Gå til innhold

Hva tenker dere om at 90 prosent av alle kvinner kjemper om de samme 10 prosentene menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette var interessant. 90 prosent av alle damer kjemper om de 10 prosent beste mennene. Det betyr at alle kjekkaser kan velge og vraaake blant damer, som igjen betyr at alle menn som er 1-7 ere kjemper om damene som er 1-2 er av 10.

Link til artikkel og video:
https://www.nettavisen.no/livsstil/maren-om-singellivet-hvorfor-gar-jeg-i-den-samme-fella-om-og-om-igjen/s/5-95-470184?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR0IG_kyvkZTjzLvpMrOuMFvhBA2WZ_L4JSCfpuML1M2Elk3Eww3dwUfTFo#Echobox=1651427035

Anonymkode: 61b0f...76d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes dette var interessant. 90 prosent av alle damer kjemper om de 10 prosent beste mennene. Det betyr at alle kjekkaser kan velge og vraaake blant damer, som igjen betyr at alle menn som er 1-7 ere kjemper om damene som er 1-2 er av 10.

https://www.nettavisen.no/livsstil/maren-om-singellivet-hvorfor-gar-jeg-i-den-samme-fella-om-og-om-igjen/s/5-95-470184?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR0IG_kyvkZTjzLvpMrOuMFvhBA2WZ_L4JSCfpuML1M2Elk3Eww3dwUfTFo#Echobox=1651427035

Helt ærlig synes jeg at kvinner som stemmer venstrepartier burde funnet seg en middelmådig mann og latt oss konkurranebevisste kvinner få de siste 10 %. Jeg som høyrevelger har i mange år lurt på hvor disse kvinnene er og når de ska påta seg oppgavene mine?? Jeg kan jo ikke ta meg av alle tullingene som ikke er noe særlig.. Det er venstrekvinners oppgave! Det er så enormt mye sorg og smerte der ute som er mer akutt, så ufattelig mange mennesker som trenger hjelp. For at sosialistisk system skal fungere må faktisk sosialistene bite tennene sammen og hjelpe sine medmennesker! Men de sitter jo bare der og krever at andre skal ta seg av deres oppgaver.. 

Anonymkode: c8486...8ee

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Gammelt nytt som jeg har mange tanker om. 

Men jeg konkluderer at Tinder og andre datingplattformer er det største makkverket som noensinne har blitt laget, og har sørget for rekordhøy ufrivillig singelhet. 

Tragisk.

Anonymkode: 34571...e5c

• Liker 15
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt ærlig synes jeg at kvinner som stemmer venstrepartier burde funnet seg en middelmådig mann og latt oss konkurranebevisste kvinner få de siste 10 %. Jeg som høyrevelger har i mange år lurt på hvor disse kvinnene er og når de ska påta seg oppgavene mine?? Jeg kan jo ikke ta meg av alle tullingene som ikke er noe særlig.. Det er venstrekvinners oppgave! Det er så enormt mye sorg og smerte der ute som er mer akutt, så ufattelig mange mennesker som trenger hjelp. For at sosialistisk system skal fungere må faktisk sosialistene bite tennene sammen og hjelpe sine medmennesker! Men de sitter jo bare der og krever at andre skal ta seg av deres oppgaver.. 

Om dette ikke trigger noen her inne snart begynner jeg å lure🍿👀

Anonymkode: 4bc54...26e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis ingen trigges øker min tro på menneskeheten igjen. :hoho: 

Anonymkode: e7c42...5df

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

newflash: norske kvinner er alt for kresne når det kommer til menn. 

intet nytt under solen der altså... 

Anonymkode: 201b4...c7d

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Unødvendig å skrive det der da hvis du vil ha underholdning.. :P effektiv demper.. 

AnonymBruker
Skrevet

newflash: norske kvinner er alt for kresne når det kommer til menn. 

intet nytt under solen der altså... 

Anonymkode: 201b4...c7d

Nesj! Du må oppsøke alle former for venstreorienterte aktiviteter, der blir du tatt imot med åpne armer, jo flere problemer du har, jo bedre. :)  De elsker problemer! Hvis du ikke har problemer lager de nye problemer for deg, det viktigste er at problemene eksisterer, da får de noe å gjøre på.. men det er også viktig at du er frisk fra før av, så problemene blir fikset raskt og de kan klappe seg selv på skulderen og stå i speilet og se på seg selv og bare: jeg er bare SÅ flink, mens de tørker en tåre fra øyekroken ❤️❤️ hvis du har ekte problemer blir de irritert. Så du må ha problemer uten å ha problemer.. viktig detalj! Ellers kan ikke de "løse" problemet, og det er hele poenget. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tenker at å poste lenker med Facebook tracking i url’en vitner om ganske lav IQ

Anonymkode: 09bca...83c

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at de 10% får seg alvorlig mye kjøtt på kølla. 

Anonymkode: 179a2...fff

• Liker 5
Skrevet

Tenker ikke noe om det, har viktigere ting å bry meg om.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Gereon Rath skrev (Akkurat nå):

Tenker ikke noe om det, har viktigere ting å bry meg om.

Jeg gleder meg også til neste episode med My Little Pony. ❤️ 

• Liker 2
Skrevet

Jeg gleder meg også til neste episode med My Little Pony. ❤️ 

Jeg vet ikke hva det er for noe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er bullshit, fordi jeg liker selv mørke (utenlandske menn) og i følge KG er det i såfall ingen andre som liker dem 🙄

Anonymkode: 2f42e...03a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er bullshit, fordi jeg liker selv mørke (utenlandske menn) og i følge KG er det i såfall ingen andre som liker dem 🙄

Da får du alle for deg selv, det er jo helt perfekt. ❤️ Stort utvalg også.

AnonymBruker
Skrevet

Da får du alle for deg selv, det er jo helt perfekt. ❤️ Stort utvalg også.

hehe jo jeg klager ikke 

Forsåvidt får jeg dem ikke akkurat for meg selv, fordi de har faktisk draget

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Tenker at å poste lenker med Facebook tracking i url’en vitner om ganske lav IQ

Anonymkode: 09bca...83c

Ha ha

Anonymkode: 1ae34...0b3

Skrevet

Husk å ha masse medfølelse for 10%en, tenk så mye ræl vi må gjennom før vi finner Den Rette 😅

Mye lettere når det bare er maks 1 person som er interessert i deg, da blir det familie med en gang👍

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått meg en av de 10%-mennene så jeg er fornøyd😂👌
Nei men helt ærlig så er faktisk personlighet det viktigste for kvinner. Men etter en viss alder så er det litt vanskeligere å finne bra menn.

Tips til kvinner som ser etter snille menn/personligheter: begynn med gaming. Der er det mange gode personligheter dere går glipp av, for mange av de gutta der er ikke på tinder og ikke så mye ute på byen…. (Og flere av dem er kjekke også!). 

Anonymkode: 06aca...319

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått meg en av de 10%-mennene så jeg er fornøyd😂👌
Nei men helt ærlig så er faktisk personlighet det viktigste for kvinner. Men etter en viss alder så er det litt vanskeligere å finne bra menn.

Tips til kvinner som ser etter snille menn/personligheter: begynn med gaming. Der er det mange gode personligheter dere går glipp av, for mange av de gutta der er ikke på tinder og ikke så mye ute på byen…. (Og flere av dem er kjekke også!). 

Anonymkode: 06aca...319

Heldig du.. Jeg vil heller være singel fremfor å måtte bli plaget av en kjip mann. For å være ærlig oppfører de seg mer som babyer enn voksne mennesker.. De har en mor, de kan gå til henne.. Hvis ikke, gå til psykolog.. mange menn krever at man er mamma-psykolog-matmor.... det er bare helt grusomt... og de blir så fryktelig fryktelig sinte og ustabile om man går.. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...