FrkBitch Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 Jeg har møtt en fyr på trening som jeg begynte å snakke med.. han la meg til på fb og snap etter jeg kom hjem fra treningen.. vi har sendt masse snapper , og vi har vært på en date .. så møttes vi på en sosial sammenkomst forje dagen.. og vi dro hjem til meg på Netflix og chill😇 vi sender mye bilde snapper til hverandre men jeg syns kanskje samtalen går litt i stå.. når vi er sammen skravler vi som bestevenner.. Jeg har lett for å tenke at jeG maser på den andre om jeg sender masse snap, så prøver å ta det litt rolig selvom jeg vil ha mer kontakt enn det vi har nå.. Er det noe tema eller spørsmål man kan stille og få til en bedre samtale ut av? Jeg vet jo mye om han av sånne basic ting, men ikke så mye annet...
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Skrevet 1. mai 2022 Fortell ham om dagens bæsj, gårsdagens bæsj og fredagsbæsjen (tacoen). Anonymkode: c9e11...c59
FrkBitch Skrevet 1. mai 2022 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fortell ham om dagens bæsj, gårsdagens bæsj og fredagsbæsjen (tacoen). Anonymkode: c9e11...c59 🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå