AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 Tidligere i vinter skrev jeg her inne om en uhygienisk opplevelse på bakeriet Godt Brød. Den ansatte som ekspederte meg hverken vasket hendene, spritet de eller brukte hansker da han tok på brødet jeg kjøpte, og like før hadde han trykket på skjermen og tatt på andre ting i lokalet. Jeg så også en annen ansatt som tok på mat samtidig som hun holdt på med mobiltelefonen sin. Jeg sendte derfor en melding til Godt brød på Messenger der jeg skrev om opplevelsen min, og skrev at jeg reagerte på at de ansatte ikke hadde bedre håndhygiene. Jeg så at meldingen var lest men jeg fikk ikke noe svar. Dette er dårlig håndtering fra Godt Brød sin side😕 Frister meg ikke å kjøpe mer surdeigsbrød av spelt der, må nok bare lære meg å lage det selv heretter! Anonymkode: b1f80...f81 4
Forundret.. Skrevet 1. mai 2022 #2 Skrevet 1. mai 2022 Du er jo steingal som tar sjangs på å kjøpe brød i disse tider. Jeg maler til og med melet selv jeg! 17
Brunhilde Skrevet 1. mai 2022 #3 Skrevet 1. mai 2022 Forundret.. skrev (10 minutter siden): Du er jo steingal som tar sjangs på å kjøpe brød i disse tider. Jeg maler til og med melet selv jeg! Av og til savner jeg en "latterlike" - dette er en av de gangene. 15 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tidligere i vinter skrev jeg her inne om en uhygienisk opplevelse på bakeriet Godt Brød. Den ansatte som ekspederte meg hverken vasket hendene, spritet de eller brukte hansker da han tok på brødet jeg kjøpte, og like før hadde han trykket på skjermen og tatt på andre ting i lokalet. Jeg så også en annen ansatt som tok på mat samtidig som hun holdt på med mobiltelefonen sin. Jeg sendte derfor en melding til Godt brød på Messenger der jeg skrev om opplevelsen min, og skrev at jeg reagerte på at de ansatte ikke hadde bedre håndhygiene. Jeg så at meldingen var lest men jeg fikk ikke noe svar. Dette er dårlig håndtering fra Godt Brød sin side😕 Frister meg ikke å kjøpe mer surdeigsbrød av spelt der, må nok bare lære meg å lage det selv heretter! Anonymkode: b1f80...f81 Hva slags svar forventer du da? Bla bla bla vi skal gjennom våre rutiner osv? Eller håper du på noe kompensasjon? Ser ut som du har allerede bestemt deg for å ikke kjøpe hos dem igjen, så bare gå videre med livet ditt. Anonymkode: 91bca...04a 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #5 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva slags svar forventer du da? Bla bla bla vi skal gjennom våre rutiner osv? Eller håper du på noe kompensasjon? Ser ut som du har allerede bestemt deg for å ikke kjøpe hos dem igjen, så bare gå videre med livet ditt. Anonymkode: 91bca...04a Jeg forventet ikke noe kompensasjon, men en tilbakemelding på at de i det minste har noen hygienerutiner og at de ikke ble fulgt denne dagen, og at de skal ta dette opp med for eksempel daglig leder på den aktuelle Godt Brød bakeriet. Jeg vet ikke hvem på kundeservice som leser sånne henvendelser, men det kan jo hende det var en vikar... Ts Anonymkode: b1f80...f81 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #6 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva slags svar forventer du da? Bla bla bla vi skal gjennom våre rutiner osv? Eller håper du på noe kompensasjon? Ser ut som du har allerede bestemt deg for å ikke kjøpe hos dem igjen, så bare gå videre med livet ditt. Anonymkode: 91bca...04a Ganske dårlig å ikke svare på henvendelsen. Hadde selv syntes at det var ekkelt med manglende hygienerutiner, spesielt når man håndterer matvarer. Mobiltelefon er verre enn toalett mtp bakterier. Ikke greit! Anonymkode: 52f10...1c3 8
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #7 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ganske dårlig å ikke svare på henvendelsen. Hadde selv syntes at det var ekkelt med manglende hygienerutiner, spesielt når man håndterer matvarer. Mobiltelefon er verre enn toalett mtp bakterier. Ikke greit! Anonymkode: 52f10...1c3 Ja jeg synes det er sløvt at de ikke svarer meg, og lurer på hvem som sitter og tar imot kundeservice henvendelser. Har vært innom en gang etter denne episoden for å kjøpe te (som var vakumpakket), og da snytte ekspeditøren seg uten å vaske hendene etterpå, før han ekspederte kunden foran meg. Det første jeg gjorde etterpå var å sprite tepakken🙈 Ts Anonymkode: b1f80...f81 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #8 Skrevet 2. mai 2022 Hvis du er så nøye på det så tror jeg det er best du baker dine brød selv, for du har aldri kontroll på hvilken hygiene som utøves under bakeprosessen heller. Anonymkode: 920e7...325 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #9 Skrevet 2. mai 2022 Jeg har jobbet på bakeri, det som skjer der er mye verre enn på butikken. Gidder ikke bry meg de gangene jeg _ser_ noe ekkelt når alt det jeg ikke ser er ti ganger eklere Anonymkode: 87955...338 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #10 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du er så nøye på det så tror jeg det er best du baker dine brød selv, for du har aldri kontroll på hvilken hygiene som utøves under bakeprosessen heller. Anonymkode: 920e7...325 Så nøye på det? Synes du det er greit at fremmede tar på brødvarene du skal spise, når de like før har tatt seg ansiktet, tatt på en skjerm som kanskje ikke har blitt gjort ren på ukesvis, og i tillegg kanskje ha snytt seg? Ja det er bra man ikke ser alt som skjer i bakeriet, men de burde i alle fall ikke vise til kundene at de er uhygieniske AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har jobbet på bakeri, det som skjer der er mye verre enn på butikken. Gidder ikke bry meg de gangene jeg _ser_ noe ekkelt når alt det jeg ikke ser er ti ganger eklere Anonymkode: 87955...338 Kan du fortelle litt hva som skjer der? Anonymkode: b1f80...f81 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #11 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så nøye på det? Synes du det er greit at fremmede tar på brødvarene du skal spise, når de like før har tatt seg ansiktet, tatt på en skjerm som kanskje ikke har blitt gjort ren på ukesvis, og i tillegg kanskje ha snytt seg? Jeg tenker aldri på det. Vi kan ikke kontrollere det uansett og lite smitter via mat slik. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja det er bra man ikke ser alt som skjer i bakeriet, men de burde i alle fall ikke vise til kundene at de er uhygieniske Kan du fortelle litt hva som skjer der? Anonymkode: b1f80...f81 Anonymkode: 920e7...325 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #12 Skrevet 2. mai 2022 Altså, dere som synes sånne grisete ansatte er greit, håper jeg ikke kjenner dere og har spist mat hos dere 🤢 Enig med ts, det er uhygienisk og du burde fått svar på henvendelsen din. Anonymkode: e7fe6...cb1 8
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #13 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg forventet ikke noe kompensasjon, men en tilbakemelding på at de i det minste har noen hygienerutiner og at de ikke ble fulgt denne dagen, og at de skal ta dette opp med for eksempel daglig leder på den aktuelle Godt Brød bakeriet. Jeg vet ikke hvem på kundeservice som leser sånne henvendelser, men det kan jo hende det var en vikar... Ts Anonymkode: b1f80...f81 Men du har ikke tatt kontakt med kundeservice, meldingen din på messenger mest sannsynlig gikk til en firma som ordne markedsføring og sosiale medier for Godt Brød. Du finner eposten til den aktuelle daglig leder på selve godtbrod.no. Anonymkode: 91bca...04a 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #14 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men du har ikke tatt kontakt med kundeservice, meldingen din på messenger mest sannsynlig gikk til en firma som ordne markedsføring og sosiale medier for Godt Brød. Du finner eposten til den aktuelle daglig leder på selve godtbrod.no. Anonymkode: 91bca...04a Jeg fant ikke noe kundeservice link hos Godt Brød, men facebooksiden deres og sendt en melding og tenkte at det kom til kundeservice? Takk for tips🙂 Ts Anonymkode: b1f80...f81
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #15 Skrevet 7. mai 2022 sånn oppførsel er nok det normale, dessverre- ikke unntaket... Anonymkode: 23fc9...25a 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #16 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 2.5.2022 den 12.07): Jeg fant ikke noe kundeservice link hos Godt Brød, men facebooksiden deres og sendt en melding og tenkte at det kom til kundeservice? Takk for tips🙂 Ts Anonymkode: b1f80...f81 Hva snakker du om? Det står jo ganske tidlig på nettsiden en "kontakt oss" side, med info om hvem du kan kontakte. Litt dum å sende melding på messenger. Anonymkode: 91bca...04a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #17 Skrevet 10. mai 2022 Var selv på vei bort til disken på et bakeriutsalg der hun bak disken sto og snøt seg i et papirtørkle for så ikke å gjøre antydning til å vaske hender eller sprite seg. Lot være å kjøpe noe. Rart at enkelte ikke har noe begrep om hygiene når de jobber med mat. Jeg ville nok ikke blitt alvorlig syk om jeg spiste noe hun tok på, men jeg gidder ikke å betale masse for et produkt som byr meg imot. Anonymkode: 57d70...191 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #18 Skrevet 10. mai 2022 Ble du veldig syk? Anonymkode: 8a39e...726
Luckiness Skrevet 11. mai 2022 #19 Skrevet 11. mai 2022 Jeg tenker dette ikke er total krise. Antar du ofte tar på telefonen din for så å spise uten at du alltid vasker hender selv. Men vil du fortsatt klage bør du sende via kundeservice/Mail på nettsiden. Ikke Messenger. Husk å velg aktuelt utsalg for å få riktig mailadresse.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #20 Skrevet 11. mai 2022 Nå er det lite og ingen opplæring i hygiene når folk blir ansatt i utsalg med mat. Desverre. De får sjansen til å lese plakater på veggen. Eller så må de ha en sjef som faktisk gir de god opplæring og følger opp. Finnes desverre få av de. De tar hvertfall ikke ansvar for elendig opplæring. Det er mye slurv der ute. Selv på de beste kjøkken. Hilsen ei som har jobbet med produksjon i 20 år. Anonymkode: 379e3...dd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå