AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 Jeg studerer fysikk på universitetet og tenkte jeg kanskje kunne tjene noen ekstra kroner ved å tilby hjelp til elever på videregående som sliter med matte og fysikk. Hvor mye bør man ta i timespris? I tillegg hvor annonserer man. Har jeg lov å sette opp lapper på skolene? Anonymkode: dbff0...8af
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Skrevet 1. mai 2022 Edit: Det er vel ikke eksamen i år så da er det vel ingen som vil ha hjelp i mai. Men jeg kan jo hjelpe neste semester. Anonymkode: dbff0...8af
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #3 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Edit: Det er vel ikke eksamen i år så da er det vel ingen som vil ha hjelp i mai. Men jeg kan jo hjelpe neste semester. Anonymkode: dbff0...8af Er jo de som tar opp igjen fag etter vgs som kunne trengt hjelp med dette. Finnes det privateskoler som sonans eller bjørknes i nærheten? Anonymkode: d7d3e...a35
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #4 Skrevet 1. mai 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Er jo de som tar opp igjen fag etter vgs som kunne trengt hjelp med dette. Finnes det privateskoler som sonans eller bjørknes i nærheten? Anonymkode: d7d3e...a35 Bor i Oslo så finnes både Sonans og Bjørknes. Hvor bør jeg annonsere for å finne folk som tar opp fag? TS Anonymkode: dbff0...8af
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #5 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bor i Oslo så finnes både Sonans og Bjørknes. Hvor bør jeg annonsere for å finne folk som tar opp fag? TS Anonymkode: dbff0...8af Gå til sonans og bjørknes og spør om du kan henge opp oppslag. Anonymkode: d7d3e...a35
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #6 Skrevet 1. mai 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Gå til sonans og bjørknes og spør om du kan henge opp oppslag. Anonymkode: d7d3e...a35 Takk! TS Anonymkode: dbff0...8af
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #7 Skrevet 2. mai 2022 Jeg ville vurdert å sjekke ut mentornorge, flere i min klasse på ntnu var innom der og hadde generelt gode erfaringer. Anonymkode: 7ff80...bb8 1
Gjest Kastanjefrø Skrevet 2. mai 2022 #8 Skrevet 2. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gå til sonans og bjørknes og spør om du kan henge opp oppslag. Anonymkode: d7d3e...a35 Tror ikke verken sonans eller bjørknes som er tilbydere av privatundervisning, er spesielt interessert i at noen andre skal annonsere for sin egen privatundervisningsvirksomhet i deres lokaler. Endret 2. mai 2022 av Kastanjefrø
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #9 Skrevet 2. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ville vurdert å sjekke ut mentornorge, flere i min klasse på ntnu var innom der og hadde generelt gode erfaringer. Anonymkode: 7ff80...bb8 Har tenkt på det. Problemet er at de krever 5 eller bedre i fagene og jeg har kun 4. Men jeg mener jeg er bedre enn vgs-karakterene mine tilsier. Jeg har 2 års studier på universitetet i matte og fysikk og aldri fått dårligere enn B. 1 hour ago, Kastanjefrø said: Tror ikke verken sonans eller bjørknes som er tilbydere av privatundervisning, er spesielt interessert i at noen andre skal annonsere for sin egen privatundervisningsvirksomhet i deres lokaler. Takk, det samme tenker jeg. TS Anonymkode: dbff0...8af
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #10 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har tenkt på det. Problemet er at de krever 5 eller bedre i fagene og jeg har kun 4. Men jeg mener jeg er bedre enn vgs-karakterene mine tilsier. Jeg har 2 års studier på universitetet i matte og fysikk og aldri fått dårligere enn B. TS Anonymkode: dbff0...8af Jeg kjenner ikke til mentor, men jeg ville tatt kontakt med dem. Hilsen naturfagslærer med 4 i naturfag. 😊 Anonymkode: 60412...c4e
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #11 Skrevet 2. mai 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg kjenner ikke til mentor, men jeg ville tatt kontakt med dem. Hilsen naturfagslærer med 4 i naturfag. 😊 Anonymkode: 60412...c4e Takk! Ts Anonymkode: dbff0...8af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå