AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 Så det har surret i hodet mitt en stund - det er på tide å gjøre det slutt. Føler flere ganger at grensene mine blir brutt, vanligvis seksuelle, noe som bare har gjort meg enda mer reservert over sex. Han opplever meg som avvisende. Har hatt mye smerter ifbm sex og fastlegen min tok derfor en klamydiatest som til mitt sjokk var... positiv! Vi har vært sammen i 6 år, men hadde en "pause" på et halvt år for ett år siden. Jeg lå ikke med noen da, men kysset en. Men ja. Jeg er veldig redd for å slå opp med han nå, for da vil han jo sikkert tro at jeg slår opp fordi jeg har vært utro?! Føler meg så ekkel som har fått det og skal ikke skjønne hvordan jeg skal klare å fortelle det... Og det må jeg jo uansett om jeg slår opp eller ikke. Anonymkode: 0615b...efa
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Skrevet 1. mai 2022 Mest sannsynlig har jo han vært utro og smittet deg?? Dersom du må ha en grunn for å slå opp, kan du jo oppgi dette som grunn.... Anonymkode: b0946...9cf 14 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #3 Skrevet 1. mai 2022 Det er jo ikke du som skal sitte med denne følelsen. Det er han som er smittebæreren her, å du kan bli steril av å gå med klamydia for lenge. Det her er jo en utmerket grunn til å slå opp. Anonymkode: 7beb7...10e 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #4 Skrevet 1. mai 2022 Er han som har infisert deg da.. Åpenbart en seksuell galning. Gjør det slutt. Du trenger ikke oppgi grunn. Si at du gjør det slutt og PS: du har gitt med klamydia Anonymkode: 45e2c...754 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #5 Skrevet 1. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Er han som har infisert deg da.. Åpenbart en seksuell galning. Gjør det slutt. Du trenger ikke oppgi grunn. Si at du gjør det slutt og PS: du har gitt meg klamydia Anonymkode: 45e2c...754 Anonymkode: 45e2c...754
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #6 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er han som har infisert deg da.. Åpenbart en seksuell galning. Gjør det slutt. Du trenger ikke oppgi grunn. Si at du gjør det slutt og PS: du har gitt med klamydia Anonymkode: 45e2c...754 Støtter dette Anonymkode: 7beb7...10e 3
Queen of the North Skrevet 1. mai 2022 #7 Skrevet 1. mai 2022 Klamydia kan du gå ganske lenge med før man får symptomer. Når testet du deg sist? Kan du ha hatt det fra før dere ble ilag? Litt kjedelig å kaste rundt utroskapsbeskyldninger hvis dere ikke har vært testet etter dere startet forholdet. Gjør det slutt som du ønsker og en måned etter du har flyttet så sender du ett anonymt brev postlagt ett annet sted enn der du bor (aner ikke om de stempler brev fortsatt) om at han må sjekke seg for klamydia? Så trenger du ikke å forholde deg til utroskapsgreia før du er i egen bolig. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #8 Skrevet 2. mai 2022 Queen of the North skrev (9 timer siden): Klamydia kan du gå ganske lenge med før man får symptomer. Når testet du deg sist? Kan du ha hatt det fra før dere ble ilag? Litt kjedelig å kaste rundt utroskapsbeskyldninger hvis dere ikke har vært testet etter dere startet forholdet. Gjør det slutt som du ønsker og en måned etter du har flyttet så sender du ett anonymt brev postlagt ett annet sted enn der du bor (aner ikke om de stempler brev fortsatt) om at han må sjekke seg for klamydia? Så trenger du ikke å forholde deg til utroskapsgreia før du er i egen bolig. Han er min eneste seksualpartner. Men skal såklart ikke teste rundt noen utroskapsbeskyldninger, det blir for ekstremt.. Samt at han kan jo ha fått det mens vi har hadde "pause". Bor ikke sammen, men tror det kan være lurt å vente med å si det til vi ikke er i nærheten av hverandre. Anonymkode: 0615b...efa
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #9 Skrevet 2. mai 2022 Hvorfor betyr det noe om hva han tror er grunnen til å slå opp? Mest sannsynlig er det han som har vært utro. Det vet jo da han. Du trenger ikke å si at du har fått klamydia engang. Slå opp, bli ferdig med det. Anonymkode: 8d81f...97e 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #10 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvorfor betyr det noe om hva han tror er grunnen til å slå opp? Mest sannsynlig er det han som har vært utro. Det vet jo da han. Du trenger ikke å si at du har fått klamydia engang. Slå opp, bli ferdig med det. Anonymkode: 8d81f...97e Jo, det må hun. Skal denne typen bare gå rundt å smitte andre kvinner som utsetter dem for å bli sterile? Anonymkode: 7beb7...10e 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #11 Skrevet 2. mai 2022 Det er meldeplikt for klamydia. Sjekk smittevernloven. Selvfølgelig må du fortelle ham det, det er jo han som har smittet deg og han vil smitte andre når det blir slutt mellom dere. Anonymkode: 4bfbe...0fe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå