Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått høre rykter om at et familiemedlem holder på med en på hennes jobb. Hun har familie og flere barn med mannen sin. Hva bør jeg gjøre? Se det an? Konfrontere henne? Konfrontere han det går rykter om hun holder på med? (Kjenner denne personen også godt) si det til mannen hennes?

Jeg er helt i villrede!! De er en kjempefin familie og utad ser de ut til å ha et kjempefint forhold...

Anonymkode: 6f311...7e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har fått høre rykter om at et familiemedlem holder på med en på hennes jobb. Hun har familie og flere barn med mannen sin. Hva bør jeg gjøre? Se det an? Konfrontere henne? Konfrontere han det går rykter om hun holder på med? (Kjenner denne personen også godt) si det til mannen hennes?

Jeg er helt i villrede!! De er en kjempefin familie og utad ser de ut til å ha et kjempefint forhold...

Anonymkode: 6f311...7e1

Enten gjør du ingenting (fordi det er rykter - du vet tross alt ikke), eller så prater du med henne

Skrevet

Si det til henne slik at hun kan finne ut om det er sant. Ikke støtt de ved å tie i vertfall.

• Liker 1
Skrevet

Ikke si til mannen hennes før du har litt mer info . Prate med henne eller han det er rykter OL at hu står i med før det

• Nyttig 1
Skrevet
FruR skrev (Akkurat nå):

Ikke si til mannen hennes før du har litt mer info . Prate med henne eller han det er rykter om at hu står i med før det

AnonymBruker
Skrevet

Prat med henne. Du kan ikke fortelle andre noe du ikke vet sikkert.

Anonymkode: cf40e...a7c

AnonymBruker
Skrevet

Ikke din sak å stikke nesen i. 

Anonymkode: 85907...06d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ryktene er større enn hva det egentlig er?

Syns du bør holde munn. Sånn kan det bli bråk av!

Anonymkode: ecf00...0ac

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Si til den som fortalte deg om ryktet «Du, jeg er ikke interessert i sladder, og du burde holde deg for god til å drive med ryktespredning».

Anonymkode: 52db9...031

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden det er et kvinnelig familiemedlem bør du ikke si noe som helst. Da bør du anta at dette er ondsinnet sladder, og ikke si noe som helst.

Hvis det derimot er et mannlig familiemedlem så bør du fortelle hele slekta, omgivelsene og halve kongeriket om det. 

Anonymkode: dd6b8...a57

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du har ingenting med dette,det må de finne ut av selv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vel bare orientert henne?

»Ikke noe jeg har noe med - og du trenger ikke svare meg på meldingen: men vil bare si at det går rykter om at du er utro med en person på jobb, og dette er hva jeg hørte av person X». 

Så får hun enten ignorere falske rykter eller bruke anledningen til å droppe å ligge med den fyren på jobb. 

Jeg hadde iallefall ønsket å vite om noen personer spredte den slags. Sant eller usant. 

Anonymkode: 9b747...2ea

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ville vel bare orientert henne?

»Ikke noe jeg har noe med - og du trenger ikke svare meg på meldingen: men vil bare si at det går rykter om at du er utro med en person på jobb, og dette er hva jeg hørte av person X». 

Så får hun enten ignorere falske rykter eller bruke anledningen til å droppe å ligge med den fyren på jobb. 

Jeg hadde iallefall ønsket å vite om noen personer spredte den slags. Sant eller usant. 

Anonymkode: 9b747...2ea

Dette 👆

Anonymkode: c6b81...89b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du bør selvfølgelig konfrontere henne med det. Slike rykter oppstår sjelden av ingenting, så sannsynligvis er hun utro. 

Anonymkode: 51785...11c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortell det. Enten et hun utro, da får hun håndtere det, eller så er det rykter og jeg tror de fleste ville likt å vite om slike rykter så man kan  gjøre  noe med de.

Anonymkode: 892ad...5df

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...