AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 Meg og henne kranglet, og jeg trengte litt pause og dette respektere hun ikke og 2 dager senere begynte hun og skrive utrolig frekke og ekle tekster til meg.. som viste meg hvem denne personen som jeg kalte for «min venn» var, jeg vet hun er sjalu og usikker på seg selv noe jeg ikke er derfor jeg ikke kunne brydd meg mindre uansett om det er sårt at hun skulle vær en så respektløs og motbydelig person, ikke rart noen ikke liker henner eller mine venner ikke kom overens med henne, kaller meg feit, feig og at hun vil sende tekst til kjæresten min for at han skal se hvor «toxic» jeg er.. hun sendte text til han at jeg ikke er bra for han (hun har kjæreste) , osv som typen ikke ble noe særlig glad for, jeg blokket henne på alt pga orker ikke slike giftige folk i livet mitt, typen bare mener at han ikke vill snakke med henne om hun er sånn. Han vil jo invitere bestevenninna hennes som jeg faktisk synes synd på siden hun er bestevenn med en så fæl person som ikke tar vare og sette pris på de vennene hun har. Og at vi brude holde kontakt med denne venninnen men gjør meg ukomfortabel om koffer vi skal holde på og invitere henne osv når hun forsatt henger og snakker med henne, hva har vi godt av å invitere henne for? (Hun baksnakker til og med denne beste venninnen) off beklager får dårlig skriving men synes bare dette er så stress.. vil liksom holde meg unna bestevenninna hennes for en stund siden vet ikke om det er så lurt og omgås henne nå.. jeg forstår at kjæresten min bryr seg om venner og liker ikke å miste venner men jeg ser ikke hva vi har godt av å invitere en bestevenninne av en som er så spydig og at de nokk baksnakker meg som bare det.. hva vi egnt har godt av dette?? hva hadde dere gjort? Anonymkode: d67a7...736
Kenelz Skrevet 1. mai 2022 #2 Skrevet 1. mai 2022 Hæ? Nå skjønte jeg ingenting, men om typen din vil henge med person(er) som gjør deg vondt så er han ikke så mye å samle på.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #4 Skrevet 1. mai 2022 Kenelz skrev (4 minutter siden): Hæ? Nå skjønte jeg ingenting, men om typen din vil henge med person(er) som gjør deg vondt så er han ikke så mye å samle på. Beklager skal prøve å skrive på nytt Anonymkode: d67a7...736
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #5 Skrevet 1. mai 2022 Ts har kranglet med en person (la oss kalle henne Lise). Denne personen har en bestevenninne (la oss kalle henne Anne). Nå vil typen til ts invitere Anne med på ting, siden hans syns synd i henne som er bestevenn med en så fæl person som Lise, og siden typen til ts syns det er vanskelig å miste venner. Har jeg forstått det riktig ts? I så fall så må du jo sette ned foten å si at du vil holde deg borte fra både vennen din og bestevennen hennes. Anonymkode: 0cf57...932
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #6 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts har kranglet med en person (la oss kalle henne Lise). Denne personen har en bestevenninne (la oss kalle henne Anne). Nå vil typen til ts invitere Anne med på ting, siden hans syns synd i henne som er bestevenn med en så fæl person som Lise, og siden typen til ts syns det er vanskelig å miste venner. Har jeg forstått det riktig ts? I så fall så må du jo sette ned foten å si at du vil holde deg borte fra både vennen din og bestevennen hennes. Anonymkode: 0cf57...932 Ts her Jaaa takk! skrevet på ny i en annen ny tråd men ja er akkurat dette jeg mente. jeg har sakt at jeg ikke er så gira på å omgås (anne) da de nokk baksnakker meg og, uansett om hun ikke var en del av krangelen våres men jeg ser ikke på hvorfor (anne) skal være med oss på ting, Han trenger ikke å slutte å snakke med henne eller slette henne men hun trenger ikke å værme oss på ting synes jeg Anonymkode: d67a7...736
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå