AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 For ca to måneder siden tryna jeg på sykkel, og landet oppå fingeren. Det gjorde ganske vondt, men jeg klarte å røre på fingeren. Siden da klarer jeg å gjøre helt vanlige ting med hånda. Men om jeg slår fingeren borti noe, eller fks strammer knyttneven hardt rundt noe, får jeg vondt. Så går det over igjen etter noen sekunder. Er dette normalt? Jeg dro aldri til legen, for fingeren fungerer jo helt fint. Men irriterende at det nå gjør vondt hvis jeg kommer borti noe/ anstrenger fingeren. Har alltid vært så forsiktig og aldri tryna på denne måten før.. Anonymkode: 4b8f2...684
Curiousine Skrevet 1. mai 2022 #2 Skrevet 1. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): For ca to måneder siden tryna jeg på sykkel, og landet oppå fingeren. Det gjorde ganske vondt, men jeg klarte å røre på fingeren. Siden da klarer jeg å gjøre helt vanlige ting med hånda. Men om jeg slår fingeren borti noe, eller fks strammer knyttneven hardt rundt noe, får jeg vondt. Så går det over igjen etter noen sekunder. Er dette normalt? Jeg dro aldri til legen, for fingeren fungerer jo helt fint. Men irriterende at det nå gjør vondt hvis jeg kommer borti noe/ anstrenger fingeren. Har alltid vært så forsiktig og aldri tryna på denne måten før.. Anonymkode: 4b8f2...684 Kan vere et brudd selv om du kunne bevege den. vet om flere som har kunne bevegd fingeren, men likevel hatt brudd. Jeg tryna på ski for litt over 2 måneder siden å tommelen var hoven og vond lenge, med en del mindre bevegelighet enn vanlig. Den er bedre nå, men blir rød rundt og vond visst jeg legger for mye trykk på. Regner med jeg har et lite brudd, men har ikke giddet å sjekke😅 Endret 1. mai 2022 av Curiousine
Sheik Skrevet 1. mai 2022 #3 Skrevet 1. mai 2022 Høres ut som da jeg brakk fingeren. Gikk i én måned før jeg gikk til legen for å sjekke det siden jeg trodde den bare var forstuet. Ble sendt til røntgen og viste seg at fingeren var brukket. Fikk skinne for å forsøke å rette opp fingeren, men den ble aldri helt rett (bedre enn den var, men ikke helt rett).
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. mai 2022 #4 Skrevet 1. mai 2022 Tror nok det er et brudd, ville dratt til legen. Det samme skjedde venninna mi, bare at det var tåa hun trodde var forstuet, men det var brudd.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #5 Skrevet 1. mai 2022 Ts her. Takk for svar. Ja, får ta en tur til legen! Greit å få sjekka. Anonymkode: 4b8f2...684
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå