AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 Noen som har tips å komme med? Anonymkode: f9e2a...b11
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Skrevet 1. mai 2022 Jeg skriver i alle fall alltid opp en liste med 1) motivasjon, 2) ferdigheter og 3) personlige egenskaper (skreddersydd til jobben: fokuserer på at jeg er analytisk hvis det er arbeid med risikoanalyse osv) og øver på det. Ikke sånn at det virker innøvd når de stiller meg spørsmål, men sånn at jeg har noen knagger å henge ting på. Det viktigste er å alltid kunne understøtte det du sier. Aldri si "jeg trives med varierte oppgaver" uten å forklare hvorfor. Ha alltid et eksempel i bakhodet. Og fokuser på hvordan du er den som kan utføre den gjeldende jobben best ved nettopp firma X. Kanskje er det din kombinasjon av erfaring, personlige egenskaper og fagkunnskap som gjør at du stiller ekstra sterkt? Anonymkode: 3d091...a22 1
Akryl Skrevet 1. mai 2022 #3 Skrevet 1. mai 2022 Google og øve på alle typiske intervju spørsmål. Husk når de spør fortell om deg selv innledningsvis, så betyr det at du skal fortelle hvorfor du passer til denne jobben. Ikke først og fremst din alder og hobbyer. Du må være overbevisende og snakke som om det allerede er din jobb. Ikke virk usikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå