadde rett. 60kg pluss/minus er perfekt for meg.

Jeg har fremdeles cellulitter, men mye mindre fordi jeg drikker langt mer vann (lite ante jeg at det hadde så enormt mye å si på cellulittene!!) Og jeg har fremdeles mye myk hud, jeg er altså ikke stram overhodet. Puppene er som tomme ballonger og lårene disser på en veldig lite sexy måte, og rumpa er ganske flat og henger, men jeg føler meg 100% komfortabel i kroppen min nå, selv i bikini! For min del betyr det tydeligvis mest at jeg bryr meg nok om meg selv til å gjøre en innsats. Jeg trener, jeg spiser sunnere, jeg snakker finere til meg selv i tankene. Det gjør at jeg respekterer meg selv mer, og det gir meg mer selvtillit ☺️ Og dét har deretter gitt meg enda mer motivasjon til å trene hardere, spise sunnere, ta bedre valg for valg for meg selv - og nå har jeg før forsøkte gang i en alder av 33 år, snart en sixpack! Hvem ville trodd 🥰

Og jeg vil bare si, til hvem enn av dere som leser dette og som ikke føler på motivasjonen helt enda... Fire uker med litt strengere regler var alt som måtte til før jeg begynte å se betydelig forandring. Fire uker hvor jeg følte alt var litt kjip, og savnet godis og savnet sofakroken med chips og dip. Fire uker hvor jeg bet tenna sammen og tvang meg til 30 minutters svetting heve dag, enten det var treningssenteret eller dansing på stuegulvet. For dere som skal på sommerferie og ikke føler dere komfortable; gi det et forsøk! Fire uker med sunn mat, fire uker uten sukker, fire uker med minst 30 minutters trening hver dag. Kanskje blir det bare en rask gåtur, det går fint! Noen dager føler du deg i god nok form til å takle 45 minutter! I aller verste fall, så går du sakte i 30 minutter. Det klarer du. Og jeg lover deg, både kropp og sinn kommer til å merke en enorm forandring 😍

Endret av utakulanini
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...