AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Del Skrevet 1. mai 2022 Har vært flink i to uker, men nå er det full sprekk....grandis, sjokolade,potetgull, rosinboller....deilig , men skuffende....Dette skjer hver gang jeg prøver å være sunn. Jeg kan det i teorien, men kroppen skriker etter mat.....og fornuften fordufter. Så blir jeg lei meg,....nok en gang. Anonymkode: 9807b...3d2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Del Skrevet 1. mai 2022 Men da starter du bare på nytt igjen i morgen, eller nå. Det er ikke verre enn det. Anonymkode: d6742...070 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #3 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har vært flink i to uker, men nå er det full sprekk....grandis, sjokolade,potetgull, rosinboller....deilig , men skuffende....Dette skjer hver gang jeg prøver å være sunn. Jeg kan det i teorien, men kroppen skriker etter mat.....og fornuften fordufter. Så blir jeg lei meg,....nok en gang. Anonymkode: 9807b...3d2 Føler med deg. Overspiser så sjukt i perioder. Har spist mye drit idag, og er allerede på 1600kcal, så nå sitter jeg å vurderer å droppe middag. Og det fører sikkert bare til at jeg trykker i meg noe annet i stedet.. siden jeg er sulten. ellers har jeg ikke så mye annet å si enn at «det kommer en dag i morgen også..» så kanskje vi klarer oss bedre da☘️ Anonymkode: 96bd6...7a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #4 Del Skrevet 1. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Føler med deg. Overspiser så sjukt i perioder. Har spist mye drit idag, og er allerede på 1600kcal, så nå sitter jeg å vurderer å droppe middag. Og det fører sikkert bare til at jeg trykker i meg noe annet i stedet.. siden jeg er sulten. ellers har jeg ikke så mye annet å si enn at «det kommer en dag i morgen også..» så kanskje vi klarer oss bedre da☘️ Anonymkode: 96bd6...7a0 Det beste du gjør nå er å spise en sunn og grei kveldsmat uten alt for mye kalorier, også starter du på nytt igjen i morgen. Anonymkode: d6742...070 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. mai 2022 #5 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har vært flink i to uker, men nå er det full sprekk....grandis, sjokolade,potetgull, rosinboller....deilig , men skuffende....Dette skjer hver gang jeg prøver å være sunn. Jeg kan det i teorien, men kroppen skriker etter mat.....og fornuften fordufter. Så blir jeg lei meg,....nok en gang. Anonymkode: 9807b...3d2 Kjenner problemstillingen, med meg er det mer «dette blir en hvit helg» eller «bare to øl etter jobb» 😔 Da er din versjon bedre😀 Grandis og godteri er bare kos 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #6 Del Skrevet 1. mai 2022 Helt siden påske for min del.. Føler det er så kjipt, for jeg jobbet jo hardt for å gå ned de kiloene, også kaster jeg det bare bort nå liksom.. Anonymkode: 82ee3...94e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #7 Del Skrevet 1. mai 2022 Ok, hva så? Spist er spist. Det hjelper ingenting med dårlig samvittighet nå. Tenk over hvorfor det gikk galt og prøv å lære av det. Fortsett på riktig kosthold fra nå i kveld, og ikke gi deg. Anonymkode: ee943...702 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #8 Del Skrevet 1. mai 2022 Slike store utskeielser der kroppen bare mååå ha mat er ofte at man får i seg for lite fett i maten ellers i uken! Skjedde alltid med meg da jeg forsøkte å miste noen kg, men så fikk jeg en kostholdsveileder som kunne slikt bedre enn meg, og cravingsene ble aldri like kraftige! Anonymkode: e695c...3d4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #9 Del Skrevet 1. mai 2022 Er det du som hadde den andre tråden, hvor du har oppdatert i to uker? Anonymkode: ebf8e...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #10 Del Skrevet 1. mai 2022 Du får ta deg en times rask kveldstur,da, og brenne av noen av kaloriene. Gå i rask gange sånn at du blir litt svett. Gå en time, eller ca 10 000 skritt. På 10 000 skritt forbrenner vi i normalt tempo mellom 300 og 400 kcal. Mer om man går fort og blir litt svett. Da får du forbrent noe av det du har spist i helgen. Gå en ny tur i morgen og forbrenn mer. Anonymkode: 8cc12...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #11 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Men da starter du bare på nytt igjen i morgen, eller nå. Det er ikke verre enn det. Anonymkode: d6742...070 Nemlig 😊 Ikke mist motet! I morgen er det ny uke og da er du klar vettu 😉 Skjer meg i blant åså. Anonymkode: 6e3c7...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. mai 2022 #12 Del Skrevet 1. mai 2022 (endret) Det går helt fint. Spist er spist. Det er ingenting du får gjort med det nå. I morgen er en ny dag. Da refokuserer du og kommer på det sunne sporet igjen ☺️ Vær snill med deg selv. Ikke gå amok på treningsrommet eller sult deg, bare spis litt mindre og beveg deg mer. Det som måtte være av overflødige kalorier, er sannsynligvis vannvekt som du er kvitt i løpet av et par dager. Det er en klisje, men det er noe i det: Skap sunne VANER, ikke RESTRIKSJONER. Restriksjoner skaper overspising, som igjen fører til dårlig samvittighet og du har det gående igjen. Klem Othea ❤️ Endret 1. mai 2022 av Embla Othea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #13 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har vært flink i to uker, men nå er det full sprekk....grandis, sjokolade,potetgull, rosinboller....deilig , men skuffende....Dette skjer hver gang jeg prøver å være sunn. Jeg kan det i teorien, men kroppen skriker etter mat.....og fornuften fordufter. Så blir jeg lei meg,....nok en gang. Anonymkode: 9807b...3d2 Aaaa du fallt og slo deg, opp igjen! Sånn ja, vi stabber oss på bena og fortsetter! ❤ Anonymkode: 43dc5...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #14 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Føler med deg. Overspiser så sjukt i perioder. Har spist mye drit idag, og er allerede på 1600kcal, så nå sitter jeg å vurderer å droppe middag. Og det fører sikkert bare til at jeg trykker i meg noe annet i stedet.. siden jeg er sulten. ellers har jeg ikke så mye annet å si enn at «det kommer en dag i morgen også..» så kanskje vi klarer oss bedre da☘️ Anonymkode: 96bd6...7a0 Ikke dropp middag💛 Anonymkode: 180df...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 1. mai 2022 #15 Del Skrevet 1. mai 2022 Typisk for slike situasjoner er at en går for hardt ut. De tingene du gjør nå for å få til en endring skal du også kunne gjøre HVER DAG, også på de dårligste dagene. Å gå på slike smeller skyldes at noe av d du gjør ikke virker så bra. Så forsøk noe annet. En annen, mer holdbar fremgangsmåte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green_Harmony Skrevet 1. mai 2022 #16 Del Skrevet 1. mai 2022 Se heller på totalen for uka i stedet for å henge deg opp i en kveld. Spis bare noen hundre kcal mindre fordelt på noen dager så utligner det seg i det store bildet 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #17 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Men da starter du bare på nytt igjen i morgen, eller nå. Det er ikke verre enn det. Anonymkode: d6742...070 ⭐ Anonymkode: 1fb2e...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 1. mai 2022 #18 Del Skrevet 1. mai 2022 En dag i uka skal det være lov å unne seg noe godt. Dette er bra for å booste forbrenningen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #19 Del Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har vært flink i to uker, men nå er det full sprekk....grandis, sjokolade,potetgull, rosinboller....deilig , men skuffende....Dette skjer hver gang jeg prøver å være sunn. Jeg kan det i teorien, men kroppen skriker etter mat.....og fornuften fordufter. Så blir jeg lei meg,....nok en gang. Anonymkode: 9807b...3d2 Sorry, men det virker ikke som om du kommer til å klare å holde vekten når du er ferdig. La meg gjette. Du går på diett?? Lykke til med å holde ut en diett resten av livet......Hilsen tidligere jojo-slanker Anonymkode: 53b85...7b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 2. mai 2022 #20 Del Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har vært flink i to uker, men nå er det full sprekk....grandis, sjokolade,potetgull, rosinboller....deilig , men skuffende....Dette skjer hver gang jeg prøver å være sunn. Jeg kan det i teorien, men kroppen skriker etter mat.....og fornuften fordufter. Så blir jeg lei meg,....nok en gang. Anonymkode: 9807b...3d2 Jeg begynte med å legge om livsstilen og kostholdet for under 1 år siden - og skal innrømme det, har gått på trynet flere enn en gang i denne peioden. Men har gått ned 30 kg. Det er bare å fortsette med riktig og godt kosthold - ikke la dette ødelegge for neste dag ❤️ Lykke til videre ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå