AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #41 Skrevet 20. februar 2024 Frank Franke skrev (På 2.5.2022 den 7.30): Tenner utrolig på tanken at min kone blir tatt av annen mann! Jeg skal være tilstede. Hva tenker dere kvinner om slike som meg søm ønsker det? Er det flere menn her som har de samme tanker? Mann her. Ja, er sammen med ei deilig kvinne. Og synes det er sykt ophissende å se henne bli tatt av en annen mann. 😊 Anonymkode: 38e1d...24d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #42 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2023 den 11.46): Jeg har prøvd, med min dengang dame. Det gikk rett til hælvete. Dama og jeg ble enige om opplegget. Blant annet at hun vill ha bind for øya, hun ville ikke vite hvem den ukjente var. Da benyttet jeg anledningen til å filme. Plutselig tok av seg bindet, hun hadde skjønt eller følt at jeg filmet, og det ble et drama uten like. For en dust jeg var, ødelegge for oss alle. Denne typen måtte bare ta på seg trusa, gå slukøret å kjøpe seg en hamburger istedenfor.😂 Anonymkode: 4478e...db3 Ja, for en dust du var. Utrolig respektløst å filme noe slikt uten å be om samtykke 😡 Anonymkode: 9de4f...722 1
Litamy Skrevet 20. februar 2024 #43 Skrevet 20. februar 2024 (endret) Dere som tenner på å se damen/ partneren deres bli tatt av en annen mann, elsker dere partneren deres? Om mannen min hadde ønsket å se meg bli tatt av en annen mann, så hadde jeg gått fra han. Tenker at hans følelser for meg ikke er sterke nok om han har slike ønsker/lyster. Om jeg skulle gått med på noe slikt, kunne det jo og være at jeg hadde likt det så godt at jeg ønsket mer. Mye mer!! Og at partneren min da ikke ble god nok, at følelsene for han dabbet av. Er det verdt å ta sjansen, kanskje ødelegge forholdet? Endret 20. februar 2024 av Litamy 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #44 Skrevet 20. februar 2024 Litamy skrev (1 minutt siden): Dere som tenner på å se damen/ partneren deres bli tatt av en annen mann, elsker dere partneren deres? Om mannen min hadde ønsket å se meg bli tatt av en annen mann, så hadde jeg gått fra han. Tenker at hans følelser for meg ikke er sterke nok om han har slike ønsker/lyster. Om jeg skulle gått med på noe slikt, kunne det jo og være at jeg hadde likt det så godt at jeg ønsket mer. Mye mer!! Og at partneren min da ikke ble god nok, at følelsene for han dabbet av. Er det verdt å ta sjansen, kanskje ødelegge forholdet? At gresset viser seg å være grønnere, og at en erkjenner at cucken er bare en cuck, og ikke en okse som leder flokken, ja da ender det ikke sjeldent med brudd. Cucken finner seg et nytt offer, ........ nytt brudd, ...... og underveis bygger det seg opp gjeld og bidrag, cucken betaler, eget og andres avkom. Kjenner en som er cuck. Stusselig kar som har 4 barn som ikke ligner. 4 barn, 4 mødre. Å de elsker cucken, og det bidraget han har vært i deres liv. Hans venn, oksen, han har livet på stell, og kona hans lever lykkelig uvitende. . Anonymkode: 4fdb8...356 3
Litamy Skrevet 20. februar 2024 #45 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): At gresset viser seg å være grønnere, og at en erkjenner at cucken er bare en cuck, og ikke en okse som leder flokken, ja da ender det ikke sjeldent med brudd. Cucken finner seg et nytt offer, ........ nytt brudd, ...... og underveis bygger det seg opp gjeld og bidrag, cucken betaler, eget og andres avkom. Kjenner en som er cuck. Stusselig kar som har 4 barn som ikke ligner. 4 barn, 4 mødre. Å de elsker cucken, og det bidraget han har vært i deres liv. Hans venn, oksen, han har livet på stell, og kona hans lever lykkelig uvitende. . Anonymkode: 4fdb8...356 😅👍 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #46 Skrevet 20. februar 2024 Litamy skrev (10 minutter siden): Dere som tenner på å se damen/ partneren deres bli tatt av en annen mann, elsker dere partneren deres? Om mannen min hadde ønsket å se meg bli tatt av en annen mann, så hadde jeg gått fra han. Tenker at hans følelser for meg ikke er sterke nok om han har slike ønsker/lyster. Om jeg skulle gått med på noe slikt, kunne det jo og være at jeg hadde likt det så godt at jeg ønsket mer. Mye mer!! Og at partneren min da ikke ble god nok, at følelsene for han dabbet av. Er det verdt å ta sjansen, kanskje ødelegge forholdet? Slik tenkte jeg også før. Frem til jeg fikk meg en ny mann. Første gang han nevnte at han hadde fantasert om dette tidligere kjeftet jeg på ham og sa det samme - er du villig til å dele meg med andre, risikere å miste meg? Tanken var helt utenkelig. Jeg har heller aldri fantasert om noe i den retning. Det kjentes upersonlig og ekkelt ut. Før. Så gikk tiden. Vi har en seksuell kjemi og forståelse av en annen verden. Vi dyrker sex, og hverandre og elsker virkelig å bruke tid på den andres nytelse. For oss vil den andre være et sexleketøy, en person som er det for å øke vår ytelse (en slik mann er ikke så vanskelig å finne. Noen menn liker også det, de opplever det som intimt å få ta del i noe som er mellom to i et par). For ham ligger nytelsen å se meg nyte, men enda mer det at jeg tør å slippe meg fri og legge skammen vekk sammen med ham. Vi er ekstremt trygge på hverandre, og det beste vi begge vet er å egge hverandre opp. Han viser en totalt aksept for meg, og alle mine sider og jeg kjenner meg helt trygg på at jeg kan nyte uten å bli dømt for det og absoludt uten at det er en fare for oss to. Et slikt opplegg krever planlegging, tilrettelegging, og er ikke en del av hverdagen. Man gidder ikke det særlig ofte, men å snakke om det i forkant og etterkant kan man gjøre. Det vil ikke bli en trussel for hverdagssexen heller. Man bør selvsagt prøve seg frem forsiktig, for å være sikker på at fantasi og virkelighet stemmer overens, for begge. Men etter å ha opplevd seksuell frihet, forståelse og total aksept for alle sider ved hverandres seksualitet så endret jeg mine meninger om det aller meste innen sex. For i en slik setting er absolutt alt trygt - det finnes ikke skam, ikke sjalusi som ødelegger det to som har et så nært og åpent forhold har sammen. Når manner trygg nok til å gjemme all skammen bort - da blir selv vaniljesexen en intens opplevelse, fordi man vet hvor man lett kan have dersom man skulle ønske eller gidde det. Da er vanilje aldri bare vanilje heller. Anonymkode: a3178...021 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #47 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slik tenkte jeg også før. Frem til jeg fikk meg en ny mann. Første gang han nevnte at han hadde fantasert om dette tidligere kjeftet jeg på ham og sa det samme - er du villig til å dele meg med andre, risikere å miste meg? Tanken var helt utenkelig. Jeg har heller aldri fantasert om noe i den retning. Det kjentes upersonlig og ekkelt ut. Før. Så gikk tiden. Vi har en seksuell kjemi og forståelse av en annen verden. Vi dyrker sex, og hverandre og elsker virkelig å bruke tid på den andres nytelse. For oss vil den andre være et sexleketøy, en person som er det for å øke vår ytelse (en slik mann er ikke så vanskelig å finne. Noen menn liker også det, de opplever det som intimt å få ta del i noe som er mellom to i et par). For ham ligger nytelsen å se meg nyte, men enda mer det at jeg tør å slippe meg fri og legge skammen vekk sammen med ham. Vi er ekstremt trygge på hverandre, og det beste vi begge vet er å egge hverandre opp. Han viser en totalt aksept for meg, og alle mine sider og jeg kjenner meg helt trygg på at jeg kan nyte uten å bli dømt for det og absoludt uten at det er en fare for oss to. Et slikt opplegg krever planlegging, tilrettelegging, og er ikke en del av hverdagen. Man gidder ikke det særlig ofte, men å snakke om det i forkant og etterkant kan man gjøre. Det vil ikke bli en trussel for hverdagssexen heller. Man bør selvsagt prøve seg frem forsiktig, for å være sikker på at fantasi og virkelighet stemmer overens, for begge. Men etter å ha opplevd seksuell frihet, forståelse og total aksept for alle sider ved hverandres seksualitet så endret jeg mine meninger om det aller meste innen sex. For i en slik setting er absolutt alt trygt - det finnes ikke skam, ikke sjalusi som ødelegger det to som har et så nært og åpent forhold har sammen. Når manner trygg nok til å gjemme all skammen bort - da blir selv vaniljesexen en intens opplevelse, fordi man vet hvor man lett kan have dersom man skulle ønske eller gidde det. Da er vanilje aldri bare vanilje heller. Anonymkode: a3178...021 Og ja jeg kan legge til at det er fordi jeg elsker ham så intenst at dette ikke er en trussel. For det finnes bare vi, oss. Ingenting kan trenge inn der. Indet forhold som var mer lunkent ville dette kjennes ut som at man erstatter partneren sin, det vil ikke kjennes riktig ut i det hele tatt. Uten at han elsker henne intenst vil han heller ikke nyte dette, da vil han kjenne seg utrygg og ukomfortabel. Uten en intens kjærlighet er ikke dette mulig. Anonymkode: a3178...021 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #48 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Og ja jeg kan legge til at det er fordi jeg elsker ham så intenst at dette ikke er en trussel. For det finnes bare vi, oss. Ingenting kan trenge inn der. Indet forhold som var mer lunkent ville dette kjennes ut som at man erstatter partneren sin, det vil ikke kjennes riktig ut i det hele tatt. Uten at han elsker henne intenst vil han heller ikke nyte dette, da vil han kjenne seg utrygg og ukomfortabel. Uten en intens kjærlighet er ikke dette mulig. Anonymkode: a3178...021 Helt til du treffer en som gir deg mye bedre sex enn noen andre! Så blir du avhengig av han, din mann blir sjalu og du avslutter med han andre og du blir sur på din mann som helst vil se deg knulle andre, bare ikke den personen som gir deg beste sex. min erfaring. Startet akkurat slik du beskriver Anonymkode: 529b2...394 4
Litamy Skrevet 20. februar 2024 #49 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Og ja jeg kan legge til at det er fordi jeg elsker ham så intenst at dette ikke er en trussel. For det finnes bare vi, oss. Ingenting kan trenge inn der. Indet forhold som var mer lunkent ville dette kjennes ut som at man erstatter partneren sin, det vil ikke kjennes riktig ut i det hele tatt. Uten at han elsker henne intenst vil han heller ikke nyte dette, da vil han kjenne seg utrygg og ukomfortabel. Uten en intens kjærlighet er ikke dette mulig. Anonymkode: a3178...021 Jeg tenker nå uansett at jeg trives best med å ha intens kjærlighet og intens sex, uten å involvere andre☺️ Når man involverer andre inn i noe så intimt, så kan man aldri garantere at det blir følelser for tredjeparten. Vi er bare mennesker, og følelsene våre er det ikke så lett å styre. Helt greit om det fungerer for dere, men jeg klarer ikke å forstå det🤷♀️ Jeg elsker mannen min intenst jeg og, men ikke så høyt at jeg unner han å ha sex med andre enn meg. Så snill er jeg ikke😅 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #50 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Helt til du treffer en som gir deg mye bedre sex enn noen andre! Så blir du avhengig av han, din mann blir sjalu og du avslutter med han andre og du blir sur på din mann som helst vil se deg knulle andre, bare ikke den personen som gir deg beste sex. min erfaring. Startet akkurat slik du beskriver Anonymkode: 529b2...394 Men jeg får ikke bedre sex enn ham. For meg er sex følelser, ikke de fysiske handlingene alene. Jeg har aldri hatt tilfeldig sex feks. Det eneste som tenner meg i en slik situasjon er at mannen min er sammen med meg. Med mindre jeg blir kjent med den andre, og sånn helt tilfeldig bygger opp et sterkt emosjonellt bådnd med felles opplevelser som binder oss sammen og hel tilfeldigvis begynner å elske ham så er det lite å frykte. Jeg har ikke sex med noen jeg ikke elsker, den biten har jeg alt testet ut, det vet jeg jeg ikke han. I situasjonen hvor jeg evnt har sex med andre (dog ikke cuccold- han er nær, er med meg han skal være en del av det - jeg har ikke noe av dette alene uten ham) så er det den jeg elsker jeg har sex med. Det er utelukkende hans øyne der som tenner meg. Slik er det når jeg fantaserer også - jeg er ikke i stand til å fantasere dersom ikke han er tilstede i fantasien. Dersom det er slik at "man blir avhengig" av dette så er det jo noe galt med forholdet. Blir jeg avhengig av andre, eller han avhengig av å se meg med andre da er jo premissene totalt endret fra det jeg beskriver over. Selvsagt må man være forsiktig. Men dette er noe man gjør en gang, kanskje en gang i året? Og nettopp fordi man elsker hverandre så er sex sammen uansett alltid det beste. Dersom sex med ham ikke var det beste, så kommer det jo ikke på tale å skulle involvere andre. Derfor er ikke dette noe man gjør for å fikse et forhold, for å øke spenning i et forhold som er på vei til å dø. Det er nok den feilen mange gjør - at man bruker det som et desperat forsøk på å fikse et sakte dødende samliv. Det tenker jeg er en veldig farlig vei. Men alt dette er selvfølgeligheter i en slik setting - når man har total åpenhet, hvor man kan snakke om absoludt alt. Da fanger mann opp dette med en gang. Og man har en tillit til hverandre hvor slike samtaleemner er naturlige. Å skulle hatt sex med en annen om jeg var lunken til min mann ville jeg ansett som en ekstremt dårlig ide. Ikke hadde det vært rennende Jenner - fordi det er samspillet mellom oss to der og da som er spenningen. Bli avhengig av sex med en annen - som man ikke kjenner - når man alt elsker noen av hele sitt hjerte?? Så enkelt er det ikke å elske noen, at man slutter med det fordi man har et nytt leketøy en gang i året. Å elske noen er noe langt mer komplekst enn det man får via enkel sex en sjelden gang. Anonymkode: a3178...021 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #51 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men jeg får ikke bedre sex enn ham. For meg er sex følelser, ikke de fysiske handlingene alene. Jeg har aldri hatt tilfeldig sex feks. Det eneste som tenner meg i en slik situasjon er at mannen min er sammen med meg. Med mindre jeg blir kjent med den andre, og sånn helt tilfeldig bygger opp et sterkt emosjonellt bådnd med felles opplevelser som binder oss sammen og hel tilfeldigvis begynner å elske ham så er det lite å frykte. Jeg har ikke sex med noen jeg ikke elsker, den biten har jeg alt testet ut, det vet jeg jeg ikke han. I situasjonen hvor jeg evnt har sex med andre (dog ikke cuccold- han er nær, er med meg han skal være en del av det - jeg har ikke noe av dette alene uten ham) så er det den jeg elsker jeg har sex med. Det er utelukkende hans øyne der som tenner meg. Slik er det når jeg fantaserer også - jeg er ikke i stand til å fantasere dersom ikke han er tilstede i fantasien. Dersom det er slik at "man blir avhengig" av dette så er det jo noe galt med forholdet. Blir jeg avhengig av andre, eller han avhengig av å se meg med andre da er jo premissene totalt endret fra det jeg beskriver over. Selvsagt må man være forsiktig. Men dette er noe man gjør en gang, kanskje en gang i året? Og nettopp fordi man elsker hverandre så er sex sammen uansett alltid det beste. Dersom sex med ham ikke var det beste, så kommer det jo ikke på tale å skulle involvere andre. Derfor er ikke dette noe man gjør for å fikse et forhold, for å øke spenning i et forhold som er på vei til å dø. Det er nok den feilen mange gjør - at man bruker det som et desperat forsøk på å fikse et sakte dødende samliv. Det tenker jeg er en veldig farlig vei. Men alt dette er selvfølgeligheter i en slik setting - når man har total åpenhet, hvor man kan snakke om absoludt alt. Da fanger mann opp dette med en gang. Og man har en tillit til hverandre hvor slike samtaleemner er naturlige. Å skulle hatt sex med en annen om jeg var lunken til min mann ville jeg ansett som en ekstremt dårlig ide. Ikke hadde det vært rennende Jenner - fordi det er samspillet mellom oss to der og da som er spenningen. Bli avhengig av sex med en annen - som man ikke kjenner - når man alt elsker noen av hele sitt hjerte?? Så enkelt er det ikke å elske noen, at man slutter med det fordi man har et nytt leketøy en gang i året. Å elske noen er noe langt mer komplekst enn det man får via enkel sex en sjelden gang. Anonymkode: a3178...021 Jeg elsker min mann like mye. Vi har slutta med cuckolding. Han syns det er leit men forstår meg. Vi har et godt og trygt forhold fremdeles. Men sexen er helt middelmådig. Anonymkode: 529b2...394 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #52 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg elsker min mann like mye. Vi har slutta med cuckolding. Han syns det er leit men forstår meg. Vi har et godt og trygt forhold fremdeles. Men sexen er helt middelmådig. Anonymkode: 529b2...394 Jeg påstår jo ikke at man ikke elsker hverandre dersom man ikke har sex med flere, som du også sier. Dette er ikke noe som er en syretest på et trygt og stabilt forhold heller! Absoludt ikke Jeg har elsket før hvor dette hadde blitt totalt feil. Og jeg tenker som deg, det er mer sannsynlig at jeg trekker meg etterhvert fordi det er for mye styr. Eneste jeg svarer på var spørsmålet om man elsker partneren dersom man driver med hotwifeing. Som du eksempelvis viser til, det gjør man og man kan avslutte når man vil. Selvsagt er det ikke for alle. Selvsagt er det en dårlig ide for å prøve å fikse et dødende sexliv. Selvsagt innebærer det i den settingen en risiko. Men man må nesten skille mellom de forskjellige situasjonene før man dømmer og sier dette ødelegger alle. Så takk som en som også viser det. Anonymkode: a3178...021
Østkantgutt1913 Skrevet 21. februar 2024 #53 Skrevet 21. februar 2024 Idioti hele greia Elsk din partner 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #54 Skrevet 22. februar 2024 Litamy skrev (På 20.2.2024 den 18.42): Dere som tenner på å se damen/ partneren deres bli tatt av en annen mann, elsker dere partneren deres? Om mannen min hadde ønsket å se meg bli tatt av en annen mann, så hadde jeg gått fra han. Tenker at hans følelser for meg ikke er sterke nok om han har slike ønsker/lyster. Om jeg skulle gått med på noe slikt, kunne det jo og være at jeg hadde likt det så godt at jeg ønsket mer. Mye mer!! Og at partneren min da ikke ble god nok, at følelsene for han dabbet av. Er det verdt å ta sjansen, kanskje ødelegge forholdet? Du har misforstått noe i dette. Du har sex med mannen din fordi det er han du elsker. Den sexen er alltid den beste totalt sett, fordi den inneholder mye mer enn bare det seksuell og den fysiske nytelsen. Det er en forsegling av kjærligheten, utveksling av intimitet som gjør dere trygge og lykkelige. Derfor går du også på restaurant med mannen din, fordi du er sulten, og fordi du vil nyte et godt måltid med han, fordi han er mannen din. Dere vil ha gleden sammen. Dersom du går og spiser ute med en annen enn mannen din, da vil maten smake like godt, om du er like sulten, men det blir mer spennende, forutsatt at den du er med er spennende for deg. Og det er han ofte, om du har valgt et nytt bekjentskap som du er nysgjerrig på. Da kan det være mer spennende enn å spise med mannen din. Mindre trygt, men mer spennende. Med mannen din blir det mye tryggere, og koseligere. Det er slik du vil ha det stort sett, det er det beste. Men mindre spennende. Noen vil ha det litt ekstra spennende av og til. En hotwife som mister lysten på mannen fordi en annen ga henne bedre sex er ikke forelsket i mannen sin. Hun er knyttet til han for å få sex. Slik mange menn blir beskyldt for å være. Anonymkode: 29ddd...f48 2
Litamy Skrevet 22. februar 2024 #55 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du har misforstått noe i dette. Du har sex med mannen din fordi det er han du elsker. Den sexen er alltid den beste totalt sett, fordi den inneholder mye mer enn bare det seksuell og den fysiske nytelsen. Det er en forsegling av kjærligheten, utveksling av intimitet som gjør dere trygge og lykkelige. Derfor går du også på restaurant med mannen din, fordi du er sulten, og fordi du vil nyte et godt måltid med han, fordi han er mannen din. Dere vil ha gleden sammen. Dersom du går og spiser ute med en annen enn mannen din, da vil maten smake like godt, om du er like sulten, men det blir mer spennende, forutsatt at den du er med er spennende for deg. Og det er han ofte, om du har valgt et nytt bekjentskap som du er nysgjerrig på. Da kan det være mer spennende enn å spise med mannen din. Mindre trygt, men mer spennende. Med mannen din blir det mye tryggere, og koseligere. Det er slik du vil ha det stort sett, det er det beste. Men mindre spennende. Noen vil ha det litt ekstra spennende av og til. En hotwife som mister lysten på mannen fordi en annen ga henne bedre sex er ikke forelsket i mannen sin. Hun er knyttet til han for å få sex. Slik mange menn blir beskyldt for å være. Anonymkode: 29ddd...f48 Nei altså, nå må du gi deg😅 Jeg går ikke ut å spiser med andre menn enn mannen min Det er i mine øyne en form for utroskap. Hvis ikke denne mannen da er i familie/slekt. For meg å spise med en annen ville ikke blitt mer spennende, jeg ville følt at jeg bedro mannen min, slik jeg hadde følt på om jeg hadde hatt sex med en annen. Ved å tillate noen å komme så nær meg og å føle på en slik spenning, så åpner jeg muligheten for følelser. Sånn fungerer iallefall jeg! Så jeg har ikke misforstått, vi tenker bare helt forskjellig 😉 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #56 Skrevet 22. februar 2024 Litamy skrev (55 minutter siden): Nei altså, nå må du gi deg😅 Jeg går ikke ut å spiser med andre menn enn mannen min Det er i mine øyne en form for utroskap. Hvis ikke denne mannen da er i familie/slekt. For meg å spise med en annen ville ikke blitt mer spennende, jeg ville følt at jeg bedro mannen min, slik jeg hadde følt på om jeg hadde hatt sex med en annen. Ved å tillate noen å komme så nær meg og å føle på en slik spenning, så åpner jeg muligheten for følelser. Sånn fungerer iallefall jeg! Så jeg har ikke misforstått, vi tenker bare helt forskjellig 😉 Vi tenker forskjellig ja, og det er lov ☺️. Det med restauranten var bare et eksempel, hvor du faktisk spiste middag med en annen mann enn din mann. Feks en lunsj med en ny arbeidskollega som du skal introdusere feks. Det er mange kjæresteting å gjøre sammen i et forhold, restaurant, kino, ferier, turer, alt mulig egentlig. Og sex selvsagt. For noen menn er sex en kjæresteting som kan deles, av henne. Noen menn ønsker faktisk det, av ulike grunner. På samme måte som at en deler andre ting som vanligvis er noe paret gjør sammen. Det kan være et kinobesøk, et restaurantbesøk, en joggetur. Dvs at han ikke har problemer med at hun gjør noe av dette med en venninne eller en venn, og ikke med han. Å la noen andre få slippe til seksuelt er selvsagt spesielt, og ikke noe alle tåler, men det er en fornuft i det for noen. Det er mange menn som er så trygge at de tenker at hun da er ekstra søt og sexy, for han, så lenge hun ikke gjør noe slikt bak ryggen på han. Det vil aldri aksepteres. Det vanligste, og mest ufarlige, er nok at han ønsker å dele henne med en venninne, ikke en mann. Det er det enda flere menn som kan tenke seg enn å dele henne med en mann, som oftere kan bli en konkurrent. Som sagt, vi er alle forskjellige. Anonymkode: 29ddd...f48 1
Litamy Skrevet 22. februar 2024 #57 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vi tenker forskjellig ja, og det er lov ☺️. Det med restauranten var bare et eksempel, hvor du faktisk spiste middag med en annen mann enn din mann. Feks en lunsj med en ny arbeidskollega som du skal introdusere feks. Det er mange kjæresteting å gjøre sammen i et forhold, restaurant, kino, ferier, turer, alt mulig egentlig. Og sex selvsagt. For noen menn er sex en kjæresteting som kan deles, av henne. Noen menn ønsker faktisk det, av ulike grunner. På samme måte som at en deler andre ting som vanligvis er noe paret gjør sammen. Det kan være et kinobesøk, et restaurantbesøk, en joggetur. Dvs at han ikke har problemer med at hun gjør noe av dette med en venninne eller en venn, og ikke med han. Å la noen andre få slippe til seksuelt er selvsagt spesielt, og ikke noe alle tåler, men det er en fornuft i det for noen. Det er mange menn som er så trygge at de tenker at hun da er ekstra søt og sexy, for han, så lenge hun ikke gjør noe slikt bak ryggen på han. Det vil aldri aksepteres. Det vanligste, og mest ufarlige, er nok at han ønsker å dele henne med en venninne, ikke en mann. Det er det enda flere menn som kan tenke seg enn å dele henne med en mann, som oftere kan bli en konkurrent. Som sagt, vi er alle forskjellige. Anonymkode: 29ddd...f48 Men jeg mener at det ikke har noe med trygghet å gjøre om man tillater eller liker at partneren sin gjør slikt. Det går jo også på det å være forskjellig. Jeg synes jeg leser og hører om så mange som er usikre på partneren sin nettopp fordi de tillater seg å komme for nær noen andre. Og så i tillegg er kommunikasjonen mellom partene så elendig at de ikke tør å ytre sin sjalusi, eller at motparten tar sjalusien som kritikk. Og så er kaoset i gang. Slikt vil jeg unngå, og har derfor full åpenhet og trygghet med min mann nettopp fordi vi har satt grenser vi begge er fornøyd med. Vi tillater hverandre å ytre vår mening og å føle på ting. Så det finnes trygghet i mange former, selv om man ikke åpner opp for andre. Men Kjekt å diskutere med noen som ikke blir usakelig og går til angrep. Slike skulle det vært flere av her inne😉 1
Topper og daler Skrevet 22. februar 2024 #58 Skrevet 22. februar 2024 Litamy skrev (2 minutter siden): Jeg synes jeg leser og hører om så mange som er usikre på partneren sin nettopp fordi de tillater seg å komme for nær noen andre. Og så i tillegg er kommunikasjonen mellom partene så elendig at de ikke tør å ytre sin sjalusi, eller at motparten tar sjalusien som kritikk. Og så er kaoset i gang. Har fulgt denne «underdebatten» med interesse, fordi jeg og min kone er swingers. Vi har vært det i mange år. Det har hendt at vi begge har vært sjalu i løpet av disse årene, men vi snakker åpent om sjalusien når den dukker opp. Sjalusi trenger ikke være farlig hvis man kan sette ord på den. Det er normalt og kanskje også litt sunt å være sjalu, så fremt sjalusien ikke tar overhånd. For oss har swinging brakt oss tettere sammen. Jeg tror dog ikke det er for alle, men jeg tror flere kunne tatt swinging (eller tilsvarende seksuell eksperimentering) inn i forholdet, hvis man hadde åpnet seg litt. 2
Fremmed fugl Skrevet 22. februar 2024 #59 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har misforstått noe i dette. Du har sex med mannen din fordi det er han du elsker. Den sexen er alltid den beste totalt sett, fordi den inneholder mye mer enn bare det seksuell og den fysiske nytelsen. Det er en forsegling av kjærligheten, utveksling av intimitet som gjør dere trygge og lykkelige. Derfor går du også på restaurant med mannen din, fordi du er sulten, og fordi du vil nyte et godt måltid med han, fordi han er mannen din. Dere vil ha gleden sammen. Dersom du går og spiser ute med en annen enn mannen din, da vil maten smake like godt, om du er like sulten, men det blir mer spennende, forutsatt at den du er med er spennende for deg. Og det er han ofte, om du har valgt et nytt bekjentskap som du er nysgjerrig på. Da kan det være mer spennende enn å spise med mannen din. Mindre trygt, men mer spennende. Med mannen din blir det mye tryggere, og koseligere. Det er slik du vil ha det stort sett, det er det beste. Men mindre spennende. Noen vil ha det litt ekstra spennende av og til. En hotwife som mister lysten på mannen fordi en annen ga henne bedre sex er ikke forelsket i mannen sin. Hun er knyttet til han for å få sex. Slik mange menn blir beskyldt for å være. Anonymkode: 29ddd...f48 Blir litt forvirret av bruk av ord. Trodde det var slikt: En mann med en cockold fetisj, tenner på at enn annen mann tar hans plass. En mann med en hotwife fetisj, tenner på at andre menn bekrefter at partneren er seksuelt attraktiv. Kan selvfølgelig være overlapp, men er ikke nødvendig. SKILLE Er vel opplagt at hverken det at mannen har en cockold eller hotwife fetisj vil redusere risiko for at hans partner kan falle for andre menn. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #60 Skrevet 22. februar 2024 Litamy skrev (6 minutter siden): Men jeg mener at det ikke har noe med trygghet å gjøre om man tillater eller liker at partneren sin gjør slikt. Det går jo også på det å være forskjellig. Jeg synes jeg leser og hører om så mange som er usikre på partneren sin nettopp fordi de tillater seg å komme for nær noen andre. Og så i tillegg er kommunikasjonen mellom partene så elendig at de ikke tør å ytre sin sjalusi, eller at motparten tar sjalusien som kritikk. Og så er kaoset i gang. Slikt vil jeg unngå, og har derfor full åpenhet og trygghet med min mann nettopp fordi vi har satt grenser vi begge er fornøyd med. Vi tillater hverandre å ytre vår mening og å føle på ting. Så det finnes trygghet i mange former, selv om man ikke åpner opp for andre. Men Kjekt å diskutere med noen som ikke blir usakelig og går til angrep. Slike skulle det vært flere av her inne😉 Takk det samme, du har et reflektert og greit standpunkt. Grenser er bra og viktig, og at en er enige om de samme grensene. For meg ligger tryggheten i at han stoler på at hun gjør det fordi hun vet at han ønsker det, og fordi sex er godt. Ikke for å prøve ut noen som kanskje hun kan bytte ut mannen med. Hun kommuniserer emosjonelt med han, når hun har sex med en annen. Han hun har sex med gir henne fysisk nytelse, ikke mer. Det blir som å onanere, og la mannen få se. Dersom begge liker det, er det en større opplevelse enn å onanere i smug på badet, selv om den fysiske handlingen er nøyaktig lik. Det er samme hånd og fingre som gir nytelsen, men om hun viser mannen så blir nytelsen større, for begge. Forutsatt at det er noe som tenner begge. Slik er det ikke for alle, men for noen. Grensene og ønskene må være i harmoni. Anonymkode: 29ddd...f48 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå