Gå til innhold

Aniston gifter seg med Vince Vaughn

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Blir ikke helt kvitt følelsen av at hun er litt desperat jeg, siden Brad skal gifte seg med angelina liksom. Hun har jo vært helt knust etter bruddet og virka litt bitter, var ikke det bare en mnd siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: Tror ikke helt på alt jeg leser i media. Pressen liker å smøre litt ekstra på vettu, og for alt vi vet så er hun over Brad Pitt for lenge siden.

Syns i så fall det er koselig jeg at hun har funnet seg en ny mann. ;)

Skrevet

Ja, så mye er altså et ekteskap verdt, at når det ene ryker, så satser vi på å i stand et nytt et... :riste:

Skrevet

Hvor står egentlig dette? Kan ikke finne denne nyheten noe sted, jeg.

Om det stemmer, syns jeg det er kjempekoselig. Ho fortjener å være lykkelig ho og.

Skrevet

De flyttet fra hverandre for godt over ett år siden. Var bare skilsmissen som gikk igjennom for ett par måneder siden, Lilleulv.

Skrevet
Ja, så mye er altså et ekteskap verdt, at når det ene ryker, så satser vi på å i stand et nytt et... :riste:

Nå er det ikke min jobb å fordømme andre når ekteskapet går i oppløsning. De hadde sikkert sine gode grunner som vi ikke vet noen ting om.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Neida, det er ikke sikkert det er sånn som jeg har inntrykk av :) Media har jo hoppa i sine egne konklusjoner hele veien i denne saken..

Skrevet

Men som sagt, hvor står dette her?

Skrevet
Men som sagt, hvor står dette her?

Jeg leste det i hvertfall på Tv2 tekst-tv

Skrevet
Nå er det ikke min jobb å fordømme andre når ekteskapet går i oppløsning. De hadde sikkert sine gode grunner som vi ikke vet noen ting om.

Det er det ikke min mening å gjøre heller, og at det er mye vi ikke vet er selvfølgelig helt riktig. Men synes nå likevel det er veldig raskt å inngå et nytt ekteskap et år etter at det forrige røyk. Men det er bare min mening, og folk må få gjøre som de vil.

Skrevet

Brad Pitt skal da også inngå ett nytt ekteskap etter bare ett år, i følge samme kilden.

Skrevet

Her kan du lese om giftemålet.

Siste nytt av sladder finner man som oftes på side2 til TV2. ;)

Skrevet

Jeg synes dette lukter muffens. Jennifer sa jo at bruddet kom som et sjokk (uventet) på henne...hun gikk rett til denne tykkfalne og mindre pene fyren og nå skal de liksom gifte seg så kort tid etter...

Altså, hun vil jo bare vise Brad og resten av verden (hun føler sikkert argusøyne på seg) at det ikke er synd på henne og hun er sikkert et følelsmessig kaos innvendig. Det er dumt av henne å gå så langt som o gifte seg med en ny re-bound type som ikke ser ut i måneskinn bare fordi hun ble dumpet til fordel for en annen. Hun hopper jo i det med en ny noen uker etter bruddet, alle vet at det ikke er sunt.

Han tykkfalne fyren må jo føle seg som en som har scoret stort: han vet at kvinner som er såret og dumpet handler irrasjonalt og bare vil ha noen der....så han benytter anledningen og gifter seg og stifter familie med henne før hun våkner opp fra sorg-dvalen. Da blir de kanskje skilt..

Brad har nok villet ha en mer spennende kvinne i sex-livet, let's face it, Jennifer er en søt, varm kose-jente mens Angelina er et sex-monster med tatoveringer. Klart Brad gjør som menn flest, og velger sex framfor alt annet.

Skrevet

Hva dere sitter med av "sannheter" om stjernenes liv og levnet... *imponert*

Skrevet

Quote:

Brad har nok villet ha en mer spennende kvinne i sex-livet, let's face it, Jennifer er en søt, varm kose-jente mens Angelina er et sex-monster med tatoveringer. Klart Brad gjør som menn flest, og velger sex framfor alt annet.

Ja, det var det han sa til meg også!

Skrevet

Jeg har ikke ord. Det vil ta tid før jeg forstår omfanget av dette.

Skrevet

Hvorfor er det automatisk Jennifer som er desperat? Hva med Brad som hoppet rett i armene på Angelina? Han er vel bare MANN han.

Skrevet

Vince er da en trivelig kar, han. Han bare høres ut som meg når mandlene mine hovner opp i vinterstider!

Gjest Lilleulv
Skrevet
Hvorfor er det automatisk Jennifer som er desperat? Hva med Brad som hoppet rett i armene på Angelina? Han er vel bare MANN han.

Brad falt for angelina først... Jeg tipper at litt av grunnen til at det ble slutt med aniston er at han allerede hadde følelser på angelina. Og jennifer har blitt fremstilt som bitter og alene, derfor jeg føler hun hadde litt hastverk med å finne seg en ny mann. Men det er bare min teori :)

Skrevet
Jeg synes dette lukter muffens. Jennifer sa jo at bruddet kom som et sjokk (uventet) på henne...hun gikk rett til denne tykkfalne og mindre pene fyren og nå skal de liksom gifte seg så kort tid etter...

Ja hvordan fyren ser ut har jo mye å si.. Kan nok ikke stemme at hun skal gifte seg med en som ikke ser ut som Brad igjen..

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...