Gå til innhold

Sliten overvektig småbarnsmor søker 17. mai antrekk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg innser at jeg gjennom to graviditeter og barseltid har latt kroppen forfalle til de grader at det å få på seg bunaden til 17. mai er uaktuelt, på tross av at jeg hverken er gravid eller ammer i år(i motsetning til de siste tre årene). 
Jeg har begynt å ta tak, men jeg får ikke krympa meg inn i bunaden i tide, så nå er jeg på jakt etter nettbutikker som selger fine klær i store størrelser(har lagt på meg 25 kg over de siste 3 årene, så det sier seg selv at jeg trenger litt andre slags klær nå enn før første graviditet).

Er det noen som har tips til gode nettbutikker? Jeg jobber for å komme meg ned igjen i vekt, så har ikke lyst å bruke alt for mye penger, men kan gjerne litt i noen enkeltplagg for å kunne se litt ordentlig ut. 

Anonymkode: 6d446...7b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Er dette en trolletråd hvor du ønsker at slankingen skal være tema? Du bygger veldig opp til det.

Du kan se om dressmann fortsatt finnes i XL varianten. Også kan du sjekke ut zizzi. 

Men jeg blir forvirret. Skjønner ikke hva denne tråden handler om. Sånn egentlig

Anonymkode: 56e40...2ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hehe. Er dette en trolletråd hvor du ønsker at slankingen skal være tema? Du bygger veldig opp til det.

Du kan se om dressmann fortsatt finnes i XL varianten. Også kan du sjekke ut zizzi. 

Men jeg blir forvirret. Skjønner ikke hva denne tråden handler om. Sånn egentlig

Det er tidlig, kanskje du ikke har rukket kaffe ennå? Ikke rart du er forvirret i så fall : ) 

TS; har du sjekket ellos? vet ikke hva størrelse du bruker men.  https://www.ellos.no/dame/plus-curves/kjoler?extcmp=01_NO_SEM_G13&gclid=Cj0KCQjw37iTBhCWARIsACBt1IzaA-pFK5HwO3NCu4zy0-uwxF7Y4i5NQmY3CCFFHN5LsgxMj0zAgMYaAtReEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er og litt ekstra etter mine barn, selger ikke zizzi store størrelser? Tror hm har og curvy størrelser på filter, Zalando sin søke har og størrelse filter

Anonymkode: a327b...fce

AnonymBruker
Skrevet

Zizzi og Ellos, Cellbes.

HM plus, og jeg mener Lindex og har endel i plus size. 

Anonymkode: 24da2...af8

Skrevet

H&m har +size avdeling nå. Det er jo relativt billig der. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Beklager virkelig det, men ser hva du mener når jeg leser hva jeg har skrevet. Tror bare jeg er så vant til å bli møtt med at jeg bare bør slanke meg, så var litt for å komme de kommentarene i forkjøpet… 

Men takk for tips 😊

• Liker 1
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

Glemte jo helt Zalando, de har endel.

Vero Moda og Selected Femme har og noe utvalg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Beklager virkelig det, men ser hva du mener når jeg leser hva jeg har skrevet. Tror bare jeg er så vant til å bli møtt med at jeg bare bør slanke meg, så var litt for å komme de kommentarene i forkjøpet… 

Men takk for tips 😊

❤️❤️

Skrevet

Hmm... hvilken størrelse bruker du nå da? Det vil være enklere å svare om jeg vet sånn ca hvor på skalaen du ligger 

Skrevet (endret)

Noe du føler deg vel i, se i nettbutikkene om de har noe du liker 💐 håper du får en super 17 mai😊

Endret av Curiousine
Skrevet

KappAhl sin XLNT serie har også mye fint 🥰

AnonymBruker
Skrevet
lillevill skrev (4 minutter siden):

Det er tidlig, kanskje du ikke har rukket kaffe ennå? Ikke rart du er forvirret i så fall : ) 

TS; har du sjekket ellos? vet ikke hva størrelse du bruker men.  https://www.ellos.no/dame/plus-curves/kjoler?extcmp=01_NO_SEM_G13&gclid=Cj0KCQjw37iTBhCWARIsACBt1IzaA-pFK5HwO3NCu4zy0-uwxF7Y4i5NQmY3CCFFHN5LsgxMj0zAgMYaAtReEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Takk for tips. Usikker på størrelsen, vet bare at alt jeg prøver i butikkene her blir for smått…

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er og litt ekstra etter mine barn, selger ikke zizzi store størrelser? Tror hm har og curvy størrelser på filter, Zalando sin søke har og størrelse filter

Anonymkode: a327b...fce

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Zizzi og Ellos, Cellbes.

HM plus, og jeg mener Lindex og har endel i plus size. 

Mamajune11 skrev (2 minutter siden):

H&m har +size avdeling nå. Det er jo relativt billig der. 

takk for tips! Skal sjekke. Ut disse 😊

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (17 minutter siden):

Hmm... hvilken størrelse bruker du nå da? Det vil være enklere å svare om jeg vet sånn ca hvor på skalaen du ligger 

Er usikker. Har funnet bukser i str 48-50 som passer. Når det topper har jeg ingenting som egentlig passer, men har kjøpt topper som egentlig skal være løse og lange i største str (typisk xl eller xxl), som «passer» i den forstand at jeg får dem på meg og de dekker magen, men blir litt pølseskinn. Så tror det jeg skulle hatt er størrelsen hakket over det som finnes i «vanlige» butikker. 

Curiousine skrev (27 minutter siden):

Noe du føler deg vel i, se i nettbutikkene om de har noe du liker 💐 håper du får en. super 17 mai😊

❤️ Takk! Du også. Nå har jeg fått en del tips til hvor jeg kan finne noe som passer. 

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Glemte jo helt Zalando, de har endel.

Vero Moda og Selected Femme har og noe utvalg.

Maskopi skrev (29 minutter siden):

KappAhl sin XLNT serie har også mye fint 🥰

Skal sjekkes ut 😊

Skrevet

Hvordan er kroppsformen din da? Noe du vil fremheve? Skjule/dekke over? Kanskje litt lettere å komme med tips da :) og hva foretrekker du? Feks bukse og bluse? Kjole? Skjørt? 

• Liker 1
Skrevet

Bonprix? 

Koster ofte ikke allverden ihvertfall.

www.bonprix.no

Skrevet (endret)

Feil

Endret av Helt uperfekt
Feil
Skrevet
Helt uperfekt skrev (16 minutter siden):

Foretrekker kjoler. Har vel antydning til en midje fremdeles, men magen bærer preg av to tette graviditeter, så foretrekker klær som sitter litt rundt midje og løsere over mage og lår

Hva med noe slikt?

https://www.ellos.no/ellos-plus-collection/kjole-lova/7014307-04 

https://www.ellos.no/ellos-collection/kjole-viola/7011027-04 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er usikker. Har funnet bukser i str 48-50 som passer. Når det topper har jeg ingenting som egentlig passer, men har kjøpt topper som egentlig skal være løse og lange i største str (typisk xl eller xxl), som «passer» i den forstand at jeg får dem på meg og de dekker magen, men blir litt pølseskinn. Så tror det jeg skulle hatt er størrelsen hakket over det som finnes i «vanlige» butikker. 

❤️ Takk! Du også. Nå har jeg fått en del tips til hvor jeg kan finne noe som passer. 

Skal sjekkes ut 😊

Ikke sikkert du er så interessert i festdrakter,men jeg har akkurat kjøpt en på sparkjøp for 1500 kroner. Der er det størrelser helt opp i 54/56. De er fine mtp prisen. Fant ikke link nå men du kan google det. Jeg har kjøpt sølv og svart.

Anonymkode: cbdef...2d1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...