Gå til innhold

Ex bestevenninne som er felles venn av meg og typen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Meg og henne kranglet, og jeg trengte litt pause og dette respektere hun ikke og 2 dager senere begynte hun og skrive utrolig frekke og ekle tekster til meg.. som viste meg hvem denne personen som jeg kalte for «min venn» var, jeg vet hun er sjalu og usikker på seg selv noe jeg ikke er derfor jeg ikke kunne brydd meg mindre uansett om det er sårt at hun skulle vær en så respektløs og motbydelig person, ikke rart noen ikke liker henner eller mine venner ikke kom overens med henne, kaller meg feit, feig og at hun vil sende tekst til kjæresten min for at han skal se hvor «toxic» jeg er..

hun sendte text til han at jeg ikke er bra for han (hun har kjæreste) , osv som typen ikke ble noe særlig glad for.

Jeg blokket henne på alt pga orker ikke slike giftige folk i livet mitt, typen bare mener at han ikke vill snakke med henne om hun er sånn. Han vil jo invitere bestevenninna hennes (ida) som jeg faktisk synes synd på siden hun er bestevenn med en så fæl person som ikke tar vare og sette pris på de vennene hun har. Og typen mente at vi brude holde kontakt med Ida men det  gjør meg ukomfortabel om koffer vi skal holde på og invitere Ida osv når hun forsatt henger og snakker med ex venninna mi hva har vi godt av å invitere henne for? (Hun baksnakker til og med denne beste venninnen ida)
off beklager får dårlig skriving

men synes bare dette er så stress.. vil liksom holde meg unna Bestevenninnen Ida for en stund siden vet ikke om det er så lurt og omgås henne nå.. jeg forstår at kjæresten min bryr seg om venner og liker ikke å miste venner men jeg ser ikke hva vi har godt av å invitere en bestevenninne (Ida) av en som er så spydig og at de nokk baksnakker meg som bare det..

Ida og ex bestevenninnen min, jeg ser ikke hvorfor typen min mener vi kan forsatt invitere Ida, han synes veldig synd på henne også men hadde det vært motsatt hadde jeg tatt avstand for kjæresten min sin skyld..

hva vi egnt har godt av dette?? 
hva hadde dere gjort?

Anonymkode: c20a5...c2f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.. Eeh

Anonymkode: 21ca7...b36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

.. Eeh

Anonymkode: 21ca7...b36

Vis du ikke har noe bedre å kommentere eller noe om tema plis ikke svar orker ikke mange sånne meldingen slik 😊

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere egentlig?

Jo, dere skal invitere Ida.

Anonymkode: d4cb1...c6a

Skrevet

Du kan da ikke kutte ut Ida bare fordi du er i konflikt med en annen! Så ja, inviter Ida.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor gamle er dere egentlig?

Jo, dere skal invitere Ida.

Anonymkode: d4cb1...c6a

Tenker også at dere må være veeeeeldig unge. Tenk på det dere lærte på barneskolen om å være inkluderende.

Anonymkode: b5b43...f65

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

hva hadde dere gjort?

Jeg hadde sluttet å laga drama rundt en helt uskyldig og utenforstående person. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...