Gå til innhold

Likte du mannen din første gang du møtte han? Var du skeptisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva fikk det til å endre mening i såfall?

Anonymkode: 435df...b60

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei 😅

Endret av Snickersogtwist
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsket han fra første minutt ..

Anonymkode: dd8a0...f3f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt flaut, men jeg husker ikke engang at vi møttes. Jeg har tydeligvis pratet litt med han 4 år før vi ble sammen (vi gikk på samme fritidsaktivitet). Han husker det kjempegodt og jeg husker ikke å ha møtt han engang :rodme:

Anonymkode: 66461...998

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes han var kjempe teit.  

Vi gikk på samme videregående, han hadde kjæreste og de klinte sånn alle veier. 

Husker jeg flere ganger måtte be de flytte seg fordi de sto fremfor døra jeg skulle inn. Jeg snakket aldri med ham, han var jo opptatt av å kline. 

Så møttes vi brått på samme studie 2mnd etter videregående. Og fra første setning vi utvekslet så var det bare oss. 

Hadde noen fortalt meg dette på videregående ville jeg trodd de hadde tørna.

Nå har det gått tjue år. Og vi er like lykkelige. 

Anonymkode: 744f3...0d9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte ham godt og det var ingen grunn til å være skeptisk. 

Anonymkode: 73162...dae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg syntes han var kjempe teit.  

Vi gikk på samme videregående, han hadde kjæreste og de klinte sånn alle veier. 

Husker jeg flere ganger måtte be de flytte seg fordi de sto fremfor døra jeg skulle inn. Jeg snakket aldri med ham, han var jo opptatt av å kline. 

Så møttes vi brått på samme studie 2mnd etter videregående. Og fra første setning vi utvekslet så var det bare oss. 

Hadde noen fortalt meg dette på videregående ville jeg trodd de hadde tørna.

Nå har det gått tjue år. Og vi er like lykkelige. 

Er det mye klining da? 😄

Anonymkode: 076ef...83c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det mye klining da? 😄

Anonymkode: 076ef...83c

Mindre nå enn for tjue år siden. 😂

Men de første 5-6 åra var det enormt med klining. 😂

• Liker 2
Skrevet (endret)

*feil tråd

Endret av Thanos
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte han ikke når jeg møtte min første gangen.. nå er det så rart å tenke på.. han var ikke min type i det hele tatt så høymeldt og spesiel syns jeg.. men nå er han verdens beste

Anonymkode: 0b1ad...c9b

AnonymBruker
Skrevet

Tja nei jeg trodde han var homo. 

Jeg var ganske flott for tjue år siden og gutta hang etter meg. Men ikke han. Han har sagt det var strategien. Det virket. Han er min livs store kjæreste. Han er så sykt sexy.. enda.. 

Anonymkode: d14cd...e29

AnonymBruker
Skrevet

Ja, førsteinntrykket var veldig bra faktisk. Viste seg å stemme :)

Anonymkode: e5c53...ea5

AnonymBruker
Skrevet

Han var (og er) veldig pen og veldig veltrent, så jeg trodde han var en out of my league fuckboy 😂

Men nå har det vart i snart tjue år, så jeg tok heldigvis feil!

Anonymkode: f1271...e83

AnonymBruker
Skrevet

Samme her,godt førsteinntrykk,han er så god som jeg trodde 🥰

Anonymkode: dfb8a...67f

AnonymBruker
Skrevet

Første gang jeg så ham, så tenkte jeg at han var en sleiping... så jobbet jeg med han i en mnd og endret min mening da 😁

Anonymkode: 6a527...57d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva fikk det til å endre mening i såfall?

Anonymkode: 435df...b60

For min del var det "wow, han var sinnsykt kjekk." Noe jeg også sa høyt, litt beruset og slikt. Så sier han alderen sin og det viser seg at han er yngre enn meg. Nei, tenkte jeg, det går ikke, jeg har barn og alt, jeg kan ikke bli sammen med en yngre fyr. Så oppsøkte han meg senere samme kveld, han var ennå finere på nært hold og luktet utrolig godt. Nei, jeg ville ikke ha noe fyllerør. 

Vi fant hverandre på sosiale medier litt senere og jeg tenkte i starten at han er en player. Jeg tenkte at dette kunne være en morsom greie mens jeg var single for jeg kunne ikke tro at han var så seriøs av seg. 

Hun ga ikke slipp på meg og viste hele tiden at han var moden for alderen. Etter hvert var det akkurat det som fikk meg til å snu litt. Snudde mer da vi hadde veldig mye til felles, nesten skummelt mye. 

Så nå har vi 4 år sammen, hus, barn og ring på fingeren. 

Anonymkode: 3cae2...f27

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For min del var det "wow, han var sinnsykt kjekk." Noe jeg også sa høyt, litt beruset og slikt. Så sier han alderen sin og det viser seg at han er yngre enn meg. Nei, tenkte jeg, det går ikke, jeg har barn og alt, jeg kan ikke bli sammen med en yngre fyr. Så oppsøkte han meg senere samme kveld, han var ennå finere på nært hold og luktet utrolig godt. Nei, jeg ville ikke ha noe fyllerør. 

Vi fant hverandre på sosiale medier litt senere og jeg tenkte i starten at han er en player. Jeg tenkte at dette kunne være en morsom greie mens jeg var single for jeg kunne ikke tro at han var så seriøs av seg. 

Hun ga ikke slipp på meg og viste hele tiden at han var moden for alderen. Etter hvert var det akkurat det som fikk meg til å snu litt. Snudde mer da vi hadde veldig mye til felles, nesten skummelt mye. 

Så nå har vi 4 år sammen, hus, barn og ring på fingeren. 

Han*

AnonymBruker
Skrevet

Ja, han var min ungdomsforelskelse 🙂 Ble aldri oss da, men 20 år etterpå var vi på rett sted. Nå sammen på 8 året. 

Han var liket av alle jentene fordi han var tvers igjennom snill og god mot alle. Det er han fortsatt.

Anonymkode: 9e553...e60

Skrevet

Jeg tenkte vel at han var veldig ordentlig. Litt sånn blanding av nerd og gentlemann, men med en god sosial iq. Trodde nok vi var for ulike siden jeg er enn litt mer svevende og rocka type, men likte han veldig godt fordi han virket så stødig men likevel morsom. Han utstrålte litt sånn konsverativ god familie og bakgrunn. 

Vi har vært gift mange år nå, og han er alt det overnevnte, men selvsagt mye mer. Og vi er egentlig ganske like i vår holdning til verden. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns han var utrolig kjekk første gangen jeg møtte han, og samtalen fløt like bra i virkeligheten, som den gjorde på tinder. Så førsteinntrykket var veldig bra. Var litt skeptisk en stund fordi jeg tenkte at han sikkert ikke ville noe seriøst med meg, men han viste meg aldri noe tegn til å mistro eller mistenke han for noe. Og han var relativt tidlig på banen med å si at han ville date eksklusivt. 

5 år senere har vi det utrolig bra enda. :)

Anonymkode: ce83f...d41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...