AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 Har noen psykiske plager som blir mye mye bedre når jeg er i forhold, har jeg merket. Et kriterium er dog at han må utøve mild vold, altså i ordnede forhold, som en del av seksualiteten vår. Merker at psyken har blitt dårligere i det siste og lurer på om det er fordi han har vært mindre interessert i det aspektet. Er jo glad i han selvsagt, men tror det gjør meg usikker og redd at vi ikke fortsetter å øke hyppigheten og intensiteten ved den ene siden av forholdet. Frykter at det er nettopp det som holder meg flytende mentalt. Kanskje ikke noe bra tegn akkurat, og jeg mener ikke å si at alle som driver med bdsm er mentalt syke, men jeg er på en måte både ikke syk, men heller ikke helt 100% frisk psykisk, og samtidig har jeg hatt interesse i og en del erfaringer med bdsm helt siden ungdommen. 30 åra nå. Er hele seksualiteten min psykisk uhelse, eller hva? Jeg har kjærlighetssorg når vi ikke har de rutinene og vanene jeg liker best. Blåmerker får meg til å føle meg forelsket og trygg, fraværet av dette gjør det motsatte. Tanker? Anonymkode: 024a7...e28
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Skrevet 1. mai 2022 Du trenger hjelp. Oppsøk psykolog. Anonymkode: 1230a...262 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #3 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du trenger hjelp. Oppsøk psykolog. Anonymkode: 1230a...262 Psykolog nr 1 torde jeg ikke snakke med det om. Psykolog nr 2 var så usympatisk at jeg byttet, så vi kom ikke dit Psykolog nr 3 var like usympatisk som nr 2 og kollega av denne. Jeg nevnte det såvidt en gang tror jeg, men hen virket ikke interessert i å snakke om det. Jeg spør dere nå. Fordi det er det jeg gjør i dårlige tider nå. Skriver masse ræl på KG - som i fylla. Og nei. Jeg er ikke full. Anonymkode: 024a7...e28
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 Jeg kjenner det samme, bare omvendt. Jeg må få slå ham og dominere han for å være på helt på "riktig plass". Jeg liker og trenger våre rutiner der jeg påfører mild vold. Det er et stort savn om jeg ikke får det. Har aldri tenkt på mitt tenningsmønster som psykisk uhelse. Men det er også viktig å ha metoder for å roe seg selv ned også når den andre ikke helt leverer eller man er usikker på forholdet. For meg hjelper ting som hobby eller trening. Anonymkode: 5ed68...793
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #5 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjenner det samme, bare omvendt. Jeg må få slå ham og dominere han for å være på helt på "riktig plass". Jeg liker og trenger våre rutiner der jeg påfører mild vold. Det er et stort savn om jeg ikke får det. Har aldri tenkt på mitt tenningsmønster som psykisk uhelse. Men det er også viktig å ha metoder for å roe seg selv ned også når den andre ikke helt leverer eller man er usikker på forholdet. For meg hjelper ting som hobby eller trening. Anonymkode: 5ed68...793 Takk for at du deler. Trening hjelper noe her også, men får ikke det til når ikke alt er som det skal i forholdet. Tenker ikke på tenningsmønsteret i seg selv som et problem, men det er et problem at jeg blir helt utenfor når det ikke er som vanlig. Hva skjer når han gjør det slutt? Kommer til å legge meg ned og ikke gå videre. Anonymkode: 024a7...e28
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #6 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva skjer når han gjør det slutt? Kommer til å legge meg ned og ikke gå videre. Anonymkode: 024a7...e28 Du kommer til å klare deg om det skulle bli slutt. Anonymkode: 5ed68...793
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #7 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du kommer til å klare deg om det skulle bli slutt. Anonymkode: 5ed68...793 Jeg vet ikke. Vi hadde et opphold fordi han måtte tenke. De dagene gikk jeg på jobb og sov. Det var det. Var helt knust og helt zombie. Men planlegger at forholdet skal vare nå. Helst evig. Anonymkode: 024a7...e28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå