AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Del Skrevet 1. mai 2022 Finnes det å få kjøpt i noen av de "vanlige" kjedebutikkene? Med "litt tykkere" mener jeg stoff som er tykt nok til at det ikke er gjennomsiktig, og slik at t-skjorten ikke ser slamsete ut. Ønsker regular eller eventuelt litt loose fit, i alle fall ikke tettsittende/baby tee. Skulle gjerne hatt en eller flere slike t-skjorter til uka, så jeg rekker dessverre ikke å bestille fra internett. Er det noen som har tips til fine, enkle t-skjorter som kan kjøpes i fysisk butikk rundt omkring i landet? Anonymkode: 8ab0e...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Del Skrevet 1. mai 2022 Du er kvinne, regner jeg med? Anbefaler å ta en titt i herreavdeling, eller Dressmann el.l. Klær til menn har vanligvis en mye bedre kvalitet enn hva en typisk finner i kjedebutikker for damer. Anonymkode: b12fb...ce4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #3 Del Skrevet 1. mai 2022 Ja, det er jeg Det er sikkert ikke noe dumt tips, men er usikker på passformen, og kjenner jeg er litt skeptisk til å gå på den lokale dressmannen og prøve t-skjorter alene 😅 Ellers enig, føler herreklær (og andre herreprodukter) ofte har bedre kvalitet enn tilsvarende for dame! Hvis jeg ikke får noen andre tips, og ikke finner noe på en kjapp tur på kjøpesenteret i morgen, så skal jeg absolutt kikke på herreavd./-butikk også! Et alternativ er jo å kjøpe vanlige tynne dametopper, de er jo fine ved første gangs bruk, men de "varer jo" bare et par vask før de er "utslitt"... Anonymkode: 8ab0e...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #4 Del Skrevet 1. mai 2022 Blåkläder har slike t-skjorter du ønsker. Finn en forhandler nær deg, eller bruk nettsida deres. Anonymkode: 38c9d...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #5 Del Skrevet 1. mai 2022 HM sine premium t-skjorter i bomull er veldig greie, mulig de blir for "loose fit" for deg, men ta å test om har muligheten 👍 Anonymkode: 58b3b...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzzi Skrevet 1. mai 2022 #6 Del Skrevet 1. mai 2022 Jeg liker disse fra Cubus veldig godt: https://cubus.com/no/p/t-skjorte-i-bomull-med-rund-hals-orange-overdeler-t-skjorter-dameklar/7323487_F260 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #7 Del Skrevet 1. mai 2022 Liker Levis sine Anonymkode: 00068...5ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #8 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): HM sine premium t-skjorter i bomull er veldig greie, mulig de blir for "loose fit" for deg, men ta å test om har muligheten 👍 Anonymkode: 58b3b...a71 Altså fra herre-avdelingen. Anonymkode: 58b3b...a71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #9 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Blåkläder har slike t-skjorter du ønsker. Finn en forhandler nær deg, eller bruk nettsida deres. Anonymkode: 38c9d...958 Takk for tips, ser jeg har flere forhandlere i nærheten. Lurer på om de kanskje ser litt for "grove" (?) ut, men det får jeg bare sjekke 👍Vil ha t-skjorter med tykkere stoff, men samtidig med moderne/"pent" utseende. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): HM sine premium t-skjorter i bomull er veldig greie, mulig de blir for "loose fit" for deg, men ta å test om har muligheten 👍 Anonymkode: 58b3b...a71 Det kan funke! Ser de har både slim fit og regular, så det kommer an på hvordan passformen er generelt. Prisen var ikke avskrekkende heller. En god del av det er ikke på lager i de butikkene som er aktuelle, men jeg får se hva jeg finner. (Hva er forresten greia med at Premium Selection-t-skjortene for herre koster 149 kr, og lignende for dame koster 299 kr?!) Suzzi skrev (5 minutter siden): Jeg liker disse fra Cubus veldig godt: https://cubus.com/no/p/t-skjorte-i-bomull-med-rund-hals-orange-overdeler-t-skjorter-dameklar/7323487_F260 Skal sjekkes ut. Står "Kun online" på en del av fargene, men det kan jo hende jeg liker noen av de som finnes i butikken også. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Liker Levis sine Anonymkode: 00068...5ce Jeg har flere fra Levis, og synes gjerne de kunne hatt tykkere stoff. Men denne gangen ønsker jeg ikke å flashe Levi's logoen, uansett Takk for tips alle sammen, gjerne kom med flere! Anonymkode: 8ab0e...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #10 Del Skrevet 1. mai 2022 Weekday eller Monki f.esk. Anonymkode: d1b19...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #11 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for tips, ser jeg har flere forhandlere i nærheten. Lurer på om de kanskje ser litt for "grove" (?) ut, men det får jeg bare sjekke 👍Vil ha t-skjorter med tykkere stoff, men samtidig med moderne/"pent" utseende. Det kan funke! Ser de har både slim fit og regular, så det kommer an på hvordan passformen er generelt. Prisen var ikke avskrekkende heller. En god del av det er ikke på lager i de butikkene som er aktuelle, men jeg får se hva jeg finner. (Hva er forresten greia med at Premium Selection-t-skjortene for herre koster 149 kr, og lignende for dame koster 299 kr?!) Skal sjekkes ut. Står "Kun online" på en del av fargene, men det kan jo hende jeg liker noen av de som finnes i butikken også. Jeg har flere fra Levis, og synes gjerne de kunne hatt tykkere stoff. Men denne gangen ønsker jeg ikke å flashe Levi's logoen, uansett Takk for tips alle sammen, gjerne kom med flere! Anonymkode: 8ab0e...3b9 Fillipa K sine t-skjorter er også bra, dog noe dyrere rundt 400,- Anonymkode: 626cb...e20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #12 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Weekday eller Monki f.esk. Anonymkode: d1b19...9dc Har ingen av dem i nærheten dessverre, men er ikke det også sånn typisk "billige bruk og kast"-klær? Anonymkode: 8ab0e...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #13 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fillipa K sine t-skjorter er også bra, dog noe dyrere rundt 400,- Anonymkode: 626cb...e20 Hvis kvaliteten er god, så gjør det ikke noe om prisen er litt høyere Ser vi har en butikk som selger Filippa K, så jeg skriver det også på lista Anonymkode: 8ab0e...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2. mai 2022 #14 Del Skrevet 2. mai 2022 Bik bok hadde i fjor ensfarget tskjorter med rund hals i tykkere bomullsstoff som sitter veldig godt på, og skikkelig god kvalitet. De er tykkere enn levis sine feks Haust har også gode tskjorter, men koster litt mere Weekday har også gode basic tskjorter, helt enkle, hvite i tykkere bomullskvslitet. Kjøpte dobbelt-pakke på zalando i fjor, ganske rimelig. Tror også Arket selger det merket, mulig,også,Carlings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 2. mai 2022 #15 Del Skrevet 2. mai 2022 Jeg liker t-skjortene fra Arket, både deres crew-neck t-shirt og heavyweight t-shirt har god kvalitet, fargene holder godt i vask og har fin fasong til kvinner uten å være spesielt figursydd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #16 Del Skrevet 2. mai 2022 COS og Arket. Anonymkode: 81a0b...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #17 Del Skrevet 2. mai 2022 19 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har flere fra Levis, og synes gjerne de kunne hatt tykkere stoff. Men denne gangen ønsker jeg ikke å flashe Levi's logoen, uansett Levis har helt ensfargete uten logo også☺️ Anonymkode: 00068...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #18 Del Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Finnes det å få kjøpt i noen av de "vanlige" kjedebutikkene? Med "litt tykkere" mener jeg stoff som er tykt nok til at det ikke er gjennomsiktig, og slik at t-skjorten ikke ser slamsete ut. Ønsker regular eller eventuelt litt loose fit, i alle fall ikke tettsittende/baby tee. Skulle gjerne hatt en eller flere slike t-skjorter til uka, så jeg rekker dessverre ikke å bestille fra internett. Er det noen som har tips til fine, enkle t-skjorter som kan kjøpes i fysisk butikk rundt omkring i landet? Anonymkode: 8ab0e...3b9 Denne er tykk: https://www2.hm.com/no_no/productpage.0963843001.html Har den i to farger. Men dette gjelder ikke alle t-skjortene på h&m - det gjelder denne ene modellen i pimabomull fra Premiumkolleksjonen. Anonymkode: 78cea...c98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #19 Del Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): COS og Arket. Anonymkode: 81a0b...5ee Kjenner ikke Arket, men støtter forslaget om COS - de har noen veldig gode og solide t-skjorter. Anbefaler også lindex sin premium linje: https://www.lindex.com/no/p/7937388-70-hvit-kortermet-bomulls-t-skjorte Anonymkode: 78cea...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #20 Del Skrevet 3. mai 2022 Monki eller wednesday! Anonymkode: db0b5...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå